مطالب خواندنی و جالب

ماجرای پرلایک ترین عکس اینستاگرام | پیام تخم مرغ مشهور چه بود؟

ماجرای پرلایک ترین عکس اینستاگرام | پیام تخم مرغ مشهور چه بود؟

ماجرای پرلایک ترین عکس اینستاگرام | پیام تخم مرغ مشهور چه بود؟

عکسی از یک تخم مرغ توانست پرلایک ترین عکس در اینستاگرام شود و رکورد لایک را که مربوط به کایلی جنر رو با اختلاف زیاد جا به جا کند. سرانجام مشخص شد که تصویر تخم مرغی که پرطرفدارترین تصویر اینستاگرام شده، در حقیقت یک ویدئو تبلیغاتی برای کمک به سلامت روان کاربران شبکه‌های اجتماعی است.در چند عکس، مراحل ترک خوردن این تخم مرغ به تصویر کشیده شده است و در نهایت این پیام را داده که این ترک‌ها به خاطر “فشار توجهاتی که جلب کرده” است.

 

در آخرین ویدئو به کاربرانی که احساس مشابهی دارند توصیه شده که کمک بگیرند.بیش از ۵۲ میلیون کاربر عکسی از یک تخم مرغ را که از روز چهار ژانویه در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است، لایک کردند.

ماجرای پرلایک ترین عکس اینستاگرام | پیام تخم مرغ مشهور چه بود؟

این عکس رکورد بیشترین عکس لایک شده در شبکه‌های اجتماعی را جا به جا کرد.تا پیش از این، پرطرفدارترین عکس اینستاگرام، عکسی از کایلی جنر، مدل و هنرپیشه آمریکایی بود که بیش از ۱۸ میلیون لایک گرفته بود.وقتی اولین تخم مرغ تصویرش منتشر شد تصور همه این بود که هدفش فقط شکستن رکورد عکس کایلی جنر است. او به “ملکه اینستاگرام” معروف است.

 

فقط ۹ روز طول کشید که عکس تخم مرغ رکورد پرطرفدارترین عکس کایلی را که عکسی از دست او و دختر تازه به دنیا آمده اش بود، شکست.

 

بگذر از پست اینستاگرام شماره از kyliejennerپایان پست اینستاگرام شماره از kyliejenner

 

از یک ماه پیش شش عکس مختلف که مراحل شکسته شدن تخم مرغ را به تصویر می‌کشد از سوی اکانتی به نام (world_record_egg) به معنای رکورد جهانی تخم مرغ در اینستاگرام منتشر شده است.آخرین ویدئو با این توضیح آمده است که اگر کسی احساس می‌کند به این شکل تحت فشار است، به نشانی اینترنتی که مخصوص مشاوره و راهنمایی کاربران شبکه‌های مجازی است مراجعه کند.

 

این نشانی کاربران را به سایتی راهنمایی می‌کند که نشانی مراکز حمایت و درمان مشکلات روحی کشورهای جهان در آن به شکل یک فهرست قرار داده شده است.

 

مطالب بیشتر:

ملکه اینستاگرام که بیشترین فالور در دنیا را دارد

آخرین عکس های اینستاگرام سحر قریشی

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا