فال و طالع بینی

خصوصیات مرد متولد اسفند +ازدواج

خصوصیات مرد متولد اسفند +ازدواج

خصوصیات مرد متولد اسفند + ازدواج

هر فصلی از سال خصوصیات اخلاقی خاصی دارد .در این مقاله خصوصیات اخلاقی مرد متولد اسفند را بازگو مي کنیم. خانم هایی که قصد ازدواج با مرد متولد اسفند را دارند حتما این مقاله را بخوانند .در ادامه با ما همراه باشید .

 

مشخصات کلی متولدین اسفند ماه

بسیار حسّاس و رؤیایی، دارای حسّ ششم، خیلی ظریف و نرم عمل ميکند، اهل آرامش و ملایمت، هميشه موافق، سازش کار و دارای تخیّلات شدید، اصلاْ واقع بین نیست، سازگار، زود رنگ عوض مي‌کند، احساساتی، قابل انعطاف، دارای افکار غیر واقعی و غیر منطقی، بسیار متین و آرام، کم عصبانی مي‌شود،

 

مهربان، علاقه‌مند به موسیقی، عاشق صلح و آرامش، کم انرژی، ساده لوح، پول دوست، مرموز، داســتان پرداز قوی، نیکوکار خجالتی، خواســتار تشویق و حمایت، زود رنج، از نظر جسمي ضعیف، دو دل، ترسو، خیلی حسود، باریک بین و دقیق، خیالباف،

 

نا اميد، اهل نامه نگاری، علاقه زیادی به جشن تولّد، یا منفی کامل اســت یا مثبت کامل، دارای صبر ایّوب اســت، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا، نازنین، ولی ناقلا، اهل معنویّات، به دخترانش علاقه زیادی دارد، غم گرا، خواســتار نوازش، احساس آرامش مي‌دهد.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد اسفند ماه

به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل اســت یا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمينشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمي‌دارد.متولدین این ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرک و فهیم هستند. در انجام کار‌ها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه مي‎کنند.

 

اغلب در جوانی و پیری پاکدامن بوده و از کسب و کال حلال، سود خوبی نصیبشان مي‎شود. این افراد گاه از دیگران دلگیر مي‎شوند، اما از آنان کینه به دل نمي‎گیرند.متولدین این ماه در بین رنگ‌ها به رنگ قهوه‎ای حساس هستند.آنان فصل پاییز را دوست دارند و اغلب با دیدن غروب پاییز به هیجان مي‎آیند.

 

بعضی از این افراد از زنی بد عمل آسیب مي‎بینند، باید مراقب باشند، اغلب این افراد سفر دریایی در طالع دارند.متولدین ان ماه اغلب در کودکی با سه خطر مواجه مي‎شوند، اگر از این سه خطر بگذرند، عمر طبیعی خواهند دات. روز‌های پنجشنبه برای این افراد روز خوبی خواهد بود. همچنین انگشتر عقیق و یاقوت برای آنان مناسب اســت.

خصوصیات مرد متولد اسفند +ازدواج

طالع بینی مرد متولد اسفند

تا به حال دقت كرده اید كهگاهی افرادی كه در یك زمينه خاص كار مي كنند متولدین یك برج هستند؟ مثلاً همه پزشكان متولد شهریوز باشند. شغل بعضی دیگر هم كارگردانی برنامه های تلوزیونی و یا ویراســتاری روزنامه هاســت. آنقدر حساس هستند كه مشاغل و حرفه های جذاب و هنری مناسب آنهاســت.

 

مردان متولد برج اسفند حال و هوایی دارند كه دیگران را مثل زنبور عسل در اطراف ظرف عسل، به خود جذب مي كنند. سیاره آنها نپتون اســت در اساطیر رومي خدای دریاهاســت و مردان متولد این برج ذاتاً كم حرف و قوی هستند. چون كمي عجیب و غریب و غیر عادی هستند، مردم و بویژه زنان مجذوب آنها مي شوند.

 

علیرغم احساسات سست و خیالی، مرد متولد ماه اسفند ، باهوش و ذكاوت خود در كارش پیشرفت مي كند. نپتون به او رفاقت ، صفا و صميميت آموخته اســت از این رو متولد اسفند مي تواند دیگران را مجذوب و متحیر كند.

 

اگر توی دست و بالتان چنین مردی دارید، او را از دست ندهید بویژه اگر رمانتیك هم اســت. او به شما عشق مي ورزد، دوستتان دارد، كاملاً با شعور اســت و وضعیت روحی شما را درك مي كند و با شما طوری رفتار مي كند كه احساس مي كنید واقعاً زن هستید.

 

برخی از مردان متولد اسفند به دنبال زنی هستند كه از خودشان قوی تر باشد تا بتوانند به دنبال دنیای رویایی خود بروند. او از اینكه اوضاع را تحت كنترل خود داشته باشید. خوشحال خواهد شد .بعضی از مردان متولد برج اسفند علاقه زیادی دارند كه دوست همه باشند. اما روبرو شدن با مسئولیت ها و وظایف به نظر آنها غیر ممكن مي رسد.

 

اینجاســت كه یك مرد اسفندی نقاب از چهره بر مي دارد پشت نقاب دوستانه و غلطاند از او، مردی دو رو ظاهر مي شود كه شما را مات و مبهوت مي كند.گاه مردان متولد برج اسفند پیش دوستان از همسر خود شكایت مي كنند كه همسر خشك و بی احساس شان آنها را درك نمي كند.

 

( در واقع آنها را به خوبی هم درك مي كنند!) مرد متولد اسفند گاهی دنیا را طاقت فرسا و غیر قابل تحمل مي داند و این مهم او را آنقدر برای روی آوردن به موارد مخدر مستعد مي كند.از آنجا كه حوت یكی از نشانه های روانی و آبی و نیز مملو از احساسات اســت، مرد متولد این برج احساسات شما را به خوبی درك مي كند. او از ابراز احساسات نسبت به بچه ها ابایی ندارد و بچه ها را به خود جلب مي كند.

 

او از لحاظ جسمي و عاطفی بیش از مردان متولد برجهای دیگر برای پدرشدن مناسب اســت. او خیلی فداكار اســت و محبت و گرما از او مي بارد و نمي خواهد مثل مردان متولد برجهای دیگر جاهل مآب باشد كه این هم ویژگی خوب دیگری اســت.

 

راه های جذب مردان اسفند

برای جذب یک مرد اسفندی او را به تماشای فیلم اکشن نبرید؛ متولدین اسفند ماه برای ارضای خواســته‌های خود، به وفور تغییر عقیده مي دهند و از این شاخه به آن شاخه ميپرند .آنها از تماشای تئاتر و بازدید از موزه‌ها لذت مي برند و این مکان‌ها در واقع پاتوق مورد علاقه‌شان محسوب ميشود. آنها از تماشای فیلم‌های سوزناک و رمانتیک به وجد مي‌آیند،

 

از این رو هرگز آنها را به تماشای فیلم‌های اکشن و پر زد و خورد نبرید. مردان متولد اسفند هرگز از یافتن نیمه گمشده خود نااميد نمي شوند و تا او را نیابند، دست از تلاش سرسختانه خود بر نمي دارند. اگر مي خواهید یک مرد اسفندی را جذب کنید تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا عميقا آزرده‌ خاطر و دلخور نشوند و هرگز با خشونت با آنها رفتار نکنید.

 

یکی از راه های جذب مردان اسفندی پذیرفتن مسئولیت های مالی اســت. مردان اسفند علاقه چندانی به حل و فصل مسایل مالی ندارند و ترجیح مي دهند که این طور مسایل را به شریک زندگی‌شان بسپارند و خود از آن دور بمانند. آنها افرادی خیال ‌پرداز هستند که به جای زندگی در دنیای مادی، در عالم معنویت به سر مي برند.

 

برای جذب مرد متولد اسفند روز تولد، روز آشنایی و تاریخ های مهم را از یاد نبرید چون شاید به زبان نیاورند اما عميقا خواهان این هستند که به یادشان باشید حتی با شاخه ای گل دوستت دارم ورد کلامتان باشد.

خصوصیات مرد متولد اسفند +ازدواج

مرد متولدی اسفند در خانواده

از نظر بچه ها، او یک پدر شاد اســت زیرا به طور مرتب آن ها را به قایق سواری، شنا، دوچرخه سواری و دیگر کارهایی از این قبیل مي برد و اگر هوا بد باشد، تمام روز تعطیل را پا به پای ایشان قایم موشک بازی مي کند.

 

او با صبری شبیه به صبر ایوب به مسائل و مشکلات کودکان خود گوش مي دهد و مایل اســت که آنها را افرادی روشنفکر و فهميده بار بیاورد. این نصیحت ها و سفارش ها را در مورد مرد متولد اسفند به گوش بسپارید: هرگز او را سرزنش و انتقاد نکنید، افکارش را واهی و پوچ نخوانید. به جان او نق نزنید و از کارهای او به طور جدی و اتهام آور انتقاد نکنید، افکارش را واهی و پوچ نخوانید.

 

به جان او نق نزنید و از کارهای او به طور جدی و اتهام آور انتقاد نکنید. از اینکه گاهی مکدر اســت و علاقه ای به کوشش و پیشقدم شدن در کارها ندارد، دلخور نشوید و او را ملامت این خونسردی و بی اعتنایی جزو طبیعت اوست.

 

شما برای به حرکت در آوردن او پیشقدم شوید. از نظر عاشقانه و عاطفی مرد اسفند نیازمند آن اســت که دائما او را نسبت به عشق و علائق خود مطمئن کنید و لااقل در هفته دو سه بار به او بگویید که خیلی دوستش دارید. ضمنا فراموش نکنید که تخیلات و اندیشه های طلایی و دوردست او را به باد تمسخر نگیرید، بلکه سعی کنید که این تخیلات به مرز عملی بودن، عملی شدن نزدیک تر شوند.

خصوصیات مرد متولد اسفند +ازدواج

پیوند زناشویی اسفند با سایر ماه ها

اسفند با فروردین : ( متوسط ) با مشکل مواجه اســت ممکن اســت پیوند خوبی باشد

اسفند با اردیبهشت : ( خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

اسفند با خرداد : (بد ) خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر

اسفند با تیر : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل

اسفند با مرداد : (خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

اسفند با شهریور : ( خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی ميشوند

اسفند با مهر : ( بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

اسفند با آبان : ( بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی

اسفند با آذر : ( متوسط) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آميز و دیگری بسیار عاطفی ميباشد

اسفند با دی : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

اسفند با بهمن : ( خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

اسفند با اسفند : ( بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن اســت مشکلاتی پیش بیاید

 

پدر بودن مرد متولد اسفند ماه

در نظر کودکان پدری شاد و پر انرژی اســت چرا که به طور مرتب آن ها را به قایق سواری، شنا،دوچرخه سواری و دیگر کارهایی از این قبیل مي برد.اگر هم موقعیت مناسبی برای بیرون رفتن فراهم نشود از قایم موشک بازی و تفریحات خانگی با کودکان غافل نمي شود.

 

شنونده خوی برای صحبتهای بچه ها اســت. در برابر مسائل و مشکلات فرزندان صبری شبیه صبر ایوب دارد و دوست دارد که فرزندانی روشن فکر و فهميده تربیت کند.

 

ميل و نیاز جنسی مردان متولد اسفند

مردان اسفند خیلی زود تحریک ميشوند.ارتباط جنسی برای او مانند دریایی اســت که ناخواســته در آن شنا مي کند.

 

اگر مرد اسفند ماهی همراه زندگی شما اســت باید …

هرگز او را سرزنش و انتقاد نکنید ، افکارش را پوچ و واهی نخوانید.به جان او نق نزنید و از کارهای او به طور جدی و اتهام آور انتقاد نکنید.از اینکه گاهی مکدر اســت و برای پیشقدم شدن در کارها علاقه ای ندارد نباید دلخور شوید چرا که این خونسردی و بی اعتنایی جزو طبیعت اوست.

 

بهتر اســت شما پیشقدم شوید. از نظر عاشقانه و عاطفی مرد اسفند نیازمند آن اســت که دائما او را نسبت به عشق و علائق خود مطمئن کنید و لااقل در هفته دو سه بار به او بگویید که خیلی دستش دارید .هرگز تخیلات و اندیشه های طلایی و دوردست او را به باد تمسخر نگیرید ، بلکه سعی کنید که این تخیلات به مرز عملی بودن ، عملی شدن نزدیک تر شوند .

 

مطالب بیشتر:

اسفند ماهی جان تولدت مبارک

عکس پروفایل متولدین اسفند | پروفایل اسفندماهی ام

خصوصیات دختر اسفند ماهی +ازدواج

فال متولدین اسفند | خصوصیات زن و مرد اسفند

اسفند ماهی یعنی | اسفند ماهی که باشی

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا