تعبیر خواب

تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریم ،معشوق

تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریم ،معشوق

تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریم ،معشوق

خیلی اوقات خواب می بینیم که پسر یا دختری که دوستش داریم در خوابمان آمده اســت و بعد از بیدار شدن حتما در این فکر فرو می رویم که چرا خواب این شخص را دیده ایم. ما در ادامه تعبیر این خواب را به شما خواهیم گفت. ممکن است در خواب تان فقط او را ببینید یا این که با هم عشق بازی می کنید و حتی همبستر هم می شوید (رابطه جنسی) ، فرقی ندارد ، در حالت کلی تعبیر خواب دیدن معشوق که او هم روی خوش به شما نشان می دهد علامت خوبی دارد.

 

تعبیر خواب پسری که دوستش داریم

اگر مرد و یا پسری را که به او علاقمند هستیم و دوستش داریم را در خواب ببینیم چه تعبیری دارد؟دیدن معشوقه در خواب را چند معبر تفسیر و معنی کرده اند که در پایین ان ها را میخوانیم

 

ابن سیرین در این باره می گوید : اگر کسی خواب پسری را که دوستش دارد را ببینید دلیل بر وصل و خبر نیک اســت

 

ادوارد خواب معشوقه را (دختر یا پسر) به معنی نوید یک خبر خوش میداند این خبر فقط شامل وصلت و یا ازدواج نیست ممکن اســت شامل هر چیزی شود مثلا برنده شدن در قرعه کشی بهبود یافتن مریضی که بیمار اســت و …

 

ادوارد در این باره گفته اســت اگر کسی خواب پسر و یا مردی که عاشق اوست و خیال ازدواج را دارد ببینید دلیل بر فکر و اوهام زیاد قبل از خواب اســت و نمی تواند معنی و یا تفسیر دقیقی داشته باشد.

 

این خواب را جزو خواب های پریسان و بدون تعبیر تلقی کرده اســت در اکثر موراد پسرها یا دخترها قبل از خواب شبانه به شدت در مورد پسر مورد علاقه ی خود فکر و یا خیال پردازی میکنند این تفکرات سبب میشود تا ساعاتی پس از خواب تصویری از اوهام و خیالات خود را بصورت خواب ببینید.

 

ولی در مجموع میتوان این خواب را دارای معنی و یا مفهوم خوب دانست بعضی ها به اشتباه تصویر دارند چون داشتن دوست پسر و یا دوست دختر از نظر شرعی و یا اخلاقی گناه اســت خواب دیدن آن هم دارای معنی بدی اســت در جایی که اینجا فقط صحبت از عشق و دوست داشتن اســت و ارتباطی با نوع رابطه ندارد.

تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریم ،معشوق

تعبیر بغل کردن معشوقه در خواب به چه معناست

 

تعبیر خواب دختری که دوستش داریم ، معشوق

در واقع چند نکته ی مهم در مورد تعبیر این خواب وجود دارد ابن سیرین معبر بزرگ تاریخ در این باره میگویند اگر کسی در خواب ببینید که با کسی که دوستش داشته اســت وصلت نموده اســت و هر دو پیراهن سفید بر تن دارند به نشانه ی غم و افسردگی میباشد در واقع همیشه اتفاقات مثبتی که در طول خواب روی میدهند دارای تعابیر و معانی منفی هستند و بالعکس خواب های پریشان و منفی نیز در اکثر موارد دارای تعابیر مثبت و معنای بهتری هستند زمان دقیق خواب دیدن هم بسیار مهم اســت

 

چنان چه که حدود 90 درصد از خواب هایی که قبل از اذان مغرب روی می دهند صحت و تعبیر درست تری نسبت به خواب های ابتدایی شب دارند در مورد عنوان امروز ابن سیرین میگویند اگر کسی در خواب بینید با کسی که در زندگی روز مره عاشق بوده اســت و در انتظار وصلتش میبوده ازدواج نموده اســت و در در حال شادمانی و پایکوبی هستند به نشانه و تعبیر جدایی میباشد.

 

اکر کسی در خواب ببیند که با کسیکه دوستش دارد وصلت نموده و اطرافیان و وابستگان او اطرفش را گرفته اند و جمع مجلسش شلوغ اســت به نشانه ی وصلت میباشد مواردی که مطرح شد فقط برای خواب افرادی صحت دارد که مجرد میباشند و نه متاهل و چندین نکته ی مهم هم در مورد تعبیر خواب ازدواج مطرح اســت به شرح پایین

 

 

اگر دختری خواب ببیند با پیرمردی ازدواج می کند ، علامت آن اســت که با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد . اما اگر خواب ببیند در هنگام جشن ازدواح مردی با لباس سیاه از مقابلش می گذرد و نگاه ملامت آمیزی به او می کند نشانة آن اســت که سردی بی تقاوتی یکی از دوستان او را ناامید می سازد .

 

دیدن مراسم ازدواج دیگران در خواب با میهمانانی شادمان که لباسهایی زیبا بر تن کرده اند ، علامت آن اســت که از زندگی لذتهایی عالی خواهید برد . اما اگرمیهمانان لباسهایی سیاه بر تن کرده باشند ، علامت آن اســت که در آینده به سوگ کسی خواهید نشست .

 

اگر خواب ببینید با کسی پیمان ازدواج می بندید ، نشانة آن اســت که خبرهایی ناگوار خواهید شنید .

 

اگر خواب ببینید در جشن ازدواج کسی شرکت کرده اید ، نشانة آن اســت که امور شغلی به طرز باور نکردنی امید بخش خواهد شد . و از فکر کردن به افراد مورد علاقةخود لذت زیادی خواهید برد .

 

اگر خواب ببینید در جشن ازدواج واقعه ای ناگوار رخ می دهد ، علت آن اســت که به بیماری مبتلا خواهید شد . یا از مرگ یکی از اعضای خانوادة خود رنج خواهید کشید .

 

اگر دختری خواب ببیند عروس شده اســت اما هیچ احساس خوشحالی نمی کند ، علامت آن اســت که در زندگی به نومیدی دچار خواهد شد ، و در امور عاطفی شکست خواهد خورد.

 

دیدن معشوق در خواب امام صادق

امام صادق (ع) خواب دیدن معشوق را به نیک بودن تعبیر می کند. به گفته امام صادق دیدن معشوق در خواب یعنی بودن عشق حقیقی در دل شما و می توانید برای ازدواج پیش قدم شوید.

 

تعبیر خواب دیدن معشوق در خانه

خواب دیدن معشوق در خانه یکی از خواب های رایج است ، این خواب به نیکی تعبیر می شود و امید به وصال می دهد. بسیار اتفاق می‌افتد که در خواب‌های خود، با افرادی رو به رو شویم که در زندگی بیداری به آن‌ها علاقه مندیم، در این حالت باید بدانید انسانی که به عنوان معشوق در خواب مشاهده می‌کنید، سمبل بخشی از انگیزه و اهداف شما در زندگی بیداری می‌باشد. این اهداف صرفا زمینه‌های عاطفی زندگی شما را شامل نشده و می‌تواند به مسائلی که در شغل یا تحصیلات برای شما انگیزه آفرین هستند اشاره داشته باشد.

 

تعبیر خواب مهمانی رفتن به خانه معشوق

اگر خواب ببینید که به خانه معشوق تان رفته اید نشانه خوبی است ، اگر شما در واقعیت این کار را انجام دهید با روی خوش خانواده معشوق روبرو می شوید. برخی اوقات خواب می بینید که با معشوق در خانه شان تنها هستید و ناگهان پدر و مادر و اهالی خانواده اش می آیند و شما را می بینند ، این خواب در حالت کلی نشانه خوبی دارد و شما مورد قبول آن ها قرار می گیرید.

تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریم ،معشوق

تعبیر دیدن معشوقع در خواب نشانه چیست

 

تعبیر خواب عشق و معشوق در حالت کلی

توصیه ما به شما این اســت که سعی کنید در صورت امکان خواب تان را تعبیر کنید. البته برای بدست آوردن تعبیر دقیق و درستی از خواب لازم اســت که تمام جزئیاتی که در خواب خود دیده اید را در نظر بگیرید.

 

در ادامه ما به بررسی تعبیر خواب عشق و عاشقی می پردازیم. دیدن عشق و عاشقی در خواب بسیار رایج اســت و ممکن اســت عشق و عاشقی به شکل های مختلف و در موقعیت های مختلف در خواب شما ظاهر شود. برای اینکه تعبیری واقعی از دیدن عشق و عاشقی در خواب داشته باشید، بهتر اســت که تمام جزئیات خواب خود را به دقت تحلیل کنید.

 

ما در اینجا به شما می گوییم که تعبیر خواب عشق و عاشقی چیست و این خواب نماد چه چیزی اســت. همچنین به شما می گوییم که دلایل احتمالی دیدن چنین خواب هایی کدام یک هستند. اگر شما هم خواب عشق و عاشقی را دیده اید، پس قطعا خواندن این مطلب برای شما جذاب خواهد بود.

 

همانطور که همه می دانیم، عشق زیباترین احساس اســت و بیشتر خواب های عشق و عاشقی دربردارنده تعبیری مثبت هستند. با این وجود، برخی از این خواب ها نیز مفهومی منفی دارند.

 

تعبیر خواب معشوق ابن سیرین

اگر در خواب ببینی که عاشق شده ای معنی خواب تو این است که در زندگی حریص می شوی و نیازمند.

 

اگر در خواب ببنی که عاشق چیز حرامی می شوی معنی خواب این است که دین و ایمان تو از بین می رود.

 

اگر در خواب ببینی که به معشوق خود می رسی معنی خواب این است که سود و منفعت می بری.

 

اگر در خواب دیدید که برای معشوق خود گریه می کنید معنی خواب خیلی خوب است و رضایت از زندگی را به شما مژده می دهد.

 

خواب معشوق معبرین غربی

اگر در خواب دیدید که عاشق شده اید معنی خواب شما این است که در زندگی کارها خطرناک انجام می دهید و به سوی خطر می روید.حواستان باشد که باید بیش از پیش مراقب زندگی و تصمیمات خود باشید.

 

با دیدن این خواب نتیجه این می شود که به کسی اعتماد نکنید و تکیه کردن به دیگران جز پشیمانی نخواهد داشت.

 

اگر در خواب دیدید که کسی عاشق شما شده است این خواب خوب نیست و خبر از اتفاقات بد برای شما می دهد.

 

تعبیر خواب دیدن معشوق با کسی دیگر

اگر در خواب ببنید که معشوق شما با کسی دیگری است معنی خواب این است که شما در حال خیانت کردن به خودتان هستید چرا که هر آدمی در باطن وجودی خود عاشق خودش و جانش است.

 

اگر چنین خوابی را دیده اید باید به علایق خود بیشتر اهمیت بدهید چرا که شما فقط یکبار می توانید زندگی کنید و علایق خود را فدا کارهای دیگر نکنید.

 

خواب معشوق منوچهر تهرانی

دیدن عشق در خواب نشان از آز و حرص و طمع می دهد و در کل خواب خوبی نیست.

 

اگر عاشق چیز های بد و مکروئه هستید در خواب معنی خواب شما خوب نیست.

 

داشتن معشوق غیر هم جنس هم در خواب نشان از مشکلات دارد و به گرفتاری های شما در زندگی اشاره می کند.

 

تعبیر خواب معشوق لوک اویتنهاو

اگر در خواب معشوق را خود را دیدید معنی خواب شما حتیاط است.

 

اگر در خواب دیدید که معشوق خود را تنبیه می کنید معنی خواب شما این است که ازدواج می کنید.

 

اگر در خواب دیدید که با معشوقه خود زد و خورد می کنید معنی خواب شما ین داست که تجربه ای تلخ برای تو رخ میدهد.

 

اگر در خواب معشوق همسر را دیدید معنی خواب شما این است که دوستان خوبی پیدا می کنید.

 

خواب معشوق قدیمی

این خواب به شما می گوید که در بیداری به سمت ایده های قبلی خود می روید.

وجود این فرد در خواب شما تداعی کننده یک درس در گذشته شما می باشد.

 

شیخ طوسی معتقد است :

دیدن خواب بازگشت عشق سابق و یا کسی که قبلا او را دوست داشته ایم معنای خوبی دارد و بیشتر برای افرادی که صاحب زن و یا فرزند نیستند نوید بخش اتفاقات خوب و خیر است و میتواند نشانه ای از ازدواج عروسی نامزدی و یا عقد باشد اما اگر به هر دلیلی در رویای خود ببینید که معشوقتان زخمی شده است چهره رنجور یا غمگین دارد یا اینکه مرده است خوب نیست و میتواند معانی بسیار بدی داشته باشد

 

چرا خواب عشق و عاشقی می بینیم؟

پاسخ های بسیار زیادی برای این سوال وجود دارد. در بیشتر موارد، عشقی که در زندگی واقعی خود در قلب تان احساس می کنید موجب می شود که تجربه عشق و عاشقی را در خواب خود مشاهده کنید. احتمالا شما در حال عبور از دوره ای از شادی و خوشحالی هستید که این تجربه در خواب شما خود را نشان می دهد.

 

۱. اگر عاشق هستید بیشتر خواب عشق و عاشقی می بینید

اگر خواب عشق و عاشقی می بینید، می توانید این خواب را با عشق به خودتان یا عشق به دیگران در ارتباط بدانید. اگر در زندگی واقعی خود در حال پشت سر گذاشتن مرحله ای هستید که در آن چگونه عشق ورزیدن به خود را یاد می گیرید، پس احتمال دیدن عشق و عاشقی در خواب شما زیاد خواهد بود.

 

همچنین ممکن اســت فردی را پسندیده بدانید و او را مورد تمجید و ستایش قرار می دهید. به این ترتیب شما دوست دارید که برخی از ویژگی های آن فرد را در خود داشته باشید. در چنین حالتی، تعبیر خواب عشق و عاشقی این اســت که شما در حال بدست آوردن این ویژگی ها هستید و آن ها بخشی از شخصیت شما می شوند.

 

۲. خواب عشق و عاشقی بازتابی از رویاهای شماســت

خواب عشق و عاشقی می تواند انعکاسی از برخی چیزهایی باشد که شما در زندگی واقعی خود ندارید و دوست دارید که آن ها را داشته باشید. خواب عشق و عاشقی معمولا بازتابی از رویاها و آرزوهای شما اســت. به نظر می رسد این خواب ها تنها راه رسیدن شما به چیزی باشد که خواســتار آن هستید.

 

نیاز به ابراز احساسات به دیگران یکی دیگر از دلایل احتمالی دیدن عشق و عاشقی در خواب اســت. این خواب در واقع به این معناســت که شما باید در برخورد با دیگران پذیرش بیشتری داشته باشید و بهتر اســت احساسات و عواطف خود را به جهان پیرامون خود ابراز کنید.

تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریم ،معشوق

تعبیر دیدن معشوقه در خواب

 

۳. اگر به تازگی وارد رابطه شده اید بیشتر خواب عشق و عاشقی می بینید

اگر رابطه ای را به تازگی آغاز کرده اید یا اگر به تازگی عاشق شده اید، پس احتمالا خواب عشق و عاشقی خواهید دید. بعلاوه، اگر اخیرا یک فیلم عاشقانه را تماشا کرده اید، پس احتمال دیدن یک رویای عاشقانه برای شما بیشتر خواهد بود.حالا که با دلایل دیدن خواب های عاشقانه آشنا شدید، اجازه دهید تا شما را با برخی از رایج ترین نمونه های خواب های عشق و عاشقی هم آشنا کنیم.

 

رایج ترین نمونه های خواب عشق و عاشقی

۱. دیدن شریک عاطفی خود در خواب

تعبیر این خواب آن اســت که شما واقعا عاشق شریک عاطفی زندگی تان در دنیای واقعی و بیداری خود هستید. عشق شما آنچنان بزرگ اســت که در خواب شما هم پدیدار می شود.

 

۲. دیدن معاشقه در خواب

تعبیر خواب معاشقه آن اســت که شما آرزومند داشتن رابطه ای عمیق تر با شریک عاطفی خود هستید. شما آمادگی چیز بیشتری را دارید و می خواهید که به زودی رابطه خود را به سطحی بالاتر ارتقاء دهید.

 

اگر در خواب دیدید که عاشق شده اید، باید بدانید که تعابیر بسیار زیادی برای این خواب وجود دارد. اگر در خواب خود دیدید که عاشق شریک عاطفی خودتان هستید، این خواب تنها بازتابی از عشق شما در زندگی واقعی تان اســت.

 

اما اگر در خواب دیدید که عاشق فرد دیگری هستید، نشان دهنده آن اســت که احتمالا عاشق فردی می شوید اما هنوز فرد خاصی در زندگی شما وجود ندارد. بعلاوه، این خواب می تواند به این معنی باشد که شما می خواهید برخی از ویژگی های چنین فردی را در خود بوجود آورید.

تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریم ،معشوق

۴. اگر در خواب ببینید که عاشق یکی از افراد خانواده خود هستید

این خواب می تواند به این معنا باشد که شما واقعا آن فرد را دوست دارید یا اینکه همه چیز در زندگی شما به خوبی پیش می رود.

 

۵. دیدن رابطه ای عاشقانه در خواب

اگر در خواب ببینید که در رابطه ای عاشقانه قرار دارید، تعبیر این خواب به وضعیت واقعی رابطه شما بستگی دارد. اگر در زندگی واقعی خود با فردی رابطه عاشقانه ای داشته باشید و این خواب را ببینید، پس این خواب تنها بازتابی از عشق شما خواهد بود. اما اگر در زندگی واقعی خود رابطه ای عاشقانه ندارید و در خواب ببینید که در چنین رابطه ای قرار دارید، تعبیرش آن اســت که خلاء واقعی عشق در زندگی واقعی و بیداری شما وجود دارد.

 

۶. تعبیر خواب بوسیدن دیگری و لب گرفتن در خواب

اگر در خواب خود را در حال بوسیدن دیگری ببینید، به این معناســت که درآینده ای بسیار نزدیک با فرد بسیار خاصی دیدار خواهید کرد. پس اگر در حال حاضر تنها هستید، به این معنا نیست که همیشه تنها خواهید بود. فرصت های زیادی پیش روی شما وجود خواهد داشت و شما می توانید از میان آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. نگران نباشید و بدانید که وضعیت عشقی و عاطفی شما به زودی تغییر خواهد یافت.

 

۷. اگر در خواب ببینید که با شریک عاطفی خود خوشحال و شاد هستید

تعبیر این خواب آن اســت که شما و شریک عاطفی تان رابطه بسیار خوبی دارید. شما از رابطه خود راضی هستید و هیچ چیز را تغییر نمی دهید.

تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریم ،معشوق

۸. اگر در خواب ببینید که از شریک عاطفی خود ناراحت هستید

این خواب به معنای آن اســت که شما از رابطه تان راضی نیستید و چیزهای بسیار زیادی وجود دارد که می خواهید آن ها را تغییر دهید.

 

۹. اگر در خواب ببینید که به شریک عاطفی خود صدمه می زنید

اگر در خواب ببینید که شریک عاطفی خود را مورد ضرب و شتم قرار می دهید، تعبیر آن اســت که شما او را بیش از اندازه سرکوب می کنید و احتمالا وی به همین دلیل شما را ترک خواهد کرد. این خواب به شما هشدار می دهد که آرام تر باشید و به شریک عاطفی خود کمی آزادی بدهید.

 

۱۰. اگر در خواب ببینید که شریک عاطفی خود را تعقیب می کنید

این خواب نشانه آن اســت که شما در زندگی واقعی به شریک عاطفی خود اعتماد ندارید.

 

۱۱. دیدن عزیزان خود در خواب

اگر عزیزان خود را در خواب ببینید نشان دهنده رابطه بسیار خوب و خوشایند شما با افراد خانواده تان اســت. تعبیر این خواب آن اســت که شما اوقات خوب و خوشی را با عزیزانتان می گذرانید و همواره هماهنگی و تعادل در خانه تان برقرار اســت.این ها برخی از رایج ترین نمونه های خواب عشق و عاشقی هستند. همانطور که ملاحظه کردید، تعبیر چنین خوابی در اکثر موارد مثبت اســت. اما اگر می خواهید به معنای دقیقی از خواب خود پی ببرید، باید تمامی جزئیات خواب را در نظر بگیرید.

تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریم ،معشوق

امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید. بدون شک حالا تعبیر خواب عشق و عاشقی برای شما راحت تر از گذشته خواهد بود.همچنین باید بدانید که خواب های عاشقانه برای ما خوب و خوشایند هستند.

 

این خواب ها می توانند به ما آرامش دهند و احساساتی قدرتمند را به زندگی ما وارد می کنند. به همین دلیل اســت که روانشناسان معمولا به ما توصیه می کنند تا در مورد عواطف و احساساتی که در خواب های عشق و عاشقی تجربه می کنیم با دیگران به گفتگو بپردازیم.

 

12. تعبیر خواب ازدواج معشوق با دیگری

خیانت معشوق در خواب و ازدواج با دیگری آنقدر واقعی به نظر می رسد و شما را می ترساند که ممکن است در دنیای بیداری نیز معشوق خود را متهم کنید. ممکن است در خواب ببینید خبر ازدواج معشوقتان را می شنوید یا بی وفایی معشوقتان را می بینید یا حتی خیانت زن شوهر دار و ازدواج او با دیگری نیز می تواند از خواب های ازدواج معشوق با دیگری باشد که در این صورت هر کدام تعبیر خودش را دارد.

 

13. تعبیر خواب خبر ازدواج معشوق

ممکن‌ است‌ گاهی در خواب هایمان‌ در حال‌ تلاش‌ برای‌ کسب‌ احساس‌ موسوم‌ به‌ عشق‌ باشیم‌ و خبر ازدواج معشوق در این رابطه می تواند خوابی پریشان کننده به حساب آید. تعبیر این‌ گونه‌ خواب ها می‌تواند ماهیت‌ جبرانی‌ داشته‌ یا شکلی‌ از برآورده‌ شدن‌ آرزو باشند. عشق‌ می‌تواند در خواب‌ نمادی‌ معنوی‌ یا حقیقی‌ در نظر گرفته‌ شود و خبر ازدواج معشوق در خواب نماد وفاداری او خواهد بود.

 

14.تعبیر خواب آمدن معشوق در خانه و دعوا :

اگر در خواب، معشوقه‌ی خود را در خانه به شکلی تنش زا یا مشکل آفرین مشاهده کنید، نشان دهنده‌ی مشکلی است که در زندگی بیداری در انگیزه‌های شما اختلال ایجاد کرده و شما را نسبت به پیگیری اهدافتان دلسرد یا بدبین ساخته است.

 

15. تعبیر خواب حرف زدن معشوق و هم آغوشی در خانه :

رازدار باشید ، اسرار خود و یا زندگی خود را به کسی بازگو نکنید ، این موردی است که حتما باید موضوعی پیش آمده را به عنوان راز نگه دارید ، در غیر اینصورت باید مراقب سوء استفاده های اشخاص سودجو باشید.

 

16. تعبیر خواب رفتن با معشوق به خانه تاریک و بوسیدن :

اگه امروز بتونی خودتو کنترل کنی و صبر و حوصله به خرج بدی مطمئن باش به جاهای خوبی می رسی و ممکنه اتفاقات بسیار مثبتی که مدتها منتظرش بودی برات بیفته.

 

17. تعبیر خواب آوردن معشوق شما عشقش را به خانه شما :

بدون شک به نشانه ی بی وفایی است که در نهایت شما از طرف این فرد میبینید و باعث شکستن دل شما و تخریب روحیتان می شود بهتر است قبل از خرابتر شدن کارها این رابطه را پایان دهید .

 

نتیجه گیری:در طول شب خواب های بسیاری می بینیم و بعضی از افراد ممکن است خواب عشق یا معشوقه ی خود را ببینید.هر آنچه که در خواب عشق و معشوقه خود را می بیند معناها و تعبیرهای متفاوتی دارند .در همین راستا نیک شو تمامی تعبیرهای مربوط به این خواب را بازگو می کند.

 

 

2.7/5 - (501 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

‫119 نظرها

  1. سلام
    من عشق قدیمیم فوت کردن
    و واقعا عاشقشش بودم چندساله که فوت کردن و خابشو دیدم که نشسته بودیم تو یه ساختمون دونفر دیگم بودن اونا زندن ولی بد ازش پرسیدم تو منو دوس داشتی.؟گفت اره
    ازش پرسیدم یادته اومدم سرخاکت با دوستم؟
    ی زره ب دوستاش نگاه کرد فک کرد گف نه خیلی. نمیدونم چی شد اشکم دراومد دوستش گف ایننو اذیت نکنین خیلی دختر بامعرفتیه که منو عشقم پیشونی هامونو گزاشتیم روهم توحالت نشسته ناراحتی کردیم ی خورده بد
    برگشت گفت بهم که قبلا لباسای قشنگی میپوشیدی اونموقع که زنده بودو میگفت
    و بهم تخته بازی کردنو یخورده یاد داد که اصن یادم نی

  2. میشه تعبیرشو بگید بهم؟هیچ جا متنی ننوشته راجبش
    و اینم بگم که ما هیچ رابطه ایی وقتی زنده بود نداشتیم اصلا ینی هیچ وقت رودررو نگفته بود که دوست داشتم

  3. سلام آرام عزیز ، بابت فوت عشق قدیمیتون متاسفیم ، این خواب ها معمولا از ناخودآگاه شما سرچشمه میگیرن و نشون میده که هنوز ته دلتون به این فرد فکر می کنید ، این که توی خواب با شما صحبت کرده معنی خاصی رو نمیرسونه اما تعبیرش از نظر ما این هست که معشوق تون هم به یاد شماست.

  4. سلام.هفت سال پسری رو دوست داشتم و احساس میکردم اونم همین حس بهم داده. ارتباط احساسی ما فقط درنگاه کردنمون بهم و چندتا جمله کوتاه خلاصه میشد.۶سال ازدواج کرده ضربه روحی بدی خوردم و ناراحتیش توی دلم هنوز مونده.من خودم هنوز مجردم.بارها و بارها خواب دیدم در مکانهای مختلف دست منو میگیره و فشار میده.همیشه اون دست منو میگیره.میشه تعبیرش بگین؟ ممنون.

  5. سلام سمیرای عزیز ، خواب دیدن معشوق به خصوص این که از دستش داده باشین کاملا طبیعیه ، شما شکست بدی خوردین و حالا دارید خوابشو میبینید ، این توی ناخودآگاه شما هست و ذهن سعی می کنه با خواب دیدن این بی نظمی های ایجاد شده رو برطرف کنه. تعبیر این خواب از نظر معبران رسیدن خبر نیک هست که بیشتر احتمال داره وصال شما به شخص دیگه ای باشه که خیلی دوستش خواهید داشت.

  6. سلام معشقوق خود را در خواب دیدم که برای رفتن به آتلیه عکاسی همراهی کردم.بیرون منتظرش بودم. رفتم داخل آتلیه دیدم از خانوم میانسالی وِرد جادو تحویل گرفت. وقتی ازش پرسیدم این ورد جادوگریه مگه نه؟ گفت نه داری اشتباه میکنی. ممنون میشم اگه تعبیر خواب رو بگید

  7. سلام آرش عزیز ، چون نسبت به معشوق حساسیت زیادی داریم ممکنه که توی خواب معشوق رو در حالت خیانت ، پنهان کاری و اعمال دیگه ببینیم که بستگی به نگرانی ذهن شما درمورد عشقتون داره ، اما اگر حساسیت و نگرانی ندارید ، باید بدونید که احتمالا چیزی رو از شما پنهان کرده و دوست نداره شما بدونید.

  8. سلام
    من یع نوجوان 15 ساله هستم و کسی که عاشقش هستم رو در خواب دیدم که شخص دیگری را دوست دارد (البته رابطه ای با هم نداشتند و من فقط احساس می کردم درضمن من او را اصلا نمی شناختم) و با آن شخص در گیر شدم
    تعبیرش چیه؟

  9. سلام من خواب دیدم که مردی که دوسش دارم مریض هست و بمن نگفته بوده و من در حینی که دکتر رفته بود برای درمانش دیدمش و بعد از اون منو برد خونه‌شون و با مهربونی ازم پذیرایی کرد و بمن علاقه داشت و خیلی خوشحال بود ولی من مجبور شدم برم از خونه‌ش بخاطر کار فوری که برام پیش اومد و بعدش بهم پی ام داد که خیلی دوست داشته که مدت بیشتری پیشش بمونم و از دیدن من خیلی خوشحال شده. تعبیرش چیه؟ ممنون میشم!

  10. من یه چن سالیه که عاشق پسری هستم ولی نمیدونم اون منو دوست داره یا نه
    البته چن بازی با هم حرف زدیم و یه بار هم مجبورم کرد که بهش بکم دوسش دارم
    چن وقت پیش خواب دیدم که بابامو راضی کرده و با هم رفتیم تو یه خونه
    جدید و بعد ازم لب گرفت
    میشه بگید تعبیرش چیه
    هر کاری هم میکنم نمیتونم باهاش حرف بزنم وقتی میبینمش اصلا سست میشم

  11. همیشه هم که منو اون تنها میشیم و میخوام باهاش حرف بزنم یا مامانم سر میرسه یا بابام

  12. سلام سهیل عزیز ، خواب شما کاملا طبیعی هست و نشان دهنده علاقه و حساسیت شما روی عشقتون هست.

  13. سلام مریم عزیز ، احتمالا این یک نشونه هست که مردی که دوستش دارید ، بهتون علاقه داره . خواب دیدن مریضی هم نشونه نگرانی شما نسبت به عشقتون هستش.

  14. سلام صنم عزیز ، خوابت نشون میده که خیلی این پسر رو دوست داری و احساس جنسی زیادی هم نسبت بهش داری ، اما از این که به والدینت نشونش بدی ترس داری. پیشنهاد میکنیم که جدی تر رابطه احساسی تون رو دنبال کنید تا به سرانجام برسه.

  15. سلام من با آقایی در ارتباط هستم که چند رور پیش منو ناراحت کرد و اکنون در سفر کاری است.

    خواب دیدم با خاله ام هستم و هرچه در محله شان می‌گردم خانه‌اش را پیدا نمی‌کنم.

    و در بخش دیگری از خواب من آماده‌ی ورود ایشان به خانه‌مان بودم و لباس زیبایی پوشیدم و خودم را آراستم ولی ایشان نیامد

    بعد یک صحنه در خواب دیدم که ایشان را از پشت سر می‌بینم که بعضی از قسمت‌های سرش کم مو شده است و درحال رفتن به سر کار با آرامش است

    پیش از این هم یک‌بار خواب دیدم محل کارش رفتم و او نیامد که نیامد.

    ولی در کل فضای خوابم زیاد منفی نبود من معمولا اکثر خواب‌هایی که می‌بینم فضای شهر در زیباترین حالت ممکن قرار دارد
    ‌ممنون می‌شم خوابم رو تعبیر کنید

  16. سلام ، شما در عمق دلتون ترس نسبت به بی محلی ایشون دارید ، این بی محلی ممکنه در واقعیت هم پیش اومده باشه از طرف عشقتون که طبیعی هست توی خواب احساس سردی از طرفشون ببینید. اما تعبیر خواب شما این هست که عاشق این مرد هستید و واقعا دوستش دارید و نگرانش هستید.

  17. سلام من باعشقم ب مدت شیشسال دوست بودم خیلی همو دوست داشتیم قصدمونم ازدواج بود خب توسن کم دوست شدیم واس همین دوستیمون طولانی شد ولی عاشق هم بودیم مامان من وتموم حانواده اون ازرابطه ماخبر داشتن خیلی همو دوست داشتیم بعد شیش سال ینی همین چن ماه پیش پتوجه شدم بهم خیانت بزرگی کرده😔😔خیلی دلم شکست خیلی داغون شدم البته خودش میگ توام مقصری راستش منم یکم زیاد حساس بودم واذیتش میکردم منم مقصر بودم ولی خب بازم حقم این خیانت نبود 😔خلاصه چن ماهیه متوجه این قضیه شدم ودرحال حاضر هنوز با اون خانم هس ک فعلانمیتونه باهاش تموم کنه😔خانوم ازخودش بزرگتره بهم گفته باید منتظربمونیم تاخودش بره نمبدونم چقد ازحرعش راسته یا ن 😔امروز صب خواب دیدم همراه باعشقم هستیم توقطار داریم میریم مسافرت خوابمو دقیق یادم نیس ولی انگاری میرفتیم مشهد مامان وعمه ودختر عمه های عشقمم بودن انگار سوار فطار شدیم منو عشقیم کنارهم نشستیم دقیق یادم نیس چیا گفتیم ولی انگاری میخواسیم بریم مشهد میخواستم تعبیرشو بدونم؟

  18. سلام شقایق عزیز ، قضاوت درباره رابطه شما کار ما نیست ، اما به هر بهانه ای با فرد دیگری بودن درست نیست و شما درسته که طرفتون رو دوست دارید اما نباید بهانه های طرف برای رابطه با شخص دیگری رو قبول کنید. تعبیر سفر نشانه همراهی هست اما مراقب باشید این همراهی به خاطره تلخ در زندگیتون تبدیل نشه.

  19. سلام خسته نباشيد
    من با پسري حدود يك سال ونيم دوست بوديم و رابطه خيلي خوبي با هم داشتيم تا حدود ٤ماه پيش بدون هيچ دليلي رابطه رو تموم كرد و منو ترك كرد چند باره كه خوابشو ميبينم كه همش ازم فرار ميكنه و انگار منو دوس نداره و نميخواد انگار باهام باشه تعبيرش چيه؟

  20. خواب دختری را دیدم که دوستش دارم. ولی او را نازیبا و با چهره زشت در خواب دیدم. سرش را هم دیدم که موهایش را خیلی کوتاه کرده بود و دقیقا او را زشت ساخته بود. این گونه خواب را سه بار می شود که می بینم، یعنی سه بار شده است که نزدیک صبح، او را زشت و نازیبا در خواب می بینم.

  21. سلام نسرین عزیز ، این خواب نشون میده که طرف واقعا تمایلی به شما نداره

  22. سلام و خسته نباشید
    من خواب دیدم با دختری که دوساله عاشقشم ولی اواخر از خودش فهمیدم که کسی دیگه رو دوست داره و مجبور شدم در واقع کات کنم بعد از 10روز:
    در خواب اومد پیشم و گفت دوستت دارم و شروع کرد به لب گرفتن و منم اون رو می بوسیدم .و با لباس زیر بودیم
    ممنون میشم تعبیر کنید . باتشکر

  23. سلام رضای عزیز ، این خواب شما نشونه دلتنگی برای دختر مورد علاقه تون هست. اما از طرف مقابل علاقه ای وجود نداره.

  24. من با پسری بیشتر از یک ساله ک رابطه دارم و ما دو طرفه هم دیگرو دوس داریم و تصمیم ب ازدواج داریم ولی خانوادش خیلی سنتی فکر میکنن و برای به هم رسیدنمون باید سختی های زیادی بکشیم و برنامه ریزیمون تا دو سه سال طول میکشه.
    من خیلی وقت پیش خواب دیدم ک با خاله ام و چن نفر دیگه رفتیم تو حیاط حرم امام رضا و من از دور به ضریع امام نگا میکنم و از ته دلم دعا میکنم ک یا امام رضا منو به عشقم برسون.و دارم گریه میکنم.تعبیرش چی میشه؟؟
    یه خواب دیگه هم دیدم ک با خانوادشون اومدن خونمون برای خاستگاری و من روم نمیشه برم پیششون و تو حیاط با استرس و خوشحالی راه میرم ک یهو مامانش میاد پیشم و میگه ک باید تو درس بخونی و دانشگاه یه رشته خوب بیاری و بعد همشون میان تو حیاط که برن که عشقم ب خانوادش میگه که میخواد با برادرش،که از خودش بزرگ تره ب خونشون بره و خانوادشون میرن و خودش و برادرش میمونن ک اونا هم ک میرفتن برادرش با خوشحالی نگام میکنه و انگار خوشحاله برامون و عشقم یکم اخم کرده بود بعد ک رفتم توو خواهرم خیلی خوشحال بودن تعبیرش چیه

  25. یه خواب دیگه هم دیدم امروز ک پیش هم نشستیم و با خوشحالی یه فیلم یا یه داستانی چیزی میخونیم و میخندیدم بعد میگه ک دفعه بعد یه داستانی یا رمانی بیار تا بخونیم ک میگم باشه بقیشو دقیق یادم نیس.ولی یه جاش بود ک عشقم پیشم نبود گوشیم زنگ خوزد رفتم ک جوابشو بدم گف ک باید ببینمت باید حرف بزنیم بعدم من گفتم ک فعلا نمیتونم بعد ک فطع کردم با خودم میگفتم ک باید ب عشقم بگم ک بهم زنگ زده.بقیه خوابم یادم نمیاد.تعبیر این رو هم بهم بگید ممنون میشم.

  26. سلام رعنای عزیز ، خواب شما نشون میده که عشق پاک و صادقانه ای دارید. باید پای این عشق و سختی هاش بایستید تا در آخر به هم برسید.

  27. سلام
    من خواب دیدم دختری که عاشقشم میاد محل کارم و محلش نمیذارم و میره و باز برمیگرده ولی حجابش مناسب نبود و زیرپوش مردانه سفید پوشیده بود و میخندید و سینه مردانه و پر از مو داشت و همراهش یک دختر کوچولو بود با موهای باز که دستش را گرفته و درست اومد پیش صندلی من.
    در ضمن اون هم گفت که خواب دیده که میاد محل کارم ولی من محلش نمیذارم و اذیت میشه و وقتی میره بیرون هوا بارونی و طوفانی میشه و ترسیده بوده.
    و حالا رابطه ما شکرآب شده و این خوابها مال چند ماه پیش بوده.توضیح دادم که خوب بتونید بهم بگید منتظرش باشم یا نه چون خیلی دوستش دارم.
    ممنونم

  28. سلام من با پسری در ارتباط بودم یک سال و نیم و خیلی زیااااد هم دیگه رو دوست داریم ولی ب دلیل یک مشکل بزرگ مجبور ب ترک هم شدیم درهمین چند روز اخیر جدا شدیم
    من دیشب خواب دیدم که اومده خونمون و داریم پنهونی حرف میزنم‌ و بغلم کرد ولی قرار بود قبل از اینکه کسی بیاد خونمون رو ترک کنه
    بعد چند ساعت مامانم و خاله هام اومدن خونه و برعکس تصورم نرفت و جلوشون بهم گفت واسم بالش بیار میخوام بخوابم ولی مامانم اصلا مخالفتی نمیکرد
    میشه تعبیر دقیقش رو بگید؟کاش امیدوار کننده باشه😞

  29. سلام ، تعبیر خواب شما این هست که هنوز عاشق پسر مورد علاقه تون هستید و اگر این رابطه به اطلاع خانواده ها میرسیده ، موافقت مادر شما رو به همراه داشته.

  30. آیا به ترتیب این خواب بیانگر این نیست ک اون هم منو دوست داره یا نه؟

  31. بله طبق تعبیر این خواب میتونیم بگیم که دوستتون داره

  32. سلام من دیشب خواب دیدم که کسی که دوسش دارم با پسر داییش و ی پسر دیگه اومدن خونه ما و هممون توی اتاق من هستن در صورتی که خانوادم هم داخل خونه هستن بعد کسی که دوسش دارم واونم منو میخواد بعد توی اتاق منو بغل کرد و بوسید منم محکم بغلش کرده بودم و خیلی همو بغل کردیم که یهو برادرم در و باز کرد اومد تو و رنگش پرید از دیدن اونا بعد منم گفتم برو بیرون اونم رفت ولی بعد از چند دقیقع مامانم و بابام اومدن تو و دیدن مارو که من فک میکردم الان جنگ میشه که خوشبختانه خیلی با ملایمت رفتار کردن و گفتن که برن بعد که اونا رفتن من بازم فک میکردم که الان بابام حتما ی کتکی میزنه که دیدم هیچ کاری نکرد و فقط اومد گوشیمو برداشت برد

  33. میشه بگین تعبیرش چیه اخه دیشبش هم قبل خواب اون کسی که دوسش دارم بعد از مدت هاا برگشته بود و بهم میگفت که نمیدونم چرا ولی همیشه بهت فکر میکنم و تو فکرمی و فک میکنم که بازم دوست دارم و نمیدونم که چیکار بکنم و نمیخوام که تورو هم امیدوار کنم . این حرفارو دیشب بهم زده بود و بعدش من اون خوابو دیدم که تو خواب هم میگفت خیلی دوست دارم تعبیرش چیه

  34. سلام مینای عزیز ، توی تعبیر خوابتون حتما عشق هست و پدر و مادرتون هم به این عشق راضی میشن ، بشینید رک و روراست و قطعی با طرفتون صحبت کنید.

  35. سلام..پسر همسایه ایجیم ازم خاستگاری کرده منم خودم چن بار دیدمش ازش خوشم اومدع..دیشب خواب دیدم داخل تراس با ابجیم نشسته بودم ک اونم ا پایین داشت نگامون میکرد اولش منو ندیده بود ولی بعدش من رفتم جلوتر اونم دید بعد نمیدونم چطوری شد کانگاری پامو گرفته بود خوذشو بهم چسبونده بود..دقیق یادم نیس ولی همچین چیزی بود…دوس دارم باهاش حرف بزنم ایا ممکنه این خواب ی نشونه باشه ک باهاش حرف بزنم یا ن؟؟؟
    ممنون میشم کمکم کنید

  36. سلام.من ۴ساله پسری رو خیلی دوست دارم میدونه ولی فقط یه بار بصورت غیر مستقیم بهش گفتم.باهم درارتباطیم ولی نه مثل دوست پسر و دوست دختر.توخواب خیلی میبینمش ک باهم صمیمی تر شدیم.دیشب الکی گف ک میخواد از ایران بره تو خواب دیدم ک ازدواج کردم ولی نمیدونم باکی.یه سالن بود منو گفتن برم تو چادر بشینم پردشو بکشم تا آشناهامون ساک منو پرکنن انگار یه جور رسم بود توخواب…بعد همین پسره ک من دوسش دارم توهمون سالن بود ولی باهم حرف نمیزدیم میخواس دوراز چشم من بره منم توخواب حس میکردم میخواد از ایران بره پشت سرش
    فقط نگاش میکردم چشام پرشده بود ولی گریه نمیکردم یه لحظه برگشت ببینه ک من دیدمش یانه دید ک دارم نگاش میکنم و ناراحتم. دیگه نرف انگار حس کردم داره برمیگرده و همونجا از خواب بلن شدم.تعبیرش چی میتونه باشه؟

  37. سلام محیای عزیز ، خواب شما نشونه خوبیه ، اما در واقعیت باید مثل یک دختر باوقار برید جلو و صحبت کنید.

  38. سلام وقت بخیر من ی مدت کار میکردم و یکی از همکارامو دوست داشتم ولی موقعیت جور نشد حرفمو بزنم ایشون ازدواج کردن دیشب خواب دیدم به خانه ما امده و منتظر من هست و مامانم مرتب بهش میگه بیاد داخل تا اماده بشم ولی جیزی نمیگفت و منتظر بود من باهاش برم ممنون میشم تعبیر این خولب و بگین

  39. سلام من یکیو دوس داشتم که نمیدونم دوسم داشت یانه تو ی پارک با دپستام فوتبال بازی میکردیم اونی ک دوسش داشتم اومد فوتبال بازی کنه و آرزوم این بود که ی جا تنم بهش بخوره تو خواب تو فوتبال بازی کردن خورد بعد رفتم بعد راه میرفتم اون با دوستش بود ب دوستش گفت کهاون پسره منو نگاه میکنه البته ازین ناراحت نبود که نگاش میکردم و میخندید بعد من خجالت کشیدم فرار کردم
    میشه تعبیر رو بهم بگید
    ممنون میشم

  40. سلام رویای عزیز ، خواب شما طبق علامت ها تعبیر خاصی نداره و از ناخودآگاه شما و فکر زیاد به همکارتون هست.

  41. سلام امیر عزیز ، خواب شما طبق علامت هایی که گفتید تعبیر خاصی نداره و صرفا از تفکراتی که درباره این دختر دارید نشات میگیره.

  42. سلام خسته نباشید ۵سال با پسری در رابطه بودم و کاملا عاشقش بودم و هستم فکر میکردم ک اونم همینطوره یعنی همین طور نشون میداد تا اینکه یکدفعه ماه ک پشت ابر بود بیرون اومد و ب طرز عجیبی متوجه شدم ک این اقا ب یکی از دختر خانومای فامیلشون علاقه مند بودن ک اونم ازدواج کرده و باهم صحبتم میکنن ک ویا دختر خانم راضی ب صحبت نبوده و از علاقه پسر ب خودش اطلاعی نداشته من موضوع خودم رو ب همون دختر خانم اطلاع دادم ک متوجع بشه ما چند ساله باهم هستیم تا از اون طریق متوجه کار اقا پسر بشه ولی اقایی ک من دوستش داشتم بعدداز این ک مندماجرا رو ب دختر خانم گفتم کلا منو از زندگیش بیرون کرد و هر چیزی بهم نسبت داد چند هفته پیش خوابی دیدم ک با اقوام داخل هتلی هستیم متوجه میشن ک سیل وارد شهر شده و داره به هتل میرسه وقتی داشتیم هتل و تخلیه میکردیم این پسر میاد وقتی چشمش ب من میفته میاد و عذر خواهی میکنه بابت اینکه رفته و ابراز علاقه میکنه در همین حال سیل داخل خواب طوری منو با خودس میبره ک هنوزم وقتی یادش میفتم فکر میکنم واقعی بوده خواب نبود اون اقا همه رو نجات میده (ضمن اینکه اون اقا در واقعیت خیلی خوب شنا میکنه و در شناگری ماهره)بعد اون ماجرا کلی ازش تقدیرو تشکر میکنن ولی باز داخل خواب کلا هر جایی ک میرفتم بود و چشم ازم بر نمیداشت حس خیلی خوبی داشتم و میدونستم حسش واقعی بوده از اون خواب ب بعد هر از گاهی خوابایی با همین مضمون میبینم میدونم اون اقا دوستم داشت ولی اونجوری ک خودشون میگن دیگ نشدنیه ک باز برگرده ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگین

  43. سلام فاطمه عزیز ، سیل نشونه بحرانی هست که توی رابطه تون بوجود اومده ، توجه فرد مورد علاقه تون به شما توی خواب میتونه توی دنیای واقعی هم تعبیر بشه.

  44. سلام امروز خواب دیدم ک خاهرم و زنداداشم یه بیماری گرفتن فک کنم سرطان بود😥بعدش درادامه خوابم دیدم دوس پسرم افتاده رو تخت اولش مامانش بهم گفت ک مرده کلی گریه کردم اصلا حالم خوب نبود بعد مدتی فهمیدم ک زندس ولی انگاری دکترا گفتن ک قراره بمیره 😥کنارش موندم با مادرش ازش مراقبت میکردیم ولی زنده موند هیچ اتفای نبوفتاد
    میشه بگید تعبیرش چیه😥😥

  45. سلام
    حدود یه یک سال هست که با اقایی رابطه دارم، که الان دوماهه ازش بیخبرم
    . دیشب خواب دیدم اومدن خونه ی ما، و چون میخواستن بازی کنن من رفتم خونه شون و براش لباس راحتی اوردم. تعبیرش چی میتونه باشه

  46. سلام امروزصبح خواب دیدم ک خاهرم و زنداداشم یه بیماری گرفتن فک کنم سرطان بود😥بعدش درادامه خوابم دیدم دوس پسرم افتاده رو تخت اولش مامانش بهم گفت ک مرده کلی گریه کردم اصلا حالم خوب نبود بعد مدتی فهمیدم ک زندس ولی انگاری دکترا گفتن ک قراره بمیره 😥کنارش موندم با مادرش ازش مراقبت میکردیم ولی زنده موند هیچ اتفای نبوفتاد
    میشه بگید تعبیرش چیه😥😥

  47. سلام من چند وقتی در حد خیلی کم با پسر خالم چت میکردم و کم کم عاشقش شدم و با هم خیلی توی چت ها مون خوب بودیم ولی این اواخر یک دعوای کوچولو داشتیم و بعد اون دیگه بهم پیام ندادیم قبل دعوامون بابام یک بار چت ها مو دید و دعوای سنگینی شد و خیلی از پسر خالم بدش میاد
    یک ماه هم میشه ندیدمش و خیلی زجر می کشیدم ولی یک چند روزه به دلبل اینکه بابام ازش خوشش نمیاد میخواستم ترکش کنم
    خوابم رو هم نزدیکای 6 صبح دیدم
    اول خواب دیدم خالم به مامانم برای مسافرت یه عالمه مروارید و الماس داد و ما هم خوش حال بودیم و بعد کمی با پسر خاله کوچیکم همون داداشش دعوا کردیم و من رفتم یه جای دیگه و 2 تا دوست های پسر خاله ام که دوستش دارم رو دیدم و یه چند متری دور تر نشستم و بعد دیدم که 2 تا پسر خاله ها اومدن اونجا و می خندیدن و بعد اونی که دوستش داشتم منو هی بوس می‌کرد و من هی بهش میگفتم دارن مارو میبینن 2 تا دوستاش ما رو میدیدن و سیگار می‌کشیدن و سرشون پایین بود و من در حال بوسه هاش یه کلاه گذاشتم سرم و بعد با پسر خاله کوچیکم آشتی کردم و یه جک برام گفت و خیلی خندیدم
    دیشب هم دوستم که بهش گفتم اونو دوست دارم ازم سراغش رو گرفت و گفت هنوز دوسش داری منم گفتم نمیدونم
    و بعد هم خیلی استرس امتحان فردام رو داشتم
    ممنون میشم کمکم کنید

  48. سلام تعبیر این خواب نگرانی و علاقه زیاد شما به فرد مورد علاقه تون هست.

  49. سلام وقت بخیر ممنون میشم تعبیر خواب منو لطف کنید بگین. خواب فردیو که قبلا باهم درارتباط بودیم و دیدم و الان بیشتراز یکساله درارتباط نیستیم. خواب دیدم ماشین خریده و داره ورزش میکنه و تمرین ودرفضایی بودیم که منم بودم و اقوام و تا متوجه شد من هستم سریع رفت بیرون. منم خیلی به هم ریخته بودم.

  50. سلام من خواب دیدم ی مردآشنایی سریع ازترس اینکه شوهرم سر نرسه منوبوسیدوبغلم کردجلوموهامم ی کم کوتاه کردواسم وهمش میترسیدم ک شوهرم نیادببینه
    لطفاتعبیرشوبهم بگین

  51. درتکمیل خوابی ک گفتم ابنم بگم ک همیشه تو فکرمه ومن تو خواب بهسچش اظهارعلاقه کردم بعدبغلم کردوبوسیدم فقط می ترسیدم شوهرم بیادی کمی هم جلوموهاموکوتاه کردگفت اینطوری قشنگتره بعدرفت

  52. سلام دیشب خواب دیدم همکاسی قدیمیم(که الان شوهر دارن)با خواستگارم(که ۱هفته میشه قهرم باهاش و ایشون استاد دانشگاه هستن)صحبت میکنن(انگار تلفنی بود،ترسیدم که همکلاسیم مخشو بزنه)منم حسودیم شد(بیرون از خونه بودم و شب بود) به خواستگارم زنگ زدم ولی ایشون جواب ندادن انگار شمارشونو گم کرده بودم یا درست بلد نبودم(چون در واقعیت پاک کردم)ولی بلاخره زنگ زدم و جواب ندادن بعدش خودشون زنگ زدن بهم و صحبت کردیم باهم
    میشه تعبیر کنید و اینکه ایشون برمیگردن آخه خیلی مغرور هستن

  53. سلام ببخشید من دیشب تو خواب دیدم که با دوستم داشتم میرفتم بعد کسی که دوسش دارم از او ماشین دید مارو اومد دنبالمون بهم گفت ی فرصت بده و این چیزا بعدش رفت به یکی گفت و خندیدن انگار مسخره میکرد بعدش اومد بهم گفت جدی میگم بهت من دوست دارم این تعبیرش چیه من واقعا اونو دوست دارم و ۲ سالی میشه کع از هم جدا شدیم و فکر نمیکنم که دیگه اون برگرده یا بهم فکر کنه حتی دلیل رفتنشم نمیدونم این خوابم تعبیرش چیه

  54. سلام خوبین من چن روز پیش با معشوقم دعوا کردم(اون میدونه دوسش دارم ولی میگه منو دوس نداره)همون شب تو خواب دیدم ما داریم با هم چت میکنیم صداش زدم همون طور که تو واقیت با خشم جوابمو داده بود جواب داد چته؟ منم نوشتم دوست دارم اونم نوشت منم دوست دارم O_o میشه تعبیرشو بگید !

  55. سلام.من ۱۳سال پیش تو دانشگاه عاشق یه پسر شدم.با اینکه همه از عشق من خبر داشتن هیچ رابطه‌ای بینمون نبود.فقط در حد دیدن توی دانشکده از دور.تا اینکه دانشگاه تموم شدومن موندم و خاطراتی که یه دفتر ۲۰۰ برگ شد.از اون موقه همیشه خوابشو میبینم.میبینم یه جا مثل خونه همو دیدیم.انگارمهمونیه.بعد من توآشپزخونه تنهابودم اون اومد و نگاهم کردباز حرفی نزدولی احساس میکردم خیلی دوسم داره.نگام میکرد و لبخند میزد.فقط آخر خوابم اومد از در بره بیرون انگار تنش بهم خورد.توی خواب هردومون خیلی خوشحال بودیم همو دیدیم.پسرخیلی پاک و باخدایی هم بود.ممنون میشم تعبیرش کنید برام.

  56. سلام ضحی ، خواب شما برگرفته از افکارتون توی ناخودآگاه هست. تعبیر خاصی رو نمیتونیم براش بگیم.

  57. سلام و کسی که دوسش دارم یه چند ماه در ارتباط بودیم البته قبل از اون چندماه من تو فکرش بودم بعد از رابطه هم 3 سال که تقریبا تقریبا ندارمش و بگم که 1 روزم تو ای 3 سال نشده بهش فکر نکنم حالا چی شد که همچی خراب شد بماند وقت ولی طی یه جریانی که پیش اومد خودمون با خواسته خودمون از هم دور نشدیم.
    ولی الان برا دومین بار خوابش میبینم که اومده خونمون یه بار با خانواده آمده بود خونمون که یه جا در مورد من و اون صحبت شد که هردو خجالت کشیدیم و دیشبم خواب دیدم تنها خونمون هس و همینجا هم خوابش برد و خوابید

  58. من خواب دیدم در یک پارک بودم که دختری که دوستش داشتم اومد و من اونو کشیدم کنار به اون گفتم که چرا نمیای ببینمد( چون چند روزی نیامده و واقعا دلم تنگ شده) و بعد یک پسر اومد و از اون شماره خواست و اون گفت که فقط به من (اسمم رو اورد) شماره میده (ما هردو همو می‌شناسیم ولی اون نمی دونه من دوستش دارم )

  59. من با آقایی که ۱/۵ سال در رابطه بودم و دوسش دارم ، رابطم به تازگی تموم شده، خواب دیدم هر دو مرده ایم و در سالن بسیار مجلل کنار هم روی سکو هایی هستیم که بینمون کلی گل هست و انگار مراسم بزرگداشت ما هست.
    شب بعدش نیز در خوابم به دنبال تعبیر خواب این خواب بودم.

  60. سلام پریناز عزیز ، خواب مرگ نشانه افزایش طول عمر هر دو شما هست. شانسی برای بازگشت رابطه هم وجود داره و تعبیر میشه اگر به رابطه برگردید نتیجه خوبی خواهد داشت.

  61. من خواب دیدم در یک پارک بودم که دختری که دوستش داشتم اومد و من اونو کشیدم کنار به اون گفتم که چرا نمیای ببینمد( چون چند روزی نیامده و واقعا دلم تنگ شده) و بعد یک پسر اومد و از اون شماره خواست و اون گفت که فقط به من (اسمم رو اورد) شماره میده (ما هردو همو می‌شناسیم ولی اون نمی دونه من دوستش دارم )

  62. سلام این خواب نشانه اختلاف و شکاف رابطه بین شما و همسرتون هست ، بهتره تلاش کنید تا رابطه رو دوام دار کنید.

  63. سلام ، تعبیر خواب شما این هست که اگر برای رابطه جدی قدم بگذارید ، عاقبت خوبی خواهد داشت. خواب آمدن معشوق به خانه ، نشانه عشق هست.

  64. سلام ، این خواب مربوط به ناخودآگاه شما و علاقه تون به فرد مورد علاقه تون میشه و تعبیر و معنی خاصی نداره.

  65. سلام من خواب دیدم که در خانه خاله ام بودم و معشوق من درآنجا دراز کشیده بود ومن به اهالی آن خانه میگفتم که او شوهر من است این خواب چه تعبیر دارد؟

  66. سلام محدثه جان ، تعبیر خواب آمدن معشوق به خانه ، معنی عشق و نیکی داره.

  67. سلام من یه استادی داشتم خیلی عاشقش بودم هنوزم هستم بعد بهش گفتم که دوسش دارم اما اون گفت خیلی لطف داری هر از گاهی خوابشو میبینم خیلیم توی خواب رابطش باهام خوبه و توی خواب به نظرم میاد منو دوست داره این خوابا تعبیرش چیه؟

  68. سلام .خواب دیدم که کسی که دوسش دارم کنارم تو کلاس نشسته بود ،رفتم ی چیزیو توضیح بدم خندیده بود .بعد دوباره اومدم نشستم.تا دوستم رفت بهم نزدیک شد ،تا دوباره دوستم اومد ازم دور بود.
    در تمام این حالات بینمون دوتا چمدون بود
    میخواستن بدونم تعبیرش چیه؟

  69. سلام
    من خواب عشقمو دیدم که یکی دیگه داشت ازش خواستگاری میکرد ولی اون اومد سمت منو بهم گفت انتخابم تویی و بعد منو بوسید
    درضمن دخترداییم هستن 🙂
    میشه تعبیرشو بگین
    ممنون

  70. سلام.من۱۷ساله هستم.من به شخصی خیلی علاقه مندم.
    اما هیچ وقت جرئت گفتن حقیقت را نداشتم.ولی می دونم که او هم به من علاقه دارد.چند شب پیش خواب دیدم که خیلی غمگین است و حقیقت درباره ی علاقه ی خودش به من را به خانواده گفته است. آنها نیز کمکش می کنند تا به من بگوید که من را دوست دارد.و باهم نقشه می کشند.تا اینکه آمد پیش من و گفت من یه دوستی دارم که راه خونه خودشان را بلد نبود. و شروع کرد به صحبت کردن درباره ی اون.ولی دستانش علامت دوستت دارم را نشون می داد. من متوجه شدم.خودش هم خیلی نگران بود و ناراحت.من حول شدم و گفتم خب دوستت راه خونه رو پیدا کرد؟. او هم اشک در چشمانش حلقه زد و گفت آره من کمکش کردم. و بعد دوید و منم دنبالش دویدم. وقتی بهش نزدیک شدم خودم را در اتاقم دیدم.در حالی که در اتاقم را می بستم با خودم گفتم. باید بهش بگم باید بهش بگم که من هم خیلی دوسش دارم.اما بعد همین که به سمتش دویدم با صدای شلیک گلوله که توی گوشم پیچید از خواب بلند شدم.

  71. راستش چند شب پیش هم خواب دیدم که سعی می کرد یه حرفی رو به من ‌بزنه اما همین که شروع می کرد به حرف زدن سرخ می شد دیگه ادامه نمی داد. بعدش سعی می کرد به من پیام بده و حرفش رو بزنه اما همین پیام می داد و من می خواستم بخونمش پیام رو پاک می کرد.خیلی دوست دارم تعبیر خواب هام رو بدونم.

  72. سلام فاطمه عزیز ، خواب شما تعبیر خاصی نداره و به خاطر فکر کردن مداوم به فرد مورد علاقه تون هست.

  73. سلام ، این خواب تعبیر خوبی داره ، دختر مورد علاقه تون دلش با شماست

  74. سلام مهدیس عزیز ، راستش این خواب ها معنای خاصی نداره چون خیلی آشفته هست و علامت خاصی توی خواب نیست. اما نشون میده که خیلی به شخص مورد علاقه ات فکر میکنی.

  75. سلام من اقایی رو دوست داشتم اما ایشون متاهل بودم بعد از اینکه فهمیدم دیگه قطع کردم هرچند همه چیز در غالب همکار بود من مدام خوابهایی از ایشون می بینم ومنو ازار میده ومتوجه نمیشم خواب میبینم که یک نفر میگه که اون میخواد بخاطر تو از زنش جدابشه .یک باز دیگه خواب دیدم گفت کفارشو میدم چندبار خواب دیدم که دنبالش میرم پیداش نمیکنم .چند بار خواب میبینم که ناراحت وغمگینه وحرفی نمیزنه .یکبار بهم گفت دوستتم داره تو خواب اخرین خوابی که تا الان دیدم اینه که دیدم خواب روی حلقه ودست چپش زوم کرده وبعد دیدم یک زن وبچه خارج شد از اتاقش وبا ناراحتی واضطراب منو نگاه میکرد و منم با عصبانیت گفت فلانی پس بچه داشته من نمی دونستم وخوابهای بسیاری

  76. سلام من خواب دیدم با کسی که دوستش دارم و دوست صمیمیم و دوست پسری که خوشم میاد ازش رفتیم شفر و در حال برگشتن هستیم در سفر معنای خاصی داره؟

  77. سلام وقتتون بخیر ، این خواب شما تعبیر خاصی نداره و از فکر کردن زیادتون به این شخص هست.

  78. مهدیس عزیز ، خواب شما خیلی آشفته هست و متاسفانه نشانه ای از تعبیر واقعی رو نمیتونیم پیدا کنیم توی این خواب.

  79. سلام عاطفه عزیز ، مسافرت رفتن با معشوق معنی عشق واقعی رو میده.

  80. سلام من خواب دیدم که تو خواب دوست دارم لب فردی رو که در زندگی واقعی به شدت بهش علاقه مندم رو ببوسم و در همین خواب خود اون فرد شروع به همچین کاری کرد یعنی لبش رو گذاشت روی لبم خیلی حس خوبی داشتم وقتی لبش رو برداشت تو چشام زل زد منم تو چشاش زل زدمو تو بغلش بودم در کل حس عالی بود
    این خوابو تقریبا اخرای شب دیدم و تا اذان صبح گفت از خواب پا شدم و خوابم تموم شد
    مثلا ی جا بازم خواب دیدم که با هم همکاریم و ی جا مثلا باهم داشتیم سوار هواپیما میشدیم اینم بگم که قبل خواب سعی کردم بهش فکر نکنم و خوابم برد

  81. سلام صوفیای عزیز ، تعبیر خواب شما خوبه ، یعنی عشق میتونه بین شما بوجود بیاد اونم از نوع پرحرارت و داغ

  82. سلام من دختری رو که دوسش دارم رو در خواب دیدیم البته اونم منو دوس داره ما از هم خجالت می کشیم یه شب نزدیکت ی صبح ا خانواده اومد خونمون و اونجا منو برو به اتاق باهام درد مورد اینکه دوسم داره حرف زد منم بهش گفتم اگه دوست دارم بعد همدیگرو بوس کردیم بعدش خانوادگی رفتیم تفریح.

  83. سلام. من خواب دیدم عاشق دختری هستم که. اصلا نمیشناسمش ولی توی خواب واقعا عاشقش بودم و توی خیابون باهم قدم میزدیم ممنون میشم تعبیر این خواب رو به من بگین
    ((من توی بیداری با هیچ کس رابطه ای ندارم)

  84. سلام محمدجان ، احتمال داره به زودی دختری مورد علاقه تون رو ببینید.

  85. من خواب دیده بودم که رفته بودم خانه ی کسی که معشوقم بود ولی معشوق انگاری یه ذره سنش بالاتر بود ولی بامن رابطه ی خوبی داشت اگه میشه تعبیزش رو بگید❤

  86. سلام من مینا هستم من هفت سال یک پسر و خیلی دوست‌داشم ولی متأسفانه او حدود دوماه است با شخص دیگری ازدواج کرده دیشب خوابش رو دیدم که روبروی من نشسته و به من خیره است وهیچ حرفی نمیزنه ولی من توی خواب همش چشام و از او میگیرم که او را نبینم میشود تعبیرش رو بگید

  87. سلام مینای عزیز ، خواب شما تعبیر خاصی نداره و صرفا از فکر کردن بیش از اندازه میاد.

  88. سلام من در قدیم با پسر عمه ام دوست بودم و با هم چند وقتی هم ارتباط داشتیم البته از نوع سالم . هر کدام ازدواج کردیم و صاجب فرزند هم هستیم . من اصلا ایشون رو نمیبینم . ولی هر روز به فکرشونم و تقریبا اکثرا خوابشون رو میبینم . ولی ایشون تو خواب به من کم محلی میکنه و من دائم گریه میکنم و میخوام اونو طرف خودم بکشم . وقتی صبح از خواب بیدار میشم انقدر تو خواب برای به دست آوردن دوباره اش تلاش میکنم و گریه و زاری که با سر درد از خواب بیدار میشم . میشه تعبیر این خواب های تکراری رو بگین .ممنون از شما

  89. باسلام من خواب دیدم که کسی روکه صیغه یه نفراست ومن دوسش داشتم ان صیغه اش رابه بیمارستان اورده بود ومن درانجا بودم که همدیگه رادیدیم وبه خانه ما امد وپدرم ومادرم هم امدن وداشتیم چیزی میخوردیم وصحبت میکردیم وقبلاز ان میخواستیم بریم بیرون وباهم بگدریم که از خواب بیدارشدم لطفا تعبیرش را بگین ممنون.

  90. سلام من خواب دیدم معشوقه ام همسرم شده بود پولدار شده بود دستانش پرازطلا و ب من گفت دیگ دوستت ندارم جداشیم تعبیزش چیست

  91. سلام محیای عزیز ، دلیل تمامی این خواب ها تفکر بیش از حد شما در بیداری هست و تعبیر خاصی نمیشه براش گفت ، سعی کنید با توجه به این که هر دو ازدواج کردید از روانشناس کمک بگیرید.

  92. سلام محسن عزیز ، تعبیر خواب شما برعکس هست ، یعنی عشقتون عمیق تر میشه.

  93. سلام
    من امروز خواب معشوق قدبمی خودمو رو دیدم
    در حال گریه کردن بود برای برادرش و من ب شوخی حرف های میگفتم و آخرش گفتم خدا شفاش بده اون هم گفت ممنون

    تعبییر این خواب چی؟
    من با این معشوق ام خیلی وقت در ارتباط نیستم و اصلا بهش فکر نمیکنم

  94. سلام خسته نباشید
    من چند روزه به عشقی که به کسی دارم فکر نمی کردم و مشغول بودم که امروز خواب دیدم به صورت واقعیت،اصلا احساس نمی کردم خواب میبینم که ایشون تو خواب به من زنگ زدن و خیلی حرف می زنیم و من تو خواب خیلی سرد بودم باهاش و عاشق نبودم ولی ته دلم بیش از اندازه خوشحال بودم و فقط صداشو میشنیدم و خودشو تو خوابم ندیدم

    بگم که ایشون اصلا مراوده ای با من ندارن و من دو ماهه بهشون حس خیلی خاصی دارم و یک و نیم ساله همو میشناسیم

  95. من چند وقته با کسی که دوسش دارم کات کردم ولی هنوز امیدوارم به برگشتنش توی خوابم دیدم که تو یه مکانی دیدم که بعد چندین وقت ما داریم‌باهم حرف میزنیم‌و هنوز اون حاضر نیست برگرده و خیلی سرد با من‌رفتار میکنه!

  96. چند شب پیش خواب دیدم که عروسیمه با پسر عمم و درجایی که اصلا ازش خوشم نمیاد و عشقمم ازش بدش میاد و بزور میگفتن ازدواج کن همون شب دوستمم همین خوابو با پسر خالش دید
    حالا تعبیر اینو میخواستم
    و دیشب خواب دیدم عشقم اومده خونمون و خانوادم دیدنش فهمیدنش و گفتم ما میدونستیمو اصلا دلخور نشدن
    تعبیراشونو میگین لطفا

  97. سلام ، تعبیر خواب شما اینه که اگر برای رابطه پیش قدم بشید ، از طرف مقابل هم عشق می بینید.

  98. سلام مونای عزیز ، این خواب به خاطر فکر کردن شما به این فرد هست و تعبیری نداره.

  99. سلام مهسای عزیز ، تعبیر خواب شما اینه که اگر طرف مقابل بیاد خواستگاری از طرف خانواده مورد قبول واقع میشه.

  100. سلام من با یه پسری در ارتباط بودم و به دلیل سو تفاهم هایی یه مدته از هم جدا شدیم ولی البته گاهی یه پیام هایی رد و بدل شده،یه مدته یه سری خواب میبینم که منو ایشون داریم باهم میریم بیرون و خوش میگذرونیم و شوخی میکنیم و ……،میخواستم ببینم تعبیرش چیه

  101. با سلام
    راستش من با هسرم ده سال دوست بودیم و وقتی بهم رسیدیم بخاطر مشکلاتی مجبور به جدای ناخواسته داریم میشم و حتی اصلا سر زندگی هم نشد بریم ولی الان چندین وقت دارم خواب ایشون رو میبینم که یا در حال اسباب کشی در منزل جدیدی هستن و ما و خانواده در منزل ایشون هستیم ولی سردی و ناراحتی از طرف خانواده ایشون که ما در منزل اونها هستیم هستند و یا اینکه با ایشون رفتم حلقه بخرم و حلقه قدیمی رودادم و درست مثل همون حلقه رو دوباره خریدیم و حتی فروشنده مقداری پول هم بخاطر اینکه حلقه قدیمی رو به گرانتر فروخته بود پس دادش و یکبار دیگه هم ایشون رو در با کس دیگه ای که ارتباط دوستی بینشون به وجود اومده دیدم ولی کلا در این مدت خوابهای متفاوتی از ایشون دارم میبینم در جای خونده بودم وقتی دونفر به هم فکر میکنن باعث رفتن به خواب و رویای یکدیگر میشن ولی الان میخوام اگر تعبیری داره بهم بزرگواری کنید بگید ایا نشانه ای در این خوابها هستش یا خیر با تشکر و سپاس فراوان

  102. من کسی که دوسش دارم اون منو خیلی نمی‌شناسه و خواب دیدم که اومدن خونه فامیلمون با دوستاش اومده بود و همه باهم داشتن بازی میکردن منم باهاش بازی کردم ولی خوب نه خیلی نگام میکرد و خیلی سرد و خشک بود ولی همیشه همینجوری هست ولی من چون میدونستم اون منو خیلی نمی‌شناسه ، حالا که منو شناخته بود خوشحال بودم ولی از یه طرف موهام خیلی بد بود و اصلا به خودم نرسیده بودم و برای همین ناراحت بودم

  103. سلام مهرشاد جان ، متاسفانه توی خوابتونن نشانه ای نیست که تعبیر کنیم.

  104. من در خواب دیدم که کسی که روش کراش دارم وصلت کردم و در خواب یکی از اعضای خانوادم فوت شده بود.تعبیرش چیه؟

  105. من خواب دیدم عشقم توی دهاتمونه من و خانوادمم هستن.ایشون خیلی مهربونن‌و لبخند میزنن .برخوردشون خیلی خوبه با من .پفک دستشه و همش به من تعارف میکنه.البته من متاهلمو ساکن تهران.

  106. سلام،وقت بخیر وخسته نباشید، من دوران مجردی که حدود ۱۷ سال پیش خیلی به کسی علاقه داشتم یعنی یک عشق یکطرفه ، دیشب خواب دیدم که اون شخص به محله ی ما اومده ومن خیلی تقلا میکنم که اونو ببینم و نمیتونم یعنی همه میرفتن و میدیدنش ولی من هرچه بیشتر تلاش میکردم کمتر موفق میشدم حتی تا جایی که همه کمکم میکردن که بتونم ببینمش ولی بازم نمی شد تا جایی که رسما داشتم گریه میکردم ،بعدش انگار گفتن ی اتفاقی براش افتاده و خیلی ناراحت بودم و میخواستم کمکش کنم ولی بازم نمی تونستم برم پیشش یا حتی از دور ببینمش، ممنون میشم تعبیرش رو واضح برام بگید

  107. سلام.من پارسال بایه نفر همکلاسی بودم که میدونستم بهم علاقه داره اما یسری تفاوت داشتیم باهمدیگه و من ذهنم مشغول بود چون پسر خوبی بود و بدم نمیدمد ازش.آخرشم ابراز علاقه نکرد و حالا چندماهه ندیدمش.توی این هفته دوبارخوابشو دیدم. خواب اول سه تا قسمت داشت:اول دیدم داره ازمن باگوشی فیلم میگیره.بعد یهو آه کشید و روی زمین وسط چهار راه دراز کشیدو خودشو جمع کرد.آخرشم دیدم داره باخوندن یه آهنگ لبخند میزنه و غیر مستقیم بهم ابراز علاقه میکنه.توی خواب دوم هم دیدم یهو گونه هامو بوسید بعد میخواست لبمو ببوسه که من اجازه ندادم.چون توی خواب بخودم میگفتم اینکه هنوز به من ابراز علاقه نکرده..نباید اجازه بدم.ممنون میشم بگید باید چکار کنم و معنی اینا چیه

  108. سلام دوس پسر من خواب دیده که ما با هم جایی بودیم و مادرم ما رو دیده و عصبانی شده ولی بعدش اون با مادرم حرف زده و مادرم راضی و قانع شده که ما با هم باشیم میشه لطفا تعبیرش و بگین

  109. سلام وخسته نباشید
    من دوهفته پیش بعد از ظهر خواب دیدم کسی که چهار سال دوستش داشتم و دارم به سمت خونه قدیمی عموی مادرم می اومد من از داخل خونه دیدمشون و از ته حیاط خونه رفتم بیرون در این حین احساس کردم ایشون متوجه حضور من شدند و بعد من به یک پسر بچه رسیدم که بهش وابستگی داشتم و بعد گفتند ایشون برای بردن اون پسر بچه اومدند اینجا. ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید. باتشکر فراوان

  110. سلام من 3 شب پشت سر هم خواب میبینم که 3 تا خانوم که یکیشون لباس سبز تنشه باهم بهم یه چیزی میگن و دور میشن من نمیفهمم چی میگن اما وقتی میخوام بهشون برسم از خواب بیدار میم تعبیر چیه

  111. من پسری رو که یه چند مدتی هست واقعا دوستش دارم اما در دنیای واقعی بدلیل پدرم نمیتونم باهاش در ارتباط باشم و در خواب دیدم که در خانه معشوقم هستیم و من رو بغل کرد و به اتاقش برد پدرمم هم حضور داشت اما حرفی نزد البته در طول شب و روز خیلی بهش فکر میکنم

  112. سلام خسته نباشید
    من 17 سالمه و دیشب خواب دیدم که دختری رو که دوست دارم و الان نشونه ای ازش ندارم،ما به صورت مهمان رفته بودیم خونشون و توی جمع اون دختر یواشکی شمارشو رو یه کاغذ نوشت و داد به من و از من خوشش اومده بود.تعبیرش چی میشه؟

  113. سلام آیناز عزیز ، تعبیر خواب سخت بودن رسیدن شما دو نفر به هم هست اما در نهایت به هم می رسید.

  114. سلام پریسای عزیز ، خواب شما صرفا از افکار شما میاد و تعبیر خاصی نداره.

  115. سلام مهدی عزیز ، تعبیر خاصی برای خوابت نمیشه گفت.

دکمه بازگشت به بالا