تعبیر خواب

تعبیر خواب فلج شدن بدن | ناتوانی در راه رفتن و حرکت

تعبیر خواب فلج شدن بدن | ناتوانی در راه رفتن و حرکت

تعبیر خواب فلج شدن بدن | ناتوانی در راه رفتن و حرکت

اگر خواب دیدید کــه کل بدنتان قادر به حرکت نیست باید بدانید کــه این خواب را بسیاری از افراد می بینند و برای آن تعابیر زیادی نقل شده کــه ما در این مطلب تمامی آن ها را برایتان نقل می کنیم.اگر خواب ببینید فلج (معلول) شدید، قراردادهایی بی ثبات با دیگران می بندید یا از انجام تصمیمات خود برای اجرای نقشه هایتان و انجام کارها، ناتوان و عاجز خواهید ماند. اگر دوست خود را فلج و زمین گیر دیدید، او دچار بیماری و تردید خواهد شد. اگر کسی خواب ببیند یارش فلج شده، نارضایتی از موضوعی شادمانی او را به غم تبدیل خواهد کرد.

 

تونی کریسپ در کتاب خود (فرهنگ تفسیر رویا) ميگوید:

فلج: این تصویر در رویا، احساس عدم اعتماد به نفس، ترس، ناتوانی از کنار آمدن با محیط و مشکلات، درماندگی و احساس اینکــه راهی برای رهایی از وضعیت حاکم وجود ندارد را به تصویر ميکشد. دیدن رویای فلج شدن ما نشان دهنده تاثیرات فلج کننده ترس‌هایی است کــه داریم یا فلجی کــه واقعی ميپنداریم. همچنین ممکن است احساس گناه یا بی‌گفایتی ما را فلج کنند، کشمکش‌های درونی نیز توان فلج کردن ما را دارند.

تعبیر خواب فلج شدن بدن | ناتوانی در راه رفتن و حرکت

معبرین غربی گویند:

فلج شدن در خواب و عدم توانایی در حرکت در رؤیا نماد مشکلات و مشاجراتی است کــه بیننده خواب در زندگی واقعی خود دارد. احساس فلج بودن در خواب ناشی از ترس بیشتر افراد دارد گاهی این گونه پدیده‌ها به دلیل ناراحتی‌هایی کــه در زندگی روزانه رخ ميدهد در خواب مشاهده ميشوند.
دیدن فلج شدن ميتواند نشانه ای از گیر افتادن و نرسیدن به دستاوردهایی کــه به عنوان هدف برای خود مشخص کرده‌اید باشد.

 

لیلا برایت: اگر در خواب ببینید کــه پایتان فلج شده، به این معنا است کــه باید بیشتر مراقب خود باشید. شکستن پا در خواب، نشانه‌ی وقوع اتفاقات ناگوار است.

 

مؤلف کتاب بانک جامع تعبیر خواب گوید: دیدن پای فلج و ناتوان مربوط ميشود به شغل شخص یعنی مشکلی در شغل شخص پدیدار خواهد شد این در صورتی است کــه خواب بین شاغل باشد.

 

آنلی بیتون ميگوید:

اگر خواب ببینید فلج شده‌اید، نشانه آن است کــه قراردادهایی بی ثبات با دیگران ميبندید.

 

اگر خواب ببینید دوستتان افلیج شده است، علامت آن است کــه دچار بیماری و تردید خواهید شد. تردیدی کــه به درون خانه شما نیز نفوذ خواهد یافت.

 

اگر کسی خواب ببیند یارش فلج شده است، نشانه آن است کــه نارضایتی از موضوعی شادمانی او را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

 

تعبیر خواب فلج شدن از دید امام جعفر صادق (ع)

تعبیر خواب فلج شدن کل بدن: به فرموده امام صادق (ع) این خواب بر سه وجه است اول دروغ باطل دوم مکار سوم زن مفسده فریبنده

 

سایر تعابیر

تعبیر خواب فلج شدن مرده: اگر کسی ببیند کــه مرده ای بخاطر حادثه ای مانند تصادف یا سقوط کردن از ارتفاع و یا پرت شدن از پشت بام و …از قسمت کمر یا ستون فقرات فلج می شود به نشانه ی گناه بزرگی است کــه بخاطرش استغفار نشده است.

 

علی مدنی می گوید این رویا نشانه ای بزرگ از ناخشنودی و یا نارضایتی والدین از دست فرزندان است.

 

تعبیر خواب فلج شدن صورت: اگر دیدی کــه از قسمت صورت و یا لپ احساس میکنی فلج شده ای یا قادر نیستی فک بالا یا پایین خودت را تکان و حرکت بدهی به نشانه ی دلی است کــه شکسته است دلالت بر ظلم و رنجی است کــه در حق جنس مخالف خودت روا داشتی.

 

تعبیر خواب فلج شدن دست: به نشانه کتک یا کتک کاری بین افراد زور گو و افراد مظلوم است و نوعی تلاش برای گرفتن حق است.

 

 

2.7/5 - (4 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا