مطالب گوناگون

مدل های شیک تزیین تولد با بادکنک واقعا زیبا

مدل های شیک تزیین تولد با بادکنک واقعا زیبا

برای تزیین تولد همیشه از بادکنک ها استفاده می شود امروز ما به شما بهترین مدل های تزیین بادکنک تولد را معرفی می کنیم که می توانید در ادامه مشاهده کنید.اگر به‌زودی تولد فرزندتان در پیش است و در مورد تزئینات خانه سردرگم هستید، این پیشنهاد‌های ساده و ارزان‌قیمت به شما کمک ميکند تا جشن تولدی شاد و زیبا برگزار کـنـیـد و با خلاقیت بیشتر، فرزندتان و مهمانان را خوشحال‌تر کـنـیـد.

 

+ ریسه‌ای از بادکنک­‌ها

مدل های شیک تزیین تولد با بادکنک واقعا زیبا

یک پیشنهاد سریع و ساده برای تزئین جشن تولد این است که یک روبان بزرگ تهیه کـنـیـد، آن را با پونز به دو سر دیوار وصل کرده و بعد بادکنک­‌های باد شده را در فواصل مختلف به این روبان متصل کـنـیـد. به‌این‌ترتیب حال و هوای خانه به‌سادگی تغییر ميکند و فضای شادی به وجود ميآید. ميتوانید از بادکنک‌های یکرنگ استفاده کـنـیـد یا رنگین‌کمانی از بادکنک‌های زیبا داشته باشید. اگربرای تولد تم مشخصی دارید از بادکنک‌های مرتبط با زمینه موردنظر برای تزئین استفاده کـنـیـد.

 

+ هدیه‌های همراه با بادکنک برای کودکان

مدل های شیک تزیین تولد با بادکنک واقعا زیبا

برای زیبایی میز جشن تولد بچه‌ها از بادکنک‌ها کمک بگیرید تا کودکان را شادتر کـنـیـد. بعضی از خوراکی‌ها را داخل پاکت‌های مقوایی ریخته و بادکنک پرشده با باد هلیوم را به آن‌ها وصل کـنـیـد. علاوه بر این ميتوانید به پایه بعضی از ظروف غذا هم بادکنک وصل کـنـیـد. اگر ميخواهید در پایان تولد به کودکان هدیه­ دهید یک بادکنک با بند بلند هم به هدیه موردنظر متصل کـنـیـد. به‌این‌ترتیب ميتوانید به بهانه‌های مختلف بادکنک‌ها را به جشن تولدها راه دهید.

 

+ کاغذهای رنگارنگ در داخل بادکنک

مدل های شیک تزیین تولد با بادکنک واقعا زیبا

یک ایده جالب تزئینی این است که قبل از باد کردن بادکنک‌ها کاغذهای رنگی ساده یا براقی را داخلشان بریزید و بعد آن‌ها را باد کـنـیـد. البته زمانی که کودکان بازیگوش بادکنک‌ها را بترکانند، کاغذها در سراسر اتاق پخش ميشوند. پس اگر از بابت پخش شدن کاغذهای رنگی در سرتاسر خانه دلخور نميشوید و دلتان ميخواهد بچه‌ها در این روز شاد و آزاد باشند، این ایده را اجرا کـنـیـد.

 

+ غوطه‌ورسازی بادکنک در اکلیل

مدل های شیک تزیین تولد با بادکنک واقعا زیبا

قبل از اینکه بادکنک‌های ساده را باد کـنـیـد کمی چسب ماتیکی روی آن‌ها بکشید و بعد در ظرفی پر از اکلیل فروببرید. بعد بادکنک‌ها را باد کـنـیـد. به‌این‌ترتیب بادکنک‌های ساده به اشیایی درخشان و زیبا برای تزئین جشن تولد تبدیل ميشوند.

 

+ نوشته‌های جالب و شکل‌های خنده‌دار بر روی بادکنک

مدل های شیک تزیین تولد با بادکنک واقعا زیبا

یک ماژیک مشکی بردارید و قبل از باد کردن بادکنک­‌ها، متن یا شکل‌های جالب و بامزه‌ای روی آن‌ها بکشید. بعد بادکنک‌ها را باد کـنـیـد. به‌این‌ترتیب بادکنک‌های متفاوت و خاصی برای تزئین جشن تولد کودک تهیه ميکند.

 

+ بادکنک­‌ها بر روی در

مدل های شیک تزیین تولد با بادکنک واقعا زیبا

برای اینکه فرزندتان را شگفت زده کـنـیـد صبح روز تولد و قبل از بیدار شدن او، تعدادی بادکنک را روی در اتاقش آویزان کـنـیـد تا وقتی از خواب بیدار ميشود آن‌ها را ببیند. برای کودکانی که مدرسه ميروند این ایده را زمانی اجرا کـنـیـد که خانه نیستند تا وقتی ظهر به خانه می آیند با دیدن این بادکنک‌های آویزان خوشحال شوند. بادکنک‌ها ميتوانند در شب تولد و حتی تا چند روز بعد هم به همین حالت روی در باقی بمانند.

 

+ عدد تولد بادکنکی

قرار است شمع روی کیک تولد فرزند شما چه عددی باشد؟ طرح همین عدد را مجسم کـنـیـد و بادکنک‌ها را به شکل این عدد روی دیوار بچسبانید. برای زیبایی بیشتر از کاغذهای رنگی کمک بگیرید.

 

+ براق کردن بادکنک‌ها

مدل های شیک تزیین تولد با بادکنک واقعا زیبا

کمی ذوق و سلیقه به خرج دهید و تزئینات دیگری مانند گل‌های رنگی، پولک‌های بزرگ و… را روی تورهای ساده بچسبانید. این دیگر به خلاقیت خودتان بستگی دارد و اینکه چقدر ميخواهید برای زیباتر شدن فضای جشن وقت بگذارید.

 

+ گل­سازی با بادکنک

مدل های شیک تزیین تولد با بادکنک واقعا زیبا

برای پوشاندن یک دیوار سفید و ساده به سراغ بادکنک‌های مختلف بروید و آن‌ها را روی دیوار نصب کـنـیـد. ميتوانید با بادکنک‌ها گل‌های زیبایی بسازید. آن‌ها را حول یک محور دایره شکل روی دیوار بچسبانید و بعد بادکنک رنگی دیگری را در مرکز دایره قرار دهید. بادکنک‌ها را با باد هلیوم پرکـنـیـد تا صاف و مرتب روی دیوار قرار گیرند و برای نصب آن‌ها دچار دردسر نشوید.

 

+ بادکنک در داخل تورهای رنگی ساده

اگر ميخواهید طرحی نو دراندازید از این پیشنهاد غافل نشوید. کافی است به بازار یا پارچه‌فروشی سری بزنید و تعدادی تور سفید و رنگی تهیه کـنـیـد. بعد بادکنک‌ها را باد کرده و دورشان را با تور بپوشانید. ميتوانید از تورهای ساده هم استفاده کـنـیـد.

 

 

پخش عمده لوازم جشن تولد،وسایل تولد بزرگسالان،مرکز خرید وسایل تولد در تهران،بورس لوازم تولد در تهران،وسایل تولد از کجا بخریم،فروشگاه لوازم تولد در غرب تهران،فروشگاه تم تولد در تهران

مدل های شیک تزیین تولد با بادکنک واقعا زیبا

 

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا