سینما و موسیقی

بهترین آهنگ های Sila سیلا

بهترین آهنگ های Sila سیلا

بهترین آهنگ های Sila سیلا

سیلا یکی از محبوب ترین خواننده های زن جوان ترکیه ای است که در ایران هم طرفداران زیادی دارد، در ادامه نگاهی داریم به گلچین بهترین آهنگ های سیلا. سیلا گنچ اوغلو (Sıla Gençoğlu ) متولد 17 ژوئن سال 1980 یکی از خوانندگان محبوب ترکیه است. او فعالیت خود را از سال 2007 آغاز کرده و با سبک خاصی که در موسیقی دارد، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.آلبوم اول سیلا به نام “سیلا” در سال 2007 منتشر شد و آهنگ Dan Sonra در این آلبوم محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد تا حدی که تا سه ماه آهنگ شماره یک محبوب ترکیه شد. ویدیو کلیپ این آهنگ در رده دوازدهم از پر بازدیدترین ویدیو های سراسر دنیا بین سال های 2007 تا 2008 قرار گرفت.

 

البوم های دیگر این خواننده محبوب ترکیه از این قبیل است:

Shaker 2008 اولین آلبوم بین المللی سیلا

İmza 2009

Konuşmadığımız Şeyler Var 2010

Joker 2012

Vaveyla 2012

Yeni Ay 2014

Mürekkep 2016

 

این خواننده پرطرفدار به قدری خوب کار کرده است که مردم ترکیه او را جانشین سزن آکسو، ملکه موسیقی پاپ ترکیه، می دانند.

 

و بهترین آهنگ های سیلا:

 

Yan Benimle

بهترین آهنگ های Sila سیلا

Yan Benimle یا بسوز با من، تولید سال 2016 از آلبوم Mürekkep است و به سبک پاپ سروده شده است. او در این آهنگ می خواند: “یا شادی دروغین سرگرم شدم، در دام عقل افتادم، عذر می خواهم که با سرو صدا آمدم.”

 

دانلود

 

Muhbir

بهترین آهنگ های Sila سیلا

Muhbir یا خبرچین، تولید سال 2017 و تک آهنگی از سیلا با سبکی پاپ است. در متن این آهنگ میخوانیم: “تو زمزمه و حرف اشتباه این قلب لجباز من هستی، به کسانی که درباره تو حرف می زنند حسادت می کنم.”

 

دانلود

 

Saki

بهترین آهنگ های Sila سیلا

Saki تولید سال 2014 از آلبوم Yeni Ay که سبکی پاپ دارد. “نمی توانم نگهش دارم، چطور مخفی اش کنم، به آدم ها سکوت کردم، به درون خودم بازگو کردم، این یک عشق مخفیست.”

 

دانلود

 

Yoruldum

بهترین آهنگ های Sila سیلا

Yoruldum یا خسته شدم، از آلبوم İmza تولید سال 2009 با سبکی پاپ است. “بادی مرا با خود می برد، آخرش خیر است یا شر نمی دانم، هم خیلی عاشقم و دوست دارم دوستانم نیز عاشق شوند، هم اینکه عشق مانند یک آهن گداخته است که کسی نمی تواند نگهش دارد.”

 

دانلود

 

Afitap

بهترین آهنگ های Sila سیلا

Afitap یا زیبا رو، تولید سال 2016 از آلبوم Mürekkep است. او در این آهنگ میخواند: “شیشه های شکسته روی دستم ریخته اند، هیس دوست من ما مرده ایم، در بین ما کسی عقل سلیم ندارد.”

 

دانلود

 

Yabancı

بهترین آهنگ های Sila سیلا

Yabancı یا بیگانه، تولید سال 2014 از آلبوم Yeni Ay با سبک پاپ است. موزیک ویدیو این آهنگ محبوبیت زیادی پیدا کرد.

 

دانلود

 

Aslan gibi

بهترین آهنگ های Sila سیلا

Aslan gibi یا مثل شیر، از آلبوم Vaveyla تولید سال 2012 با سبک پاپ است. این آهنگ، آهنگی امید دهنده و انگیزشی است که حس بسیار خوبی به مخاطب خود می دهد. “اگر به مانعی برخورد کنی حتی زمین هم بخوری نباید بترسی، مثل شخصی که آماده شلیک است باید استوار روی پاهایت بایستی.”

 

دانلود

 

dan Sonra

بهترین آهنگ های Sila سیلا

dan Sonra یا بعد، تولید سال 2007 از آلبوم Sıla است. آهنگ Dan Sonra در این آلبوم محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد تا حدی که تا سه ماه آهنگ شماره یک محبوب ترکیه شد. ویدیو کلیپ این آهنگ در رده دوازدهم از پر بازدیدترین ویدیو های سراسر دنیا بین سال های 2007 تا 2008 قرار گرفت.

 

دانلود

 

Zor Sevdiğimden

بهترین آهنگ های Sila سیلا

یا سخت عاشق می شوم، تولید سال 2012 از آلبوم Vaveyla است. ” می دانی چرا نمی توانم ترک کنم؟ چون تلاش زیاد سخت است، مرا به جنگ دعوت نکن، بایست و از من بپرس چرا؟”

 

دانلود

 

İnşallah

بهترین آهنگ های Sila سیلا

İnşallah یا انشالله، تولید سال 2009 از آلبوم İmza است. آهنگ “انشالله” یک آهنگ پاپ زیباست که توسط سیلا سروده شده است.

 

دانلود

 

مطالب بیشتر:

بهترین آهنگ های Ebru Gündeş ابرو گوندش

بهترین آهنگ های Simge سیمگه

 

 

2.4/5 - (104 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا