عکس های بازیگران

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

بهترین و جذاب ترین عکس ها از بازیگران و ستاره های زن ایرانی که در هفته گذشته منتشر شد را برای شما به نمایش گذاشته ایم. با نیک شو ، بهترین باشید.

 

مه لقا باقری

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

عکس های مه لقا باقری روز دوشنبه نهم مهرماه در اجرای نمایش «مزا مزا» به نوسندگی و کارگردانی سیروس همتی در تماشاخانه ایرانشهر

 

در نمایش «مُزامُزا» که مضمونی کمدی اجتماعی دارد محمد احمدی آهنگساز ، غزال مجتهدی طراح صحنه و لباس و خیرالله تقیانی‌پور به عنوان مشاور کارگردان حضور دارند.نمایش “مزا مزا” به نوسندگی و کارگردانی سیروس همتی از اول مهرماه تا اول آبان ماه سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفته است. در سیروس همتی پیش‌تر نیز نمایش‌هایی با مضمون کمدی اجتماعی چون «فیش آباد»، «ریحانه»، «صبح‌به‌خیر»، «تمساح» و « اهانت به تئاتر» را نوشته و کارگردانی کرده است.

 

سامان دارابی، جواد پورزند، الهه زحمتی، سیروس همتی، آرزو نبوت، سروش طاهری، آزیتا نوری وفا، شهرام مسعودی، عرفان حق روستا، مهرداد رحیمی، علیرضا موسوی، میلاد ابراهیمی، امیرحسین اخیانی و علی یعقوب زاده بازیگران این نمایش می باشند.

 

الهام نامی

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

عکس های شخصی الهام نامی بازیگر نقش خانم نجم دوست فروغ در سریال نجوا به کارگردانی ابراهیم شیبانی در شبکه یک سیما

 

مجموعه تلویزیونی «نجوا» به کارگردانی ابراهیم شیبانی و نویسندگی و تهیه کنندگی سعید شاهسواری در ۴۸ قسمت تولید شده است و از چهاردهم مهرماه در شبکه اول سیما در حال پخش می باشد.این سریال ژانری اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: جلال شایان بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، درکتاب فروشی استادش هرمزی کار می‌کند. تنها فرزند هرمزی دختری‌ است به نام فروغ که مترجم آثار ادبی ا‌ست. دیدارهایی که به واسطه‌ی کار جلال در کتاب فروشی میان او و فروغ اتفاق می‌افتد، منجر به علاقه و تصمیم آنها به ازدواج می‌شود. فروغ به یک زندگی ساده و توأم با عشق راضی‌ است اما جلال سرِ پُر سودایی دارد و… .

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

سجاد افشاریان، پوریا رحیمی سام، نغمه ارجمند ، الهام نامی ، مسعود کرامتی، محمد علی نجفی، احمد حامد، ایوب آقاخانی، مسعود دلخواه، وحید نفر، سوگل خلیق، مجید نوروزی، محسن بهرامی، محمد مختاری، پریسا صبوری نژاد، محمد ساربان، مهدی بجستانی، محمود نظرعلیان،کتانه افشاری نژاد، علی میلانی، پوریا رستمی، محسن سلیمانی، شهین نجف زاده و مهدی احمدی از بازیگران این سریال هستند.

 

«الهام نامی» در آثاری همچون «نجوا»، «شهرزاد (فصل سوم)»، «کار کثیف»، «شهرزاد (فصل دوم)»، «دختری با شال قرمز»، «کوپال»، «ساعت صفر»، «چراغ‌های ناتمام»، «جامه‌دران» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است.

 

هدی زین العابدین

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

تصاویر مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «جاده قدیم» با حضور هدی زین العابدین و دیگر بازیگران پنجشنبه شب در سینما گلریز تهران ، چهارمین مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «جاده قدیم» روز ژنجشنبه نوزدهم مهر ماه با حضور منیژه حکمت (کارگردان) و مهتاب کرامتی ، ترلان پروانه ، هدی زین العابدین و محمدرضا غفاری بازیگران این فیلم در سینما گلریز برگزار شد .

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

مهتاب کرامتی

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

تصاویر مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «جاده قدیم» با حضور مهتاب کرامتی و دیگر بازیگران پنجشنبه شب در سینما گلریز تهران

 

چهارمین مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «جاده قدیم» روز ژنجشنبه نوزدهم مهر ماه با حضور منیژه حکمت (کارگردان) و مهتاب کرامتی ، ترلان پروانه ، هدی زین العابدین و محمدرضا غفاری بازیگران این فیلم در سینما گلریز برگزار شد .

 

مصاحبه مهتاب کرامتی با فریدون جبرانی در برنامه سی و پنج در مورد بازی در فیلم جاده قدیم در بهمن ماه سال پیش :

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

چرا «جاده قدیم» را انتخاب کردید؟

 

پرونده کاری‌ام نشان می‌دهد زیاد پر کار نیستم و سعی می‌کنم انتخاب شده کار کنم، اما دغدغه‌ام با منیژه حکمت یکی بود و نقشی چالش برانگیز نیز بود که آن را پذیرفتم.

 

موضوع این فیلم، موضوع روز جامعه است. چطور با این موضوع آشنا شدید؟

 

خانم حکمت به مدت طولانی در مورد فیلمنامه تحقیق کرده بود و زمانی که من به پروژه ملحق شدم این تحقیقات در اختیار من گذاشته شد و پس از خواندن آنها، تحقیقات میدانی خودم شروع شد و با خانم‌هایی که چنین اتفاقی برایشان رخ داده بود، ارتباط گرفتم البته این افراد خیلی به ندرت ارتباط برقرار و سکوت می‌کنند که این پیام فیلم ما نیز است که سکوت نکنید.

 

موضوع سبب شد تا شما برای بازی در فیلم بیشتر ترغیب شوید؟

 

واقعا باید در مورد این موضوع به فرد صدمه دیده کمک شود و به نظر من بهترین راه این است که خانواده و اجتماع باید در این مورد صحبت کنند و به سکوت نیانجامد.

 

شما در زمینه فعالیت‌های اجتماعی فعال هستید و دغدغه اجتماعی زیادی دارید.

 

بله، خیلی زیاد است و شاید بیشتر دغدغه‌ام کودکان، زنان، اعتیاد و بیماری‌هایی چون ایدز است که کودکان و زنان درگیر آنها می‌شوند. موضوعاتی چون ورزش بانوان نیز بسیار برایم اهمیت دارد که در صفر تا سکو به آن پرداختیم.

 

ریشه‌یابی این معضلات اجتماعی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 

در این رابطه باید فرهنگسازی شود و ارتباط و تساوی بین زن و مرد و حضور زنان در جایگاه واقعی‌شان بیشتر توجه شود. کودکان کار را می‌توان به راحتی از خیابان‌ها جمع کرد اما این مساله را پاک کردن است و من فکر می‌کنم فقر در این زمینه خیلی مهم است.

 

در «جاده قدیم» نقش متفاوتی دارید. نزدیدک شدن به خانم‌هایی که به آنها تجاوز شده است، چقدر بر تاثیرگذاری نقش شما و جذابیت بیشتر فیلم موثر بود؟

 

فیلمنامه این اثر بارها بازنویسی شده بود اما وقتی وارد مرحله فیلمبرداری شدیم، روتوش روی ان انجام شد و تمامی اتفاقاتی که برای این نقش می‌افتد و به موضوع اقتدار این زن برمی‌گردد، در مورد همه اینها صحبت کردیم. در مورد تک تک صحنه‌ها با هم صحبت می‌کردیم تا به واقعیت نزدیک شویم. اعتقاد دارم رکن اصلی خانواده زن است، با شکسته شدن این رکن اصلی خانواده‌ای از هم می‌پاشد و حالا وقتی این زن مقتدر باشد، خانواده بیشتر از هم می‌پاشد و ما می‌خواستیم این را نشان دهیم. همچنین موضوع بعدی مورد تاکید در فیلم، این بود که خانواده می‌تواند به فرد کمک کند تا به زندگی برگردد.

 

در سینمای مردمی فیلم را دیدید؟ بازتابش چطور بوده؟

 

روز ۱۲ بهمن در آزادی به سانس فوق العاده رسید. من همیشه دوست دارم با مردم ببینم و وقتی در سینما آزادی با مردم فیلم دیدم احساس خوبی داشتم چون بیشتر مردم خوشبختانه تا پایان فیلم همراه بودند و به فکر می‌رفتند که قصد ما هم همین بود.

 

شما اولین انتخاب منیژه حکمت بودید؟ آیا خانم حکمت به این فکر کرده بود که یک نابازیگر این نقش را بازی کند؟

 

خیلی طولانی مدت فکر کرده بودند که چه کسی بازی کند و مطمئنا چون نقش سختی بود، از یک بازیگر استفاده کرد. بله اولین کسی بودم که برای این پروژه پیشنهاد گرفتم. در کنار این، پتانسیل دفتر ما در راستای دفتر خانم حکمت است و با هم مشترکاً کار کرده ایم.
خانم حکمت به من گفت که نقش مینو، نقش سختی است که مسئولیت من را بیشتر کرد اما حضور در کنار تیم حرفه‌ای به من بسیار کمک کرد و محیط امنی برایم فراهم شد.

 

در این فیلم همبازی‌های شما از نسل‌های مختلف هستند. از تجربه کار با آنها بگویید.

 

لذت بردم چون یکی از پرسوناژهایی بودم که با همه نسل‌های بازیگری همبازی بودم و تجربه خیلی خوبی بود.

 

جاده قدیم روایتی در مورد تجاوز دارد. چقدر این موضوع این موضوع برایتان جذاب بود؟

 

اول از همه موضوع برایم اهمیت داشت و اینکه نگاه حکمت و فیلمنامه نویس چطور بود. منیژه حکمت تمامی احساسات اطرافیان را در فیلم بروز داد از مادری دلسوز گرفته تا بچه‌های زن مورد تجاوز قرار گرفته. حکمت قصد داشت که برخوردهای مختلف جامعه با این زن را در فیلم نشان دهد و موفق هم بود.

 

چقدر این موضوع با ایده اولیه دچار ممیزی شد؟

 

می دانم فیلمنامه از ابتدا تصویب شده بود البته به هر حال ما در مورد موضوعی صحبت می‌کنیم که بیشتر مردم در مورد آن سکوت می‌کنند بجای اینکه راه حل پیدا کنند.

 

نفیسه روشن

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

عکس های جدید نفیسه روشن در مراسم سومین اکران مردمی فیلم سینمایی «لازانیا» به مارگردانی حسین قناعت در پردیس سینمایی زندگی

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

سومین اکران مردمی فیلم سینمایی کمدی «لازانیا» به کارگردانی حسین قناعت با حضور این کارگردان و سید جواد رضویان ، نفیسه روشن ، علی کاظمی ، محمد شیری و دیگر بازیگران فیلم پنجشنبه شب ۱۹ مهرماه در پردیس سینمایی زندگی تهران برگزار شد .

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

سمیرا حسن پور

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

عکس های آتلیه جدید سمیرا حسن پور Samira Hasanpor بازیگر فصل دوم سریال پربیننده دلدادگان (در نقش مرضیه) منتشر شده در مهرماه ۹۷

 

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی این روزها از شبکه سوم سیما در حال پخش است و بینندگان زیادی را نیز به خود حذب کرده است ، این سریال در دو زمان حال و گذشته اتفاق می افتد و بازیگران زیادی نبز در این مجموعه حضور دارند . یکی از هنرمندان سمیرا حسن پور بازیگر نقش مرضیه در فصل دوم می باشد . حسن پور که همسر سامان سالور کارگردان مطرح سینما می باشد پیش از این سابقه بازی در سریال های پایتخت ، چاردیواری و هفت سین را در کارنامه هنری خود دارد ، به مناسبت حضور این بازیگر در سریال دلدادگان مصاحب این بازیگر با روزنامه آرمان امروز را در زیر می توانید بخوانید :

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

شما بعد از اولین سریال تلویزیونی‌تان که همکاری با گروه «پایتخت» بود دیگر در این مدیوم ظاهر نشدید.

 

بعد از بازی در فیلم سینمایی «تمشک» که اولین حضورم در سینما بود،فقط در چند کار سینمایی و تئاتر حضور داشتم. در این سال‌ها کمتر به سمت تلویزیون آمدم چراکه فیلمنامه‌های زیادی به دستم می‌رسید و واقعا دوستشان نداشتم و در بعد از بازی در «پایتخت» هیچکدام از فیلمنامه‌های پیشنهادی ترغیبم نکرد که در سریال‌ها بازی کنم. اکثر این آثار یا شخصیت نداشت و یا پُر بود از قصه‌های تکراری با پرداخت‌های تکراری و بود و نبود کاراکتر اصلا تاثیری در آنها نداشت.

 

شاید هم تصورتان بر این بود که همه گروه‌ها باید مثل گروه قبلی باشند و به نوعی توقع خودتان را بالا برده بودید.

 

درست است. شاید حضورم در سریال پایتخت با آن گروه حرفه‌ای و کارگردانی آقای مقدم و نویسندگی محسن تنابنده و آن بازیگران کاربلد که از همه نظر غنی بود توقعم را بالا برده بود و جنس کار طوری بود که مردم دوستش داشتند و از دیدنش لذت بردند و این بهترین اتفاق برای یک بازیگر است.

 

شما فقط در یک فصل از سریال «پایتخت» حضور داشتید. چرا در فصل‌های بعدی نبودید؟

 

قصه تغییر کرد و دوستان دیگری به جای من بازی کردند. چندی قبل هم قرار بود در سریال «علی‌البدل» که نوروز ۹۶ پخش شد، بازی کنم که محقق نشد. سیروس مقدم و الهام غفوری از خوب‌های تلویزیون هستند و من هم دوست دارم که با آنها همکاری داشته باشم اما بعد از پایتخت این فرصت دیگر مهیا نشد که بتوانیم با هم همکاری داشته باشیم.

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

در کل دوست دارید تا در چه کارهایی به ایفای نقش بپردازید؟

 

به‌عنوان یک بازیگر حاضرم سال‌ها در خانه بنشینم و کار نکنم، اما کاری که دوست دارم را بازی کنم و کاری باشد که هم خودم و هم مردم آن را دوست داشته باشند و بعد از این‌همه سال سابقه بازیگری نمی‌توانم نقشی را بازی کنم که شناسنامه ندارد و حضور در کاری که از همه نظر خوب باشد برایم اهمیت بالایی دارد.

 

حرف‌هایتان درست است اما بخشی از بازیگری بُعد امرار معاش آن است. با شرایطی که می‌گویید از نظر مالی روی درآمد این حرفه حساب باز نمی‌کنید؟

 

دیگر این نقطه ضعف خیلی از ما بازیگران است و من تقریبا تا الان مقابل این موضوع ایستادگی کردم و تا به حال شهامتش را داشتم که با موضوع مالی کنار بیایم. البته دستمزدهای ما آنچنانی نیست، اما همان هم بخشی از درآمدمان است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

 

شما دقیقا برعکس بازیگرانی هستید که سالی چند نقش متفاوت را بازی می‌کنند.

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

شخصیتم طوری نیست که بتوانم چند کاراکتر را به‌صورت همزمان با هم بازی کنم چراکه دوست دارم یک کاراکتر را بازی کرده و در آن زندگی کنم و اصلا نمی‌دانم چطور می‌شود که در چند جا حاضر بود! حضور زیاد را نمی‌پسندم و باید حتما در همان یک کاراکتر تمرکز داشته باشم.

 

ممکن است عده‌ای از بازیگران نقش‌هایی را دوست داشته باشند، اما تا به‌حال فرصت حضور در آنها را نداشته باشند. این ماجرا برای شما هم اتفاق افتاده است؟

 

تا به‌حال تمام نقش‌هایی که دوست داشتم را بازی کردم، اما نقش‌هایی هم بودند که به‌دلیل شخصی و حرفه‌ای نتوانستم در قالب آنها قرار بگیرم و آنها را از دست دادم و از این بابت ناراحتم.

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

شما این شب‌ها با سریال «دلدادگان» در قاب تصویر ظاهر شدید. سریالی که به‌رغم فصل اول و بی‌رمقی قصه در این فصل، در فصل ۲ به‌شدت خوب عمل کرده است و مخاطبانش چند برابر شده‌اند. تا به حال در نقش‌های اینچنینی بازی کرده بودید؟

 

در کل از آن دسته بازیگرانی هستم که علاقه زیادی به کارهای تاریخی،‌کلاسیک و قدیمی دارم و حضور در نقش‌های تاریخی را هم به همان نسبت دوست دارم. اما تا به حال و قبل از سریال «دلدادگان» پیشنهاد بازی در کارهای تاریخی نداشتم. تا اینکه بازی در فاز گذشتهاین سریال به من پیشنهاد شد.

 

البته تاریخی که در این سریال نشان داده می‌شود تاریخ دوری نیست و جزو تاریخ معاصر حساب می‌شود.

 

بله، این سریال برای تاریخ خیلی دوری نیست و برای سال ۴۰ است، منتهی زمانی را نشان می‌دهد که من هنوز به دنیا نیامده بودم.

 

برای اینکه به شخصیت مرضیه بیشتر نزدیک شوید، از چه ابزاری کمک گرفتید؟

 

بازی در این سریال هم برایم چالشی بود که از لحاظ فیزیکی، رفتار، صحبت کردن و… باید تغییراتی را در نوع بازیم اعمال می‌کردم و همین موضوع برایم جذابیت داشت. از طرفی معتقدم کاراکترهای قدیمی در تاریخ ثبت شده‌اند و مثل شی زیبای قدیمی و عتیقه که همه دوست دارند به آنها نگاه کنند، با بازی در نقش‌های تاریخی ما هم مثل همان شی قدیمی در ذهن مردم ماندگار می‌شویم. در حال حاضر خیلی از بازیگران خوب کشورمان، نقش‌های خوب تاریخی بازی کردند، از جمشید مشایخی و علی نصیریان و ژاله علو گرفته تا… همگی در کاراکترهای تاریخی درخشیدند و زمانیکه نامشان می‌آید بلافاصله نام نقششان در ذهن‌ها تداعی می‌شود و من همین را دوست دارم که ویترینی جذاب و فراموش نشدنی است و امیدوارم این اتفاق برایم بیفتد.

 

نقشی که شما در این سریال بازی می‌کنید در طول زمان دچار تغییراتی می‌شود.

 

خیلی خوشحالم که در فاز زمان گذشته این سریال بازی کردم و اولین باری بود که در شهرک سینمایی جلوی دوربین رفتم و همین برایم سرشار از انرژی بود. خداوند علی حاتمی که موسس این شهرک بوده را رحمت کند که جزو کارگردان‌های محبوبم هست.

 

شهرزاد کمال زاده

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

عکس های شهرزاد کمال زاده بازیگر مطرح سنیما و تلویزیون هفته گذشته در نمایشگاه طراحان مد ایران در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین

 

نمایشگاه طراحان مد ایران به همت گروه “دیبا” و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ مهر در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین و با حضور ۵۰ برند مطرح و صاحب سبک برگزار شد.برای نخستین بار و در این نمایشگاه، نقاشی و خوشنویسی روی پارچه و لباس به صورت زنده توسط هنرمندان انجام می‌شود و یکی دیگر از اقدامات گـروه “دیبا” در این نمایشگاه برگزاری مسابقه طراحان مد ایران با موضوع ایران باستان است. در پایان این رقابت از ۳ طرح برتر از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و گروه “دیبا” تقدیر به عمل می‌آید.

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

آئین اختتامیه نمایشگاه طراحان مد ایران یکشنبه ۲۲ مهرماه با حضور جمعی از مدیران فرهنگی، هنری و هنرمندان عرصه مد و لباس برگزار خواهد شد.

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

ترلان پروانه

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

تصاویر مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «جاده قدیم» با حضور ترلان پروانه و دیگر بازیگران پنجشنبه شب در سینما گلریز تهران

 

چهارمین مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «جاده قدیم» روز ژنجشنبه نوزدهم مهر ماه با حضور منیژه حکمت (کارگردان) و مهتاب کرامتی ، ترلان پروانه ، هدی زین العابدین و محمدرضا غفاری بازیگران این فیلم در سینما گلریز برگزار شد .

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

ترلان پروانه درباره فیلم جاده قدیم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته در مصاحبه ای گفتته بود : این نقش با شخصیت اصلی من بسیار تفاوت دارد، در این فیلم نقش یک دختر نوجوان را که در یک خانواده نسبتا مدرن زندگی می کند، بازی می کنم.وی افزود: این دختر در خانواده دچار معضلاتی می شود که همان مشکلات روز جامعه ماست. این شخصیت با تمام نقش هایی که تا به حال بازی کرده ام متفاوت است، این نقش دارای جنبه‌هایی بود که در زندگی اصلی و کاریم تاکنون تجربه نکرده بودم.

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

بهترین عکس های بازیگران زن ایرانی (72)

 

مطالب بیشتر:

بازیگران زن زیبای ایرانی که با گذشت سال ها همچنان جوان هستند

بازیگران زن ایرانی که در فیلم ها کچل کردند

 

 

1/5 - (1 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا