سینما و موسیقی

وقایع جالبی از زندگی شخصی ونتورث میلر ( مایکل اسکافیلد )

وقایع جالبی از زندگی شخصی ونتورث میلر ( مایکل اسکافیلد )

با این که سریال فرار از زندان چندین بار متوالی از رسانه پخش شده است اما هنوز هم مخاطبان خود را دارد که طرفدار این سریال پر هیجان و هم چنین طرفدار بازیگران آن هستند و از محبوبیت بالایی برخوردار است. ستاره این سریال، ونتورث میلر یا همان مایکل اسکافیلد است که نقش آفرینی فوق العاده ای داشته و این سریال را از تمام سریال های با این ژانر متمایز کرده است. امروز با هم نگاهی به زندگی شخصی و واقعیاتی جالب و شاید شوک برانگیز  از این بازیگر محبوب خواهیم داشت.

ونت ورث میلر Wentworth Miller انگلیسی زبان و ستاره فرار از زندان مثل بیشتر سلبریتی ها و البته بیشتر مردم، واقعیت های شوکه کننده ای در زندگیش دارد که آشکار شده است. در این بخش نگاهی به زندگی شخصی او داریم، اما قبل از این که شروع به بازگوی واقعیات زندگی ونت ورث کنیم، نگاهی به بیوگرافی این بازیگر خواهی داشت.

بیوگرافی ونت ورث میلر

وقایع جالبی از زندگی شخصی ونتورث میلر ( مایکل اسکافیلد )

ونتورث ارل میلر سوم Wentworth Miller III در 2 ژوئن 1972 در چیپینگ نورتون متولد شد. پدرش ونتورث ارل میلر دوم Wentworth Miller II یک وکیل و معلم بود، و مادرش، جو ماری، نیز معلم بود. او دو خواهر به نام های لی و گیلیان دارد.

آیا او ازدواج کرده یا همجنس گرا است؟

ونتورث همجنسگرا بودن خود را در هزاران مصاحبه انکار کرد، حتی ادعای تمایل به داشتن همسر و فرزند را بیان داشت. گاهی اوقات او به سادگی از جواب دادن به سوالات درباره گرایشش تفره می رود شاید چون او از حقیقت در مورد گرایش جنسی اش واهمه دارد و می ترسد که به حرفه اش آسیب جدی برساند. او اعتراف کرده که نمی خواهد ببیند حرفه ای که برای آن سخت کار کرده به سادگی پایان یابد.

وقایع جالبی از زندگی شخصی ونتورث میلر ( مایکل اسکافیلد )

در طی مراسمی برای حقوق بشر در سیاتل، ونتورث میلر درباره چالش های بزرگ شدنش گفت که در تلاش بود بچه ای عالی باشد. او تمام تلاش خود را در صحبت کردن، ایستادن و مقاومت در راه درست، کرد. او هر روز را به عنوان امتحانی می داند که نتیجه شکست در آن، پرداخت هزینه های فیزیکی و احساسیست.

بعد ها آشکار شد که میلر گرایش به هم جنس خود دارد. در طی نامه ای به مدیر برنامه فستیوال بین المللی فیلم روسیه، که او را برای مراسم دعوت کرده بود، به سادگی بیان کرد که در گذشته از دیدن روسیه لذت می برده اما به خاطر قانون های ضد همجنسگرایی این کشور که بر ضد مردمی شبیه او هست، نمی تواند به فستیوال برود. این نامه هم چنین به وب سایت “گلد” هم فرستاده شد.

میلر هیچ برادری ندارد حتی برادری ناتنی. البته تنها برادری که دارد ( که در واقع ندارد ) برادر او در فرار از زندان است. او در سریال فرار از زندان نقش مایکل اسکافیلد، یک برادر دلسوز و فداکار را بازی می کند.

وقایعی در مورد ونتورث میلر

میلر به تصادفی و به سادگی وارد حرفه خود نشده، او مجبور بود با کارهای کوچکی مثل دستیار در شرکت تهیه کنندگی فیلم و دفتر دار کتاب فروشی شروع کند که مضحک ترین نقش های او در مقابل کار امروز اوست.

او اعتراف کرده که دوست دار تنهاییست. او این اعتراف را در یکی از مصاحبه هایش گفته است و البته بر خلاف کار امروزش است. او مجبور است بیشتر وقت خود را با بقیه برای نمایش هایی می گذارد که هزاران نفر آن ها را تماشا می کنند. او هم چنین گفته است که اغلب دوست دارد وقت خود را به تنهایی بگذراند در حالیکه زندگی او دیگر تغییر کرده و با این که تنها بودن لاکچری است اما او دیگر نمی تواند این گونه باشد.

وقایع جالبی از زندگی شخصی ونتورث میلر ( مایکل اسکافیلد )

او یک بار درباره انتظار بالایی که از خود دارد گفت و اقرار کرد که همیشه به خودش سخت می گیرد. او می گوید هر زمان که انتظاری که از خودش دارد را برآورده نمی کند از خودش ناامید می شود. او همیشه به کوچکترین جزییات هم اهمیت می دهد و همه چیز را انجام می دهد تا مطمئن شود که کارش عالیست. او تنها در مقابله با خودش رقابت می کند و نه هیچ کس دیگر و هرگز خود را با بازیگر دیگری مقایسه نمی کند.

بعد از رد دعوت نامه فستیوال روسیه، او گفت که تنها در صورتی به این کشور خواهم رفت که قانون ها و خشونت های علیه همجنسگراها متوقف شوند. این حرف او نشان از ساپورت کامل افراد همجنسگرا بود و نشان داد که او بالاخره با گرایش خود کنار آمده است.

2.8/5 - (424 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا