دنیای مد،نکات لباس،عطر،فشن

مدل هایی که چهره شان را بی آرایش نشان می دهند

مدل هایی که چهره شان را بی آرایش نشان می دهند

همه ما می دانیم که عکس هایی که از مدل ها می بینیم ، با میکاپ و فتوشاپ کاملا کار شده ، اما بعضی از مدل ها هستند که عکس هایشان را کاملا بدون آرایش و رتوش در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. مدلینگ ها همیشه زیبا هستند به این دلیل که یکی از لازمه های قراردادهای میلیون دلاری شان شاخصه زیبایی آن هاست. از این رو هیچ وقت آنها رو بدون آرایش تصور نکرده ایم، در حالی که آنها حتی بدون آرایش هم چهره زیبایی دارند.

 

به گزارش نیک شو، اگرچه برخی از این ستاره ها را همیشه با چهره ای آرایش شده و آراسته دیده ایم اما برخی دیگر هستند که از انتشار عکس های بدون آرایش شان در شبکه های اجتماعی ترسی ندارند. اگر دوست دارید بدانید مدل هایی که بدون آرایش هم زیبا و جذاب اند به طوری که عکس های بدون آرایش شان را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

 

کندال جنر

مدل هایی که چهره شان را بی آرایش نشان می دهند

بازیگر برنامه تلویزیونی واقع گرایی، کندال جنر، جزو آن دسته از ستاره هایی نیست که هر روز صورت اش را آرایش کند، درست برخلاف خواهر کوچک ترش، کایلی جنر، که بدون آرایش در هیچ جا ظاهر نمی شود. در واقع برای هواداران کندال طبیعی ست که او را در بیرون از خانه اش بدون آرایش ببینند. البته این جدا از زمان هایی ست که او در شوهای مد و فشن روی دفیله ظاهر می شود.

 

کندال از این که چهره بدون آرایش خود را در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارد، هراسی ندارد. البته یکی از سلفی های بدون آرایش او توجه مخاطبان زیادی را جلب کرد به طوری که تا حدودی برایش دردسرساز شد. چیزی که سوژه مردم شد، کک و مک های روی گونه هایش بود که تا قبل از آن عکس هیچکس از آن خبردار نبود.

 

بلا حدید

مدل هایی که چهره شان را بی آرایش نشان می دهند

درست شبیه خواهر بزرگترش، جی جی حدید، بلا حدید نیز در صنعت مد و فشن جهان حرف اول را می زند. اگر چه مردم او را بیشتر به چهره عبوس و غمزده اش می شناسند اما اگر به چهره او دقیق تر شویم، می بینیم که در واقع زیبایی طبیعی اوست که طرفداران زیادی را به سمت اش جذب کرده. اگر چه او مجبور است که برای حضور در شوهای مد آرایش کند اما از انتشار عکس های بدون آرایش اش، ترسی ندارد. البته او عکس خوبی را برای این کار انتخاب نکرد. عکس بدون آرایش او مربوط به زمانی ست که به یونان رفته و از شدت آفتاب، دچار آفتاب سوختگی شده است.

 

اشلی گراهام

مدل هایی که چهره شان را بی آرایش نشان می دهند

یکی از جذاب ترین مدل های جهان، اشلی گراهام است. اندام متناسب و چهره زیبای او احتیاج به هیچ فتوشاپی ندارد، به همین دلیل است که تصویر او را مدام روی جلد مجلات مشهور می بینیم. نام او حتی به عنوان برترین مدل آمریکایی نیز ثبت شده است. از این رو تعجبی ندارد که عکس های بدون آرایش او را در شبکه های اجتماعی مشاهده کنیم. او حتی از نشان دادن صورت پر از لک و جوش اش هم هراسی ندارد. اشلی پس از انتشار عکس بدون آرایش خود در اینستاگرام نوشت: «حتی اگر شما قسمتی از بدن یا صورت مرا دوست نداشته باشید، من به شما این اجازه را نمی دهم که آن را با فتوشاپ تغییر دهید. من خودم را همین گونه که هستم، دوست دارم.»

 

جردن دان

مدل هایی که چهره شان را بی آرایش نشان می دهند

جردن‌ دان مدل انگلیسی است که از ابتدای نوجوانی به خاطر اندام خوب و قد و وزن متعادل اش همواره مورد تحسین سایرین قرار می گرفت و دیگران همیشه او را تشویق می کردند که کار مدلینگ را دنبال کند. او تحت هر شرایطی کامل و بدون نقض به نظر می آید. او اولین مدل سیاه پوستی ست که به مدت 10 سال برای برند پرادا کار کرد و به عنوان پردرآمدترین مدل سال 2014 انتخاب شد. او حتی تا ماه ششم بارداری اش هم به حرفه مادلینگ خود ادامه داد و کمتر از یک سال پس از زایمان به کارش بازگشت. در واقع هیچ چیز نتوانست مانع از پیشرفت او در حرفه مادلینگ شود. او آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارد که حتی عکس های بدون آرایش خود را نیز در شبکه های اجتماعی به انتشار می گذارد. البته خیلی ها اعتقاد دارند که او بدون آرایش زیباتر به نظر می رسد.

 

ایرینا شایک

مدل هایی که چهره شان را بی آرایش نشان می دهند

ما با چهره بدون آرایش ستاره ویکتوریا سیکرت، ایرینا شایک، غریبه نیستیم. او از این که پاپاراتزی ها از صورت بدون میک آپ او عکس بگیرند، هراسی ندارد. در واقع او خودش گفته: «من نیازی به پنکیک، رژ لب و خط چشم ندارم. من دوست دارم که پوستم نفس بکشد.» اما به راستی او برای داشتن پوستی صاف و شفاف چه می کند؟ ایرینا می گوید: «من هر روز صبح مقداری یخ روی صورتم می گذارم. این کار به پوست من طراوت و شفافیت زیادی می دهد. البته جدا از این کار، من از قرار گرفتن در نور خورشید نیز دوری می کنم و علاوه بر آن به صورت، گردن و دستانم کرم ضد آفتاب می زنم.»

 

آدریانا لیما

مدل هایی که چهره شان را بی آرایش نشان می دهند

سوپر مدل برزیلی، آدریانا لیما، یکی از ستاره های ویکتوریا سیکرت است. او آنقدر عاشق کارش است که 2 ماه بعد از دومین بارداری اش، به کار خود بازگشت. او اعتقاد دارد: «اگر چه مادلینگ حرفه هیجان انگیزی ست اما سختی های زیادی دارد. گاهی مردم به من می گویند که مانکن بودن ساده است، اما آنها نمی دانند که این کار نیز سختی های خودش را دارد. برخی روزها من بیش از 10 ساعت کار می کنم، حتی زمان هایی که بیمار هستم یا سردردهای وحشتناکی دارم.. اما هیچکدام از اینها نمی تواند مرا از کاری که بدان علاقه دارم منع کند.» او حتی چندین بار عکس های بدون آرایشش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است تا تلاش هایی را که برای حرفه اش می کند، به طرفدارانش نشان دهد.

 

کارا دلوین

مدل هایی که چهره شان را بی آرایش نشان می دهند

مدل بریتانیایی، کارا دلوین، یکی دیگر از مدل های باجسارتی ست که از انتشار عکس های بدون فیلتر و آرایش خود ابایی ندارد. یکی از جذابیت های چهره او، ابروهایش است. البته جدا از زیبایی طبیعی، ما اکثر اوقات او را با آرایش چشم دیده ایم، تا زمانی که عکسی از خود را در مقابل تابلوی مونالیزا در موزه لوور به نمایش گذاشت. چهره او بدون خط چشم و ریمل برای هوادارانش عجیب بود اما مهم کارا بود که چیزی از اعتماد به نفس کم نداشت.

 

تیلور هیل

مدل هایی که چهره شان را بی آرایش نشان می دهند

تیلور هیل یکی از فرشته های زیبارو و جوان ویکتوریا سکرت ، همیشه چهره اش را در اینستاگرام به صورت بدون آرایش نشان می دهد ، او حتی وقتی بیرون می رود آرایش نمی کند. چهره او چه بدون آرایش و چه با آرایش جذاب و زیبا است و به معنی واقعی کلمه می توانیم او را فرشته بنامیم.

 

مطالب بیشتر:

تیلور هیل مدلی که چهره اش بدون آرایش جذاب تر است

ستاره های زیباروی بالیوودی بدون آرایش چگونه هستند؟

عکس بدون آرایش ترلان پروانه در اینستاگرام

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا