سینما و موسیقی

واکنش گلزار به حواشی لیست جذاب ترین بازیگران IMDB

واکنش گلزار به حواشی لیست جذاب ترین بازیگران IMDB

واکنش گلزار به حواشی لیست جذاب ترین بازیگران IMDB

انتشار یک لیست در سایت آی ام دی بی درباره جذاب ترین بازیگران مرد جهان و وجود نام محمدرضا گلزار در آن باعث شد تا هجمه حواشی مردم به سمت و سوی این لیست سرازیر شود. واکنش تند محمدرضا گلزار به حواشی لیست یک کاربر IMDB: دست از این شیطنت‌ها بردارید. من نیازی به دیده شدن ندارم، آن‌قدر سرم شلوغ است که وقت این‌کارها را ندارم.

 

بعد از آن‌که خبری مبنی بر حضور محمدرضا گلزار به عنوان سیزدهمین بازیگر مرد سینمای جهان در سایت IMDB منتشر شد و مشخص شد که یک کاربر در این سایت، این فهرست را منتشر کرده است، محمدرضا گلزار در واکنش به حواشی این خبر در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

 

سال‌هاست مورد توجه و حمایت مردم سرزمینم هستم پس نیازی به این شلوغ بازی‌ها ندارم. یکی از کاربران imdb در یک لیستی من را به عنوان سیزدهمین بازیگر خوشتیپ جهان انتخاب کرده. به نظر شما من imdb را به اندازه شما یا کمتر از شما می‌شناسم؟ یا من سرچ نمی‌کنم یا نمی‌دانم؟ می‌گویند imdb نگفته کاربره گفته. imdb شخصه؟ مثان ما آقای imdb داریم! imdb یک مرجعه. الان هم اگر خوشتیپ‌ترین بازیگران تاریخ را سرچ کنید این لیست می‌آید.این کاربر زنده است. فیک هم نیست. این آدم نقدهایی نوشته در imdb و جایگاه دارد. این آدم مگر با من نسبت فامیلی دارد؟

 

می‌گویید افشاگری. کدام افشاگری؟ یک آدمی رای داده من را سیزدهم جهان اعلام کرده. چتونه اصلا؟! نمی‌دانم. الان به کی برخورده این موضوع؟ ناراحت شدید چرا من پست گذاشتم؟ طرفدارهای من سه روز این پست را می‌گذاشتند و برای من هم جذاب بود. شما سیزدهم جهان اعلام بشوید حتی یک کاربر اعلام کند شیر نمی‌کنید؟ بی‌انصافی نکنید. دست از این شیطنت‌ها بردارید. یک ذره وقت روی زندگی خودتان بگذارید.یک ذره ریلکس کنید. قبلا مردم همدیگر را بیشتر دوست داشتند. از خوشحالی هم خوشحال می‌شدیم. من نیازی به دیده شدن ندارم.

 

من راجع به شخص خاصی حرف نمی‌زنم. این هجمه از کجا وارد می‌شود؟ طرف یک ماشالله بهش می‌گویند سه روز نمی‌خوابد. یک کاربر imdb این رتبه را داده، برایم جذابه. من سرم خیلی شلوغه. آن تایمی که شما می‌گذارید برای این اتفاقات من ۶ صبح پا می‌شوم تا ۱۲ شب داریم کار می‌کنیم. هزارتا کار می‌کنیم. یک جا اگر کسی جواب مثبت به کارهای من می‌دهد چشم دیدنش را داشته باشید.

 

مطالب بیشتر:

محمدرضا گلزار پرفروش همیشگی گیشه فیلم ها

آیا ساره بیات با محمدرضا گلزار ازدواج کرده؟

آخرین عکس های اینستاگرام محمدرضا گلزار

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا