اخبار اجتماعی و سیاسی

همخوابی دختر 21 ساله تن فروش تهرانی با چند مرد همزمان

همخوابی دختر 21 ساله تن فروش تهرانی با چند مرد همزمان

تن فروشی معضلی اجتماعی اســت که بسیاری از دختران را به خاطر نیاز مالی به این کار واداشته اســت و مردان هوس بازی هم هستند که برای لذت 5 الی 10 دقیقه ای حاضرند این دختران را شکار کنند. امروز نگاهی خواهیم داشت به اوضاع این دختران و این که چه تجربه هایی از همخوابی با مردان دارند.

 

حضور و ظهور زنان خیابانی در جامعه معضلی اســت که این روزها برای دیدن و پی بردن به وجود آن شاید لازم نباشد خیلی دقت کنیم، کافیست 9شب به بعد در برخی از خیابان های کد دار حاضر شوی، ماراتون ماشین هایی را مي بینی که سواره برای خرید تن یک زن به رقابت مي پردازند، و پس از معامله غیر قانونی اما علنی این بازار، ماشین ها با دو، سه یا … سرنشین از جلوی چشمانت دور مي شود.
در خانه های تیمي نیز بساط برای رقابت مردان برپاســت، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمي کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمي دهند.

همخوابی دختر 21 ساله تن فروش تهرانی با چند مرد همزمان

مردان هوس باز هنگام پرسه زنی در خیابان هایی که پاتوق ایستادن دختران روسپی اســت

 

در پس برخی خیابان ها موتورسورانی را مي بینی که زیر لب با نجواهای مختلف نقش رابط را برای مشتریان زنان خیابانی ایفا مي کنند،شکارشان را که پیدا کردند با خیال راحت مسافر را به مقصد مي رسانند و دوباره به کار خود ادامه مي دهند.
تمرکز و توجه این تعداد از مردان در مسیر ها و مکان های گوناگون قبل از هر چیز این سئوال را در ذهن ایجاد مي کند که این مردان به دنبال چه سطحی از ارضای نیازهای جنسی خود هستند که با چنین حساسیتی وارد این بازی مي شوند.

 

پاسخ این پرسش را باید از زبان زنانی پرسید که تن مي فروشند تا زندگی کنند!

 

مردان متاهل تقاضاهای جنسی نامتعارف دارند
ميترا بیست و یک سال دارد، اهل مازندران اســت، چشمانش به رنگ دریاســت، پنج سال پیش از خانه فرار کرده، خودش مي گوید: “کاش کتک های نامادریش را تحمل مي کرد؛ اما به تهران نمي آمد”، مشتریان زیادی دارد، از پسر هفده ساله تا مرد هفتاد ساله.
دفترچه تلفنش را نشانم داد و گفت: من فقط با همين چند نفر در ارتباط هستم، اهل ایستادن کنار خیابان هم نیستم، از ارتباط با یک نفر به چند نفر رسیدم.

 

صرفنظر از تعداد شماره ها که به پنجاه نفر هم مي رسید از او وضعیت تاهل این مردان را پرسیدم ، در جوابم گفت: پسران مجرد بیشتر هستند؛ اکثر آن ها در هفته یک بار با من تماس مي گیرند و گاهی اوقات دوبار در هفته، پسران مجرد را راحت تر مي توانم برای اســتفاده از کاندوم راضی کنم، مردان متاهل اغلب تقاضاهای جنسی نامتعارف دارند و من مجبور هستم در ازای پول پاسخگوی این تقاضا ها باشم، البته دیگر به این وضعیت عادت کرده ام.

همخوابی دختر 21 ساله تن فروش تهرانی با چند مرد همزمان

ميترا سومين سیگارش را روشن کرد و ادامه داد: پس از ورودم به تهران در یک تولیدی لباس مشغول به کار شدم؛ در آن روزها یکی از هم اتاقی هایم به شیشه اعتیاد داشت و مرا نیز آلوده کرد، وقتی مسئول تولیدی از اعتیادم با خبر شد عذرم را خواســت، کار مناسبی برایم پیدا نشد و مجبور به تن فروشی شدم، حالا در روز چندین بار رابطه جنسی با افراد مختلف دارم.

 

ته سیگارش را روی زمين مي اندازد و مي گوید: بعد از ارتباط جنسی احساس خوبی ندارم، دلم مي خواهد تمام پولهایم را آتش بزنم؛ هزینه های زندگیم را با همين پول ها تامين مي کنم، ای کاش سرنوشت چیزی دیگری برایم داشت…

 

نگاه های مردان لحظه انتخاب برایم زجر آور اســت
آتوسا سی و پنج ساله اســت، ده سال پیش از شوهرش طلاق مي گیرد و هفت سالی اســت که تن مي فروشد، حالا عضو تیم”موسی” اســت.به گفته آتوسا، موسی 60 زن مثل او را در خانه اش ساماندهی مي کند، قیمت هایشان هم از شصت هزار تومان به بالاســت، تقاضا کنندگان توسط رابط های موتور سوار به خانه آورده مي شوند.

 

او که از نگاه های مردان لحظه انتخابش متنفر اســت، مي گوید: تحمل اینکه یک نفر به قصد لذت تمام اندامت را نگاه کند خیلی سخت اســت، اما با عضویت در این گروه کمي امنیت دارم؛ چراکه قبلا خیلی از افراد بعد از پایان رابطه پولم را نمي دادند، موسی نصف این پول را برای خودش بر مي دارد؛ اما از چانه زنی در خیابان بهتر اســت.

 

او که حالا HIV مثبت اســت، ادامه مي دهد: حدود یک سال پیش فهميدم ایدز دارم، نمي دانم از چه زمانی و توسط چه کسی به این ویروس مبتلا شدم؛ اما تا پیش از این رابطه محافظت شده ای نداشتم و ممکن اســت افراد زیادی از من ایدز گرفته باشند.
آتوسا مي گوید: خیلی وقت ها دلم برای همسر برخی از این مردان که بی گناه فقط برای لذت یک ساعته مرد زندگیشان مبتلا به ایدز مي شوند، مي سوزد تنها به این خاطر که نتوانسته اند برخی نیازهای جنسی شوهرشان را برآورده کنند.

 

به هر کاری که مردان بگویند تن مي دهم
راحله سی و چهار سال دارد، مدت هاســت که از همسر معتادش خبر ندارد، فرزندانش بزرگ مي شوند بدون اینکه بدانند مادرشان با تن فروشی شکم آن ها را سیر مي کند.او هزینه های زندگیش را از همين راه تامين مي کند، تنها با چند نفر ارتباط دارد و مي گوید: به هر کاری که بگویند تن مي دهم، از خواســته های غیر اصولی مردان متاهل گرفته تا خرده فرمایش های پسران جوان.

 

رابطه جنسی گروهی، فاجعه بار اســت
مينا بیست ساله اســت، بوی سیگارش تمام فضا را پر کرده، پاتوقش در یکی از خیابان های غرب تهران اســت، HIV مثبت اســت، از زمين و زمان گله مي کند در ميان حرف هایش مي فهم که از این مدل زندگی خسته شده اســت؛ اما به اعتقاد خودش راهی برای بیرون آمدن از این باتلاق ندارد.

 

او مي گوید: هر روز به تعداد زنانی که برای تن فروشی در این خیابان مي ایستند اضافه مي شود، خیلی از مردان چندین بار کل خیابان را بالا و پایین مي روند تا بتوانندشخص مورد نظرشان را پیدا کنند، گاهی اوقات سوار ماشین یک نفر مي شوی؛ اما وقتی وارد خانه مي شوی با چندین نفر روبرو مي شوی و برای من مثل فاجعه اســت؛ چراکه پس از ورود به این خانه ها راهی برای فرار باقی نمي ماند و مجبوری به خواســته چندین نفر در آن واحد تن بدهی.

 

پسران مجرد بعد از ازدواجشان باز به من مراجعه مي کنند
سوسن با همه این زنان خیابانی فرق مي کند، برای سیر کردن شکم پسر سیزده ساله اش به این کار رو نیاورده، عذاب وجدان هم ندارد و فقط با کسانی که مشتریانش معرفی مي کنند ارتباط دارد.او مي گوید:‌ مردان متاهل زیادی به من مراجعه مي کنند و من همه تقاضاهایشان را جواب مي دهم، حتی روابط جنسی سه نفره با حضور یک زن و شوهر هم، با تمایل این درخواســت را قبول مي کنم؛ چراکه پول خوبی نصیبم مي شود.

 

سوسن ادامه مي دهد: بسیاری از مشتریان مجردم حتی پس از ازدواجشان به من مراجعه مي کنند و به این کارش به عنوان یک شغل نگاه مي کند.

 

افزایش تقاضاهای جنسی به روسپیگری دامن مي زند
زنان روسپی به دلایل مختلف اجتماعی و فرهنگی به این فضای آلوده روی آورده اند، روند رو به رشد تقاضاهای جنسی که متاثر از محیط و عوامل تحریک زا اســت، انگیزه زنان را برای بهره وری اقتصادی و جنسی افزایش مي دهد.مصاحبه های پیش رو حکایت از آن دارد که ذائقه های جنسی افراد متاثر از عوامل تحریک کننده تغییر کرده

 

و مردان را برای ارضای اميال جنسی خود به مکانی خارج از حریم خانواده هدایت مي کند؛ تماشای فیلم‌های پورنو که به تغییر ذائقه جنسی همسران و افزایش مطالبات جنسی آنان مي انجامد، در دراز‌مدت روابط جنسی متعارف ميان همسران را تحت تاثیر قرار داده و روابط جنسی خارج ‌از‌ محدوده خانواده را افزایش مي‌دهد، پس با نادیده گرفتن این مسئله هر روز به تعداد این زنان، دختران و همينطور مردانی که در خیابان ها به دنبال کالای مطلوبشان هستند اضافه مي شود.

 

مطالب بیشتر:

تن فروشی دختران ایرانی زیبا در ترکیه

دلایل کاهش تن فروشی و روسپی گری دختران در ایران

 

 

2.7/5 - (74 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا