آرایش و زیبایی

ترفندهای آرایشی برای درشت کردن چشم

ترفندهای آرایشی برای درشت کردن چشم

آرایش می تواند مانند یک معجزه صورت خانم ها را تغییر دهد به خصوص ناحیه چشم ها که واقعا می توان با آرایش آن ها را درشت تر نشان داد. مدل ها و روش های آرایشی همچنان در حال به روز شدن هستند و هر روز مدل جدیــدی مد مي شود.اما چشم های درشت هميشه ایــده آل خانم هاست و دوست دارند مثل تمام کسانی که چشم های زیبا و درشتی دارند باشند.

ترفندهای آرایشی برای درشت کردن چشم

1. از مداد سفید استفاده کنید

سعی کنید اگر می خواهید چشماتون درشت دیده شود از مداد مشکی برای داخل پلک ها استفاده نکنید.همیشه داخل پلک پایین را سفید کنید .در واقع این کار باعث بزرگتر نشان دادن چشم ها می شود.

 

2. از مژه مصنوعی استفاده کنید

در کل مژه های بلند چشم هارو درشت تر و جذابتر می کند اگر مژه های کم پشتی دارید حتما از مژه مصنوعی استفاده کنید.

ترفندهای آرایشی برای درشت کردن چشم

چگونه خط چشم بکشیم تا چشم درشت شود

 

3. کشیدن خط چشم روی پلک بالا :

سعی کنید همیشه خط چشم را در روی پلک بالایی بکشید زیرا هم چهره شاد و هم جذابیت چشم ها رو دو چندان می کند.اگر خط چشم در قسمت پلک پایینی بکشید مطمئنا چهره غمگین و افسرده خواهید داشت.

 

5. از یک سایه براق روشن در گوشه داخلی چشم استفاده کنید

از سایه چشم روشن براق در گوشه چشم استفاده کنید زیرا هم جذابیت چشم هارو دو چندان می کند و هم جلوه و درشتی چشم ها را بیشتر می کند. در واقع رنگ های روشن باعث جلوه دادن و برجسته سازی می شود و سایه های تیره چشم هارو کوچیکتر و ریز نشان می دهد.

ترفندهای آرایشی برای درشت کردن چشم

ترفند آرایش چشم

 

6. ابروهارو خود را مرتب کنید

مرتب بود ابروها در جلوه دادن چشم بسیار اهمیت دارد سعی کنید برای اینکه چشم جذابتر و درشت تری داشته باشید ابروهای خود را متناسب با فرم صورت خود مرتب کنید.

 

7. از فرمژه استفاده کنید

اگر مژه های صاف و بدون حالتی دارید حتما از فر مژه استفاده کنید زیرا فر مژه باعث می شود مژه ها به سمت بالا رفته و چهره شما بازتر و چشم ها درشت تر می شود.

 

8. ریمل بزنید

حتما از ریمل استفاده کنید .در قسمت بالا استفاده از مژه مصنوعی ذکر شده و در اینجا هم اگر مژه مصنوعی دوست ندارید می توانید از ریمل بلند کننده استفاده کنید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

چگونه ابروها را میکاپ کنیم؟

آموزش کشیدن سایه چشم

چطور بینی مان را میکاپ کنیم؟

راز آرایش برترین سلبریتی های زن جهان

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا