فال و طالع بینی

طالع بینی چینی متولدین سال ببر

طالع بینی چینی متولدین سال ببر

طالع بینی چینی متولدین سال ببر

بسیاری از افراد خصوصیات رفتاری خاصی دارند که مربوط به سال تولد آن ها می شود .در این مقاله طالع بینی چینی متولدین سال ببر تهیه شده اســت .افرادی که در سال ببر به دنیا آمده اند بخوانند .

 

همانطور که ميدانید هر سال چینی برای خودش اسمی دارد. این نام‌گذاری حتی در میان ایرانیان هم رواج دارد. بین سال‌های چینی سومین سال، سال ببر اســت. شما ميتوانید به جدول سال‌ها نگاه کنید و ببینید سال تولدتان چی سالی ميشود؟ در این مطلب طالع بینی چینی متولدین سال ببر را بررسی ميکنیم.اگر متولد سال ببر هستید و تمایل دارید طالع ازدواج متولدین سال ببر با متولدین سال‌های دیگر را مشاهده کنید به مطلب مربوط به طالع بینی ازدواج چینی؛ متولدین سال ببر مراجعه کنید.

طالع بینی چینی متولدین سال ببر

متولدین سال ببر شامل سال‌های زیر ميباشند:

۱۲۸۱ – ۱۲۹۳ – ۱۳۱۵ – ۱۳۱۷ – ۱۳۲۹ – ۱۳۴۱ – ۱۳۵۳ – ۱۳۶۵ – ۱۳۷۷ – ۱۳۸۹

 

علایق متولدین سال ببر:

رنگ: قرمز روشن

حیوان: ببر

گُل: میخک صدپَر

درخت: چنار

رایحه: یاسمین

گیاه: آویشن

طعم: شیرین

ادویه: دارچین

جواهر تولد: یاقوت

فلز: طلا

عدد شانس: 7

آلت موسیقی: ترومپِت

بهترین جفت: خوک

بهترین گروه: اسب ، سگ

بدترین جفت : میمون

 

طالع‌بینی چینی متولدین سال ببر

ببر یک عیب‌جوی یاغی اســت و همیشه در حال طغیان بر ضد قدرت‌های مستقر اســت او همیشه ميخواهد رهبر باشد اما بدبختانه همچنان‌که برای بیشتر رهبر‌ها پیش ميآید اغلب آن شایستگی را که منجر به جلب اعتماد دیگران ميشود فاقد اســت میمون چه در کار و چه در عشق ببر را دست خواهد انداخت و و باید از مار دوری کند گاو و گربه نیز با ببر سازگار نیستند ولی با سگ و اژدها و اسب ميتواند رابطه‌ی خوبی داشته باشد.

طالع بینی چینی متولدین سال ببر

افرادی که در سال ببر به دنیا می آیند مستقل هستند و عزت نفس بالایی دارند. آنها از رهبر ی و محافظ مردم ​​لذت می برند. آنها عدالت را دوست دارند و هرگز در اســتدلال عقب نمی روند. بی پروایی بزرگترین ضعف آنهاســت و باعث می شود آنها شکست بخورند. با این حال، آنها هرگز واقعاً شکست نمی خورند. ببرها همیشه راهی برای ایستادن و موفقیت در آخر خواهند یافت.

 

ببر، این موجود عصیانگر و شورشی، همواره با شتاب زدگی خاص خودش علیه قدرت‌های برتر طغیان ميکند و اصلا سرکشی و نارضایتی با خونش در آمیخته اســت. او دوست دارد سردمدار باشد، ولی متاسفانه غافل از این نکته اســت که شایستگی و برازندگی رهبری کردن را ندارد. ولی به هر حال همیشه اولین کسی اســت که شعار حرکت کردن ميدهد. اما در کسب و کار، عشق و عاشقی و جنگ احتیاط حکم ميکند که دیگران کورکورانه از او پیروی نکنند و حتی اگر ميتوانند هراز گاهی او را از حرکت باز دارند.

 

راه افتادن به دنبال یک متولد سال ببر ميتواند شروع یک فاجعه بزرگ باشد. چون او همیشه به دنبال ماجراجویی اســت و گاهی خواســته‌هایی غیرمنطقی، دور از احتیاط و بدون مسئولیت دارد. اما ایستادگی در برابر او و تصمیماتش هم بسیار مشکل اســت. چون شخصیتی گیرا دارد و ظاهر نافذ و پرهیبتش نمود ویژه‌ای به او ميبخشد. مردم خواه‌ناخواه به این شخص احترام ميگذارند و حتی دشمنانش هم از این قاعده مستثنی نیستند.

 

متولدین سال ببر دوست دارند همه از آن‌ها اطاعت کنند، اما از این که خودشان فرمانبردار کسی باشند بیزار هستند. در حقیقت هیچ کس را شایسته آن نميدانند که به ایشان دستور بدهد. ببر اگر بتواند قبل از دست زدن به هر کاری اندکی تفکر کند و به نصایح دیگران گوش بدهد، حتما به موفقیت‌های چشم‌گیری خواهد رسید.

طالع بینی چینی متولدین سال ببر

ببر همیشه جویای رهبری اســت. او با وضع موجود در ستیز و با قدرت حاکم در کشمکش اســت و از تمام افرادی که به دنبال زندگی آرام و بی دردسر هستند بیزار اســت.
ببر همیشه جویا رهبری اســت.

 

بدترین نکته در مورد این صفات او این اســت که هنگام اخذ تصمیم‌های مهم دچار شک و تردید ميشود و آنقدر این دست و آن دست ميکند که دیگر کار از کار گذشته باشد. به هر حال رفتار او به عنوان یک فرمانده نظامی یا سرپرست واحد صنعتی در خور تحسین اســت.

 

ممکن اســت ببر مجرمی مخوف از کار درآید، چون به کار‌های خطرناک و پرهیجان علاقه‌مند اســت. خانم‌های متولد سال ببر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آن‌ها اغلب در راه اصلاح‌طلبی و سنت‌شکنی پیش‌قدم ميشوند و برای آنچه درست ميپندارند ميجنگند.

 

ببر حرص و طمع چندانی نسبت به مال و ثروت ندارد، اما ميتواند پول زیادی به دست بیاورد. او بیش از دیگران اهل عمل اســت و بخت هم با او یار اســت. ملکه الیزابت دوم در سال ۱۹۲۶ «سال ببر» به دنیا آمد و هیچ کس فکرش را هم نميکرد که او روزی به سلطنت برسد.متولدین سال ببر جنگجویی تیزبین، زودرنج و درون‌نگر هستند.

طالع بینی چینی متولدین سال ببر

آن‌ها هر وقت درگیر مسائل بزرگ عشقی شوند، به قدری پرشور و حرارت ميشوند که کمتر ميتوانند شادی‌های عشق را لمس و درک کند. خانم‌های متولد سال ببر نیز ممکن اســت تجربه‌ها و ماجرا‌های عشقی فراوانی داشته باشند که اغلب پایان خوشی ندارد.دوران کودکی یک متولد سال ببر آرام و بی‌دردسر خواهد گذشت، اما دوره دوم زندگی او با خطرات و هیجانات همراه خواهد بود.

 

در این دوره از زندگی ببر با مشکلات مالی، خانوادگی، عاطفی و ازدواج دست به گریبان اســت. هر چند هیچ یک از این مشکلات او را از پا در نميآورد. اما اگر با مهارت از سر راه برشان ندارد چه بسا که پیامدهای آن در دوره سوم زندگی برایش دردسرساز شود. اگر ببر از عهده حل مشکلات بر بیاید و به پیری برسد، روزگار کهنسالی را با آرامش و آسایش سپری خواهد کرد.

 

این که ببر در روز یا شب متولد شده باشد، در چند و، چون سرنوشتش تاثیر زیادی دارد. ببر‌های متولد شب، به خصوص آن‌هایی که نیمه‌شب به دنیا آمده باشند تا اندازه‌ای از گرفتاری‌های زندگی در امان خواهند بود و نسبت به ببر‌هایی که در روز، به ویژه نیمه روز متولد شده‌اند، زندگی بی‌دغدغه‌تری خواهند داشت.

 

به هر حال زندگی ببر پر از ماجرا و خطر اســت و تفاوت در ساعت زاده شدن، زندگی راحت و آسانی برایش به ارمغان نخواهد آورد، آنچه مهم اســت این اســت که ببر از آن بید‌ها نیست که با این باد‌ها بلرزد. بین خودمان باشد راه دیگری هم ندارد. او خواهان تحولات گوناگون، هیجان، شور و حرارت اســت و زندگیش هم به همین صورت خواهد بود.

 

ماجراجویی‌های او بار‌ها زندگی‌اش را به خطر مياندازد و چه بسا که با مرگی ناگهانی و دلخراش از دنیا برود.ببر برای آسیایی‌ها شگون دارد و تداعی‌کننده قدرت برتر و نماد آسودگی و امنیت در زندگی انسان‌ها ميباشد. وجود یک ببر در خانه احتمال بروز دزدی، آتش‌سوزی و آزار ارواح خبیث را به حداقل ميرساند.

 

شغل های مناسب متولدین سال ببر

مشاغلی که با روحیات متولدین سال ببر سازگار هستند عبارت هستند از:وزیر، رئیس جمهور، سرکارگر، فرمانده چتربازان، سردسته تبهکاران، گاوباز، راننده مسابقات اتومبیل‌رانی، بدل‌کار سینما، رئیس هیات اکتشاف، رهبر نظامی، مرد سیاســت، سردسته مزدوران … و هر شغل دیگری که عنوان ریاســت و رهبری داشته باشد، حتی رئیس قبیله سرخ پوستان! یا بتواند احساس نیاز این افراد به ماجراجویی را ارضا کند.

 

متولدین ماههای مختلف سال ببر

طالع بینی چینی متولدین سال ببر

رابطه های دوستانه متولدین سال ببر

طالع بینی چینی متولدین سال ببر

رابطه شغلی متولدین سال ببر

طالع بینی چینی متولدین سال ببر

رابطه والدین سال ببر و فرزندان متولد سال

طالع بینی چینی متولدین سال ببر

 

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا