فیلم و کلیپ

ماساژ پا و بوسه به پاهای شوهر در صدا و سیما +فیلم

ماساژ پا و بوسه به پاهای شوهر در صدا و سیما +فیلم

ماساژ پا و بوسه به پاهای شوهر در صدا و سیما +فیلم

کلیپی که در رسانه ها بسیار جنجالی شده است درباره سخنان یک زن مذهبی در تلویزیون مبنی بر به دست آوردن دل شوهر و عشق ورزیدن به وی با ماساژ دادن پاهای شوهر و بوسه بر پاهای شوهر است. مهمان برنامه می گوید که در یک تشت پر از شیر و گلبرگ های گل پاهای شوهر خود را ماساژ دهید و بعد با حوله خشک کنید و بر آن بوسه بزنید. بسیاری از مردم نسبت به این سخنان واکنش منفی داشته اند زیرا که از نظر آن ها در این برنامه نگاه کنیز مانند به زن شده است.

 

به گزارش نیک شو، صدای و سیمای یزد بابت بخش تقطیع شده از کارشناسی یک برنامه تلویزیونی از مخاطبان خود عذرخواهی کرد.در اطلاعیه صادره شده از سوی روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد آمده است:

 

«بر اساس تماس‌های مکرر و ارتباط با صدا وسیمای مرکز یزد، عده‌ای از مردم شریف و بزرگوار درباره بخش تقطیع شده از کارشناسی یک برنامه تلویزیونی که در فضای مجازی منتشر شده اظهار گلایه و ناراحتی کرده‌اند لذا به این وسیله از حضور ارجمندتان پوزش طلبیده و تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی و دقت بیشتر در ارائه محتوا، این مساله جبران و با نظارت بیشتر و موثرتر برنامه‌های سازنده و مؤثر تولید و پخش شود».

 

سایت نیک شو درباره این کلیپ قضاوتی نمی کند و صرفا شما را به تماشای این فیلم دعوت می کنیم:

 

مطالب بیشتر:

آموزش کامل ماساژ بدن زنان قبل از رابطه جنسی

ماساژ زنان در اتاق و رابطه جنسی با آن ها در مشهد

آموزش تصویری ماساژ دادن بدن بطور صحیح

انهدام باند ماساژ جنسی اندام دختران و زنان توسط مردان در بندرعباس

تحریک و لمس پای زنان راهی برای ارضا کردن

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا