اخبار اجتماعی و سیاسی

شرط پوشیدن جوراب شلواری برای استخدام منشی شرکت

شرط پوشیدن جوراب شلواری برای استخدام منشی شرکت

بسیاری از شرکت ها از منشی ها استفاده غیر اخلاقی می کنند، آن ها می خواهند با منشی رابطه ای غیر از رابطه کاری برقرار نمایند که در شرط و شروط استخدام نیز قید می شود. بیکاری و نبودن در آمد، وضع اقتصادی ضعیف قشری از مردم که گاهی باعث می شود خانمها هم به دنبال کار بگردند، البته بعضی هم خودشان سرپرست خانواده شان هستند.

 

در این اوضاع برخی از آدم هایی که از وجدان بوی نبرده اند از همین شرایط استفاده می کنند تا به اهدافشان برسند. شرایط کار در کشورمان حالت نرمالی ندارد و تعداد افراد بیکار در جامعه بسیار زیاد هستند و هر سال با فارغ التحصیل شدن دانشجویان به تعداد آنها افزوده میشود.

 

متاسفانه برخی از شرکت های خصوصی از وضعیت بیکاری کشور سوء استفاده می کنند برخی قوانین عجیب و خارج از عرفی را در محیط داخل شرکت وضع می کنند.

 

برخی شرکت های دیگر نیز با شروط غیر اخلاقی برای استخدام بانوان از آنها سوء استفاده کرده و پوشش نامناسب را یکی از شرط های استخدام تعیین می نمایند.

 

سواستفاده از بانوان در استخدام برخی شرکت ها

شرط پوشیدن جوراب شلواری برای استخدام منشی شرکت

کافیست روزنامه همشهری را تهیه کرده و با آگهی هایی که در انها برای استخدام درج شده  نگاهی بیاندازید ۹۰ درصد اگهی های استخدام فقط برای بانوان می باشند.

 

در میان انها  برخی شرکت ها وجود دارند که هدفشان از استخدام ، جذب نیروی کار نیست بلکه برای رفع برخی نیازهای شخصی خود می خواهند یک زن را استخدام کنند که متاسفانه نمیتوان درباره این موضوع چیز زیادی نوشت.

 

ای کاش نظارت بر آگهی های استخدام صورت بگیرد و با افراد حقیقی و حقوقی که از شرایط بیکاری و وضعیت اقتصادی زندگی مردم سوء استفاده میکنند برخورد شود تا دیگر شاهد اینچنین  وضعیتی نباشیم.

 

 

شرط پوشیدن جوراب شلواری برای استخدام منشی شرکت

 

مطالب بیشتر:

زنان و مردانی که به رابطه جنسی اعتیاد دارند

۱۲ نوع رابطه جنسی که انسان ها در زندگی انجام می دهند

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا