آرایش و زیبایی

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

بهترین و شیک ترین و جذاب ترین مدل های تاج عروس مد سال 2021 را به شما معرفی می کنیم تا در بهترین شب زندگی تان زیبا باشید. برگزاری یک جشن عروسی زیبا و بی‌عیب و نقص که سال‌ها در زبان مردم باشد، آروزی هر دختری است و تردیدی نیست که در روز عروسی هیچ‌کس به اندازه عروس مورد توجه مهمانان نخواهد بود و همه‌ی نگاه‌ها به سمت عروس جلب می‌شود.

 

به همین سبب گذشته از لباس عروس زیبا و جذاب، انتخاب اکسسوری‌های عروس برای زیبایی و تکمیل جذابیت عروس بسیار مهم است که در این میان تاج عروس یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی است که می‌تواند در جذابیت و زیبایی عروس تاثیر دو چندانی داشته باشد.

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

اگر شما از عروس خانوم‌هایی هستید که می‌خواهید از تاج عروس استفاده کنید در این مطلب از صورتی‌ها با ما همراه باشید تا با مطالعه راهنمای انتخاب تاج عروس بتوانید مناسب‌ترین تاج را برای خود انتخاب کنید.در هنگام انتخاب تاج عروس مناسب باید موارد و نکات بسیاری از جمله: مدل مو و آرایش، فرم صورت، مدل لباس و … را در نظر بگیرید. اگر به این موارد توجه نکرده و تاجی را صرفاً به دلیل زیبایی‌اش خریداری کنید، قطعا در انتخاب تاج برای خود موفق نخواهید بود.

 

تاجی که در روز عروسی بر سر خواهید گذاشت، شما را به یک ملکه زیبا تبدیل خواهد کرد، پس بهتر است با در نظر گرفتن جزئیات، خود را به یک ملکه بی‌عیب و نقص تبدیل کنید. راهنمای انتخاب تاج عروس را مطالعه فرمایید.

 

زمان مناسب خرید تاج عروس

برخی افراد زمانی که برای خرید عروسی به بازار می‌روند، خرید تاج را در اولویت خود قرار داده و سعی می‌کنند در همان روز اول، تاج عروسی را نیز خریداری کنند.

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

اما این‌کار صحیح نبوده و تاج باید جزو آخرین وسایلی باشد که برای عروسی خریداری می‌شود، چون تاج عروس باید با لباس، مدل مو و همین‌طور با فرم صورت هم‌خوانی کامل داشته باشد تا زیبایی عروس را دو چندان کند.

 

مشورت با آرایشگر را فراموش نکنید

قبل از خرید و یا اجاره تاج عروس بهتر است به سراغ آرایشگرتان بروید و از او درباره مدل مویی که برای شما در نظر گرفته است سوال بپرسید و از او مشورت بخواهید تا به شما بگویید که بهتر است چه مدل تاجی را انتخاب کنید.مشورت با آرایشگر به زیباتر شدن شما کمک کرده و همچنین کار آرایشگر شما را آسان می‌کند.

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

اگر آرایشگرتان اصرار دارد که حتما از تاج های خودشان استفاده کنید و اگر بین تاج‌های شان تاجی است که شما طرح و مدل اش را دوست دارید بهتر است حرفش را قبول کنید و تاج را از خودشان بگیرید، حتی اگر مقداری اختلاف قیمت وجود داشته باشد.ریسک خرید تاج از بیرون ممکن است به ضرر شما تمام شود.

 

انتخاب تاج عروس بر اساس فرم صورت

همان‌طور که مدل آرایش هر شخصی متفاوت بوده و با توجه به فرم صورت افراد، آرایش‌های متفاوتی وجود دارد، تاج عروس نیز مدل‌های مختلفی داشته و با توجه به فرم صورت انتخاب می‌شود:افرادی که صورت گرد و تپلی دارند باید در هنگام انتخاب تاج عروس به سراغ تاج‌های بلند و کشیده بروند چون این تاج‌ها باعث می‌شود صورت افراد تپل کمی فرم گرفته و کشیده به نظر بیاید.

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

افراد دارای صورت کشیده که ترجیح می‌دهند در روز عروسی خود موهای‌شان را شینیون کنند، بهتر است از تاج‌هایی که روی پیشانی قرار می‌گیرد و به اسم تاج هدبندی معروف هستند، استفاده کنند.اما اگر این نوع تاج‌ها مورد توجه این افراد قرار نگیرد، می‌توانند از تاج بالای سر با ارتفاع حداکثر ۵ سانتی‌متر که بالای آن هلال است نه نوک تیز استفاده کنند.

 

اما افراد دارای صورت کشیده و لاغر، نباید به سمت تاج‌های بلند بروند. حتی اگر این مد تاج‌ها مورد پسندشان بوده و مد روز باشد نباید با توجه به فرم صورت این نوع تاج را ترجیح دهند.چون ترکیب صورت کشیده با تاج بلند و موی کشیده قطعا زیبا نبوده و افتضاح به بار خواهد آمد.

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

یکی دیگر از فاکتورهای مهم راهنمای انتخاب تاج عروس هماهنگی تاج با لباس می‌باشد.

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

قبل از انتخاب لباس عروس هرگز به سراغ انتخاب تاج عروس نروید چون ممکن است لباس عروس انتخابی شما با تاج عروس خریداری شده همخوانی نداشته و مجبور به تعویض تاج شوید:

 

اگر لباس عروس شما پر از مروارید، نگین و گل‌های دانتل و تزیینی است، نباید به سراغ تاج‌های شلوغ و پر زرق و برق بروید.

 

برای این نوع لباس عروس بهتر است از تاج‌های ساده که یک ردیف نازک مروارید دارند انتخاب کنید. اما برعکس اگر لباس عروس شما بسیار ساده طراحی شده است و خبری زا شلوغی در لباس نیست، می‌توانید با خیال راحت تاجی پر زرق و برق انتخاب کنید.

 

تناسب جواهرات و تاج عروس

تناسب تاج با مدل جواهرات عروس بسیار مهم است. اگر سرویس جواهرات شما پر از نگین بوده و لباس‌تان نیز نگین‌کاری شده است بهتر است تاجی را انتخاب کنید که بسیار ساده بوده توی ذوق مهمانان نزند.

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

البته رنگ جواهرات شما باید با رنگ تاجی که انتخاب می‌کنید نیز هماهنگ باشد و چون قطعا اگر رنگ جواهرات زرد بوده و تاج نقره‌ای رنگ باشد، زیبایی نخواهد داشت.

 

قد آقا داماد را فراموش نکنید

در هنگام انتخاب تاج عروس به اختلاف قد خودتان با آقای داماد توجه کنید، اگر با آقای داماد هم قد هستید و یا چند سانت اختلاف قد دارید بهتر است کفش پاشنه کوتاه با تاج کوتاه انتخاب کنید، چون اگر تاج شما بلند بوده و بلندی شینیون را نیز در کنار تاج بلند داشته باشیn.

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

قطعا یک سر و گردن بلندتر از داماد به نظر می‌رسید و این اصلا دید زیبایی برای شما نخواهد داشت. اما اگر شما از آقای داماد بسیار کوتاه هستید می‌توانید برای پر کردن فاصله قدی خود از تاج عروس بلند و کفش پاشه بلند استفاده کنید.

 

جنس تاج عروس مناسب برای شما

تاج عروس‌ها معمولا جنس‌های مختلفی از جمله: ژله‌ای، نرم و انعطاف‌پذیر، سخت و سنگی دارد که برای روز عروسی بهتر است از تاج‌های نرم و انعطاف‌پذیر انتخاب شود. چون این نوع تاج‌ها روی شینیون مو بهتر حالت گرفته و آرایش مو را خراب نمی‌کند.

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

تاج گل عروس را از لیست تاج‌ها حذف کنید

زمانی که می‌خواهید تاج عروس را انتخاب کنید، مطمئناً تاج گل عروس یکی از گزینه‌های شما خواهد بود، اما باید توجه داشته باشید که در روز عروسی، از صبح تا شب شما با این تاج خواهید بود و ممکن است بعد از مدتی تاج گل شما پلاسیده و خراب شود.پس بهتر است این ریسک را نکنید و اگر تاج گل را بیشتر دوست دارید در مراسمات دیگر استفاده کنید.

 

شما می‌توانید از آرایشگر خود بخواهید که نحوه نصب تاج را به شما آموزش داده و در روز عروسی از دو نوع تاج استفاده کنید، به طوری که قبل از رفتن به سالن عروسی و در هنگام عکس‌برداری از تاج گل استفاده کرده و بعد از عکس‌برداری تاج اصلی خود را بر سر بگذارید.

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

امیدواریم بعد از مطالعه راهنمای انتخاب تاج عروس، مناسب‌ترین تاج را برای خود انتخاب کرده و روز شادی را تجربه کنید.

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

تاج عروس مدل ملکه ای 2021

 

مطالب بیشتر:

مدل های جذاب پابند عروس بسیار شیک

 

 

2.5/5 - (2 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا