سینما و موسیقی

همجنس بازی دختران در تئاتر تهران جنجالی شد +عکس

همجنس بازی دختران در تئاتر تهران جنجالی شد +عکس

همجنس بازی دختران در تئاتر تهران جنجالی شد +عکس

تئاتری در تهران برگزار شد که مضمون آن همجنس بازی بین دو دختر بود و در کمال تعجب با انجام حرکات لزبین ها این تئاتر اجرا شد که در رسانه ها جنجال به پا کرده است. به گزارش کیهان، وضعیت تئاتر همچنان نگران‌کننده است. فقط کافی است به مضامین و مسائل مطرح شده در نمایش‌هایی که طی ماه‌های اخیر روی صحنه رفته‌اند توجه کرد؛ چند روز قبل اجرای نمایشی با عنوان «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به پایان رسید که این نمایش به ظاهر قرار بود به معضلات شهری و کارتن‌خواب‌ها بپردازد،

 

به گزارش نیک شو، اما در عمل آنچه روی صحنه رفت، زیر سؤال بردن شاخص‌های اخلاقی و حتی دینی بود! کیهان در یادداشتی با عنوان «حذف خدا در یک دقیقه و سیزده ثانیه» که 22 مرداد در صفحه تصویر روز منتشر شد به نقد این نمایش پرداخت. چندی پیش نیز دو نمایش روی صحنه رفتند که رویکرد محتوایی آنها همجنس‌بازی بود. یکی از این نمایش‌ها به کارگردانی یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون در تالاری که زیرمجموعه تئاتر ایرانشهر است اجرا شد و در آن موضوعاتی به نمایش در آ‌مد که از شدت وقاحت،

همجنس بازی دختران در تئاتر تهران جنجالی شد +عکس

توصیف و تشریح آن ممکن نیست. اما یکی از محورهای مضمونی آن، تخطئه زندگی زناشویی و حمایت غیرمستقیم از همجنس‌بازی بود. حتی کارگردان نمایش که خودش هم در آن بازی می‌کرد، یکی از نشانه‌های همجنس‌گرایی را روی سینه داشت. هنوز اجرای این نمایش به پایان نرسیده بود که اجرای یک نمایش دیگر با همین محتوا در تماشاخانه‌ای خصوصی آغاز شد.

 

این نمایش هم دقیقا زندگی زناشویی و ازدواج را تخریب می‌کرد و هم به طور غیرمستقیم، به ستایش از همجنس‌بازی می‌پرداخت. این روزها همچنین دو نمایش به طور همزمان اجرا می‌شود که هر دو، سرنوشت تلخ زنان فعال در مراکز فساد پهلوی در دوران انقلاب را دستمایه قرار داده‌اند. هر دو نمایش درباره خشونت انقلابیون علیه این زنان است.

 

اما به تازگی نیز نمایش دیگری روی صحنه رفته که موضوع آن همسر دوم یکی از فوتبالیست‌های سابق است که به قتل همسر اول این فوتبالیست متهم و در نهایت اعدام شد! البته فیلم‌ها و نمایش‌هایی که با الهام از این موضوع ساخته و به نمایش درآمده‌اند، بیش از آنکه جنبه آسیب‌شناسانه داشته باشند، نگاه غیراخلاقی و کاسبکارانه دارند.

همجنس بازی دختران در تئاتر تهران جنجالی شد +عکس

متأسفانه رویکرد به موضوعات غیراخلاقی، به‌کارگیری حرکات و الفاظ رکیک و پوشش نامناسب بازیگران، در بسیاری از نمایش‌هایی که روی صحنه می‌روند دیده می‌شود. بسیاری از کارشناسان معتقدند که ضعف هنری و نگاه سودجویانه به تئاتر، عامل اصلی بروز چنین مسائلی در برخی تالارهای تئاتر است.

 

قبل از انقلاب در دورانی که محصل بودم به دعوت یکی از معلمان دبیرستان برای دیدن نمایش در دانشگاه تهران دعوت شدم،
این نمایش را در قبل از انقلاب ،قبل از انقلاب دیدم ،!تاکید بنده روی قبل از انقلاب برای این است که در ان زمان که فساد در همه جا موج میزد،ودر اوج بود،!؟باید در این نمایش هر ان چه که باید بشود میشد، وهرچه دلشان میخواست بگویند وهرزگی کنند وموارد را فساد انگیز تر نمایند چون جون ترمزی نبود،امادریغ که نمایش را اجرا کردند وبازی خانم تانیا جوهری بسیار ارزنده بود واجرا هم بیسار خوب بود..

 

این اجرا توسط دانشجویان دانشکده هنر های زیبا مهیا شده بود یک اثر هنری.همه چیزسرجایش بود تئاتر بود وابروی تئاتر راباجرای درست تئاتر نبرد.

 

پاسخ مدیر تماشاخانه که ادای مسلمانیاش تافلک رفته؟در مقابل این اجرا چیست؟

 

پاسخ مدیر خانه هنر مندان که خودش از اهالی سپاه بوده وادای انقلابی دارد وامده که فضای اشفنه ی بوجود امده توسط مدیر قبل را که فرمان را بدست حراج کنند گان هنر وفرهنگ داده بود به سر وسامانی برساند،بابا یکی این گل به خودی زن هارو بگیره !

 

پاسخ مدیر شورای نظارت بر نمایش در مقابل این نمایش ذلیل فرهنگی وترویج دهنده فساد،ورزیر شکمی ،ومستهجن ،وتخریب کننده چیست ؟

 

پاسخ مدیر هنر های نمایشی در مقابل این نمایش ضد ارزش وننگین چگونه است ؟

همجنس بازی دختران در تئاتر تهران جنجالی شد +عکس

پاسخ اعضای بازبین که شاید خواب بودند ویا تنها به رفع تکلیف بسنده کرده اند واصولا باید گفت بندررا اب برده وبرایشان مهم نیست از این بدترش هم راتصویب کرده اند!چگونه است؟؟؟

 

وپاسخ معاونت هنری در مقابل لین نمایش اسف بار ورکیک وغیر اخلاقی کجاست؟

 

شورای عالی نظارت در خواب خرگوشی به سر میبرد وتنها حقوق خود را میگیرد وهمه چیز را امن وعادی میانگارد؟؟دوستان بیدار شوید واطراف خود را بنگرید چه بر سر تئاتر دارد می اید ؟

 

وپاسخ اقای وزیر در مقابل این نمایش هنجار شکن کجاست؟؟

 

این نمایش سراسر سکسی،سراسر روابط نامشروع وترویج دهنده فساد،وجملات رکیک سکسی،وبیان جملات شرم اور،واتهام وارد کردن به جامعه که همه دزد ویا زنان فاسد هستند؟ویازنان بدکاره هستند ؟واتهام به قضات که همه فاسدوهرزه هستندودست انداختن ایشان وبه لجن کشیدن ایشان،واستفاده از کلمات رکیک وجملات شرم اورواجرایی که تنها به روابط نامشروع وترویج ان به صورت وقیحانه ایپرداخته وان را به تصویر میکشد،در حالیکه یک نمایش ،

 

نمایش نه!یک سری رفتارهای غیر اخلاقی،غیر انسانی ،ومستهجن ،وفساد انگیزرابه عنوان نمایش وشهامت در اجرا ومثلا بیان واقعیت در جامعه،وانتقاد بیان نمایندولی تمام این ادمهای طرح شده فاسد دزد،زن باره،رکیک ،وخارج از اخلاق ،واصول اخلاقی وانسانی واجتماعی وترویج افکاری غلط بوده واز اصول اخلاقی وادب اجتماعی وعفت عمومی خارج شده وتبدیل به ترویج گر فساد گردیده است ،ونه تنها نمایش نیست بلکه به یک ترویج گر ضد اخلاقی درجامعه تبدیل شده است.

 

چه کسی به این نمایش پروانه داده است ؟؟باید پاسخ بدهدچرا این نمایش رکیک ،وخارج از اخلاق را تصویب کرده ؟واجازه داده اصول اخلاقی در این مقطع حساس زیر اتهام قرار گیرد ایا این دولت باعث این گونه موارد شده یا قصد تخریب جامعه وتحت اشعاع قرار گرفتن این ارزشها هدف اصلی این نمایش بوده است ؟

همجنس بازی دختران در تئاتر تهران جنجالی شد +عکس

ایا این ازادی مورد نظر مدیران است ؟این تئاتری است که مورد نظر این اقایان است ؟این که ریشه تئاتر را میزند با این شیوه و نگاه فسادانگیزش .

 

اجرای ان نمایش ذر قبل از انقلاب بسیار نجیب بود ویک موی کندیده اش به صد تا از این نمایش های بی اخلاق و هرزه وضد خانواده ضد اخلاق ،ضدارزش ،وضد تعالی جامعه می ارزید

 

اجرایی دبیرستانی وبازی های بی تحلیل وسطحی ومونوتن وکوچه بازاری وخال توری وبازی های غریزی وخام وگارگردانی ابتدایی ولی ضد ارزش وبی اخلاق.

 

باید گفت خدا پدر ومادر تئاتر آزاد ولاله زاری رو بیامرزه وصد رحمت به ان نمایشها .این نمایش در خانه هنرمندان ایران در یک جای فرهنگی ومکانی که باید اثار هنری تئاتر ارزشمند را ترویج دهد تبدیل به پست ترین مکان شده است که تئاتر ازاد در مقابل ان باید به خود ببالد ودوستان تلاش خودرا کرده اند واین تیر های خلاص دشمنان تئاتر است که توسط مدیران این مرکز هنری به قلب این هنر بااجرای این کار های ضد اخلاق شلیک میکنند تا این مجموعه به هر شکل تماشاچی داشته باشد ،این نمایش نیست این یک سری رفتارهای ناهنجار وجملات ورفتارهای مستهجن ورکیک وناشیانه است که نامش نه تئاتر است نه نمایش!

 

این خالتور ها نه تنها بدرد لاله زار بلکه بدرد سظل اشغال میخورد ،این نشانه ازادی در تئاتر است ؟که شرم داردانسان نام این مکان را که ایجاد شده تئاتر گذاشت ،شاید بدترین نمایش ها در بدترین مکانها شریف تر از این نمایش باشند وکاری که امروز در این مکان ارزشمد اجرا میشود تخریب اماکن فرهنگی رادر دستور خود دارد واین گونه نمایش های ضد اخلاق وضد هنر تلاش دارند کیان تئاتر را با نادانی وبی اخلاقی نابود نمایبد که همراه انان مدیران بدنبال پر بودن سالن ها وامار وبیلان وسهم این تماشاخانها هستند؟باید قلم امضا کنند گان تصویب این نمایش را برای همیشه شکست

همجنس بازی دختران در تئاتر تهران جنجالی شد +عکس

چون در این وادی در این موقع حساس جوانانی برای حفظ امنیت این جامعه ،این ازادی ،این ارامش ،این فضای فرهنگی در خارج از مرزها جان میدهند تا این نعمت ارزشمند به این جامعه هدیه شود وایشان همه داشته ها وارزوها وجان شیرین خود را برای امنیت وراحتی ما میدهند ولی !!!!!!!! تومدیر تو غیر هنر مند وشمای بی تعهدهمه این تلاشها وخونهارا هدر میدهید چرا؟پاسخی دارید؟ندارید!اگر داشتید این گونه شعار نمی دادید ولی در عمل کمر همت برای نابودی این ارزشها نمی بستید،؟؟ .دزدان فرهنگ،وتخریب گران هنر تئاتر از درون مثل موریانه این هنر را از درون تهی می کنند، اقایان درست است فضای انتخاباتی است ولی هرج ومرج فرهنگی چرا؟؟

 

مطالب بیشتر:

مشهورترین زوج های هم جنس باز جهان را بشناسید

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

ازدواج اشتراکی Open Marriage سبک جدید زندگی در اروپا

پاتوق دوجنسه ها و همجنس بازها در پارک دانشجو و طالقانی

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا