اخبار اجتماعی و سیاسی

پاتوق دوجنسه ها در مظفر جنوبی و پارک دانشجو

پاتوق دوجنسه ها در مظفر جنوبی و پارک دانشجو

افراد ترنس (دوجنسه) اقدام به تجمع و حضور در مکان های مشخصی از تهران می کنند که برخی اوقات حضور آن ها بسیار مشهور است، مانند پارک دانشجو که اگر ساعتی روی نیمکت های این پارک بنشینید راه رفتن این افراد در جای جای پارک را با ظاهرهای نامتعارف مشاهده می کنید.

 

توضیحات پلیس تهران درباره ی ناهنجاری شدید اخلاقی از جمله استقرار دوجنسه ها در مظفر جنوبی را در ادامه مشاهده کنید.

 

دوجنسه ها در مظفر جنوبی

به گزارش نیک شو، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ درباره مطلب منتشر شده در فضای مجازیکه گفته بود” پلیس هم جرات ورود به این خیابان راندارد” اعلام کرد:طی بازدیدهای مکرر انجام شده توسط پلیس محرز گردید؛ حد فاصل خیابان طالقانی تا انقلاب موارد ناهنجار شدید اخلاقی از جمله استقرار” دو جنسه ها” و … مشاهده نشده است.

 

حضور دوجنسه ها در مظفر جنوبی

بنا بر اعلام این مرکز؛ طی بازدید ها و بازرسی ها از محل و کافی شاپهای موجود در آن محدوده،مشخص شد که برخی از آنها فاقد پروانه کسب بوده و برخی نیز خلاف مقررات،از خانم ها به عنوان گارسون استفاده می نمایند که تذکرات لازم داده شد و نسبت به اِعمال قانون واحد های متخلف نیز اقدامات لازم صورت می گیرد.

 

دوجنسه ها در مظفر جنوبی چه می کنند؟

شایان ذکر است :برخی از دانشجویان که به واسطه استقرار دانشکده های هنردر آن جا تردد می نمایند از پوشش نامناسب ظاهری برخوردار بوده و شئونات اسلامی و اخلاقیرا رعایت نمی کنند که ارشاد و تذکرات لازم نیز در این خصوص داده شد؛هر چند که خودرو های امنیت اخلاقی همواره در محدوده، در حال گشت زنی هستندو با جرایم مشهود در سطح خیابان از نظارت بر اماکن و صنوف و تعرض برخی از اراذل و اوباشبه حریم خصوصی مردم گرفته تا شبکه های فساد و توزیع مواد مخدر و … برخورد قانونی می کنند.

پاتوق دوجنسه ها در مظفر جنوبی و پارک دانشجو

 

مطالب بیشتر:

رابطه جنسی همزمان مردی با دو زن دوجنسه تهرانی +عکس

دختر زیبای ۲۱ ساله برنده مسابقات ملکه زیبایی دوجنسه ها شد

 

 

2.7/5 - (11 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا