سینما و موسیقی

بهترین آهنگ های اکسیژن | ژان میشل ژار ،دانلود

بهترین آهنگ های اکسیژن | ژان میشل ژار ،دانلود

بهترین آهنگ های اکسیژن | ژان میشل ژار

دانلود بهترین آهنگ های اکسیژن ورزشی

اگر دقت کرده باشید خیلی ها به خصوص ورزشکارها برای لیست آهنگ های مورد علاقه شان نامی هم از اکسیژن می برند، شاید شما هم طرفدار این نوع آهنگ ها باشید که در این مطلب برایتان قرار داده ایم.

 

اکسیژن Oxygene یک آلبوم بی کلام الکترونیک، به تهیه کنندگی، آهنگ سازی و نوازندگی موسیقی دان فرانسوی، ژان میشل ژار است. این آلبوم سال 1977 منتشر شد. ژار این آلبوم را در آشپزخانه آپارتمان خود و توسط سینت سایزرهای آنالوگ و سایر ابزارآلات موسیقی الکترونیک نواخته است. این آلبوم تاثیر بسیار زیادی روی آهنگ الکترونیک گذاشت.

 

 

پخش آنلاین و لینک های دانلود آهنگ اکسیژن:

دانلود

 

دانلود

 

دانلود

 

دانلود

 

ساختن آلبوم اکسیژن 8 ماه طول کشید،ژان با کمک سینتی سایزر های آنالوگ و یک دستگاه ضبط کننده، در آشپزخانه آپارتمان اش تمام کرد. اما هیچ ناشری فروش این آلبوم را قبول نکرد. ژار می گوید:

 

اکسیژن نه خواننده ای داشت و آهنگ‌های آن حتی عنوان مناسبی هم نداشتد فقط : یک ، دو ، سه… حتی مادرم هم به من گفت چرا اسم آلبومت، نام یک گاز است؟! به همین خاطر، انتشار این آلبوم توسط شرکت های مختلفی پذیرفته نشد.

 

سرانجام شرکتی نشر این آلبوم را پذیرفت. Francis Dreyfus رییس شرکت Disques Motors که ژار توسط همسر Dreyfus با او آشنایی یافت، قبول کرد که این آلبوم را به تعداد 50000 نسخه منتشر کند. این کمپانی هم در انتشار این آلبوم بسیار مردد بود. اکسیژن تعداد 15 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و به یکی از موثرترین آلبوم‌ها در زمینه موسیقی الکترونیک تبدیل شد.

 

جلد این آلبوم، یک نقاشی اثر مایکل گرنجر، نقاش است که آثار وی ، طبیعت گرایانه هستند. این تابلو که توسط شارلوت رمپلینگ همسر آینده ژار در ان زمان به او هدیه شد، نمایشگر کره زمین است که از بخشی از آن، یک جمجمه در حال نمایان شدن است و به نابودی محیط زیست اشاره می کند. ژار درباره دلیل انتخاب جلد آلبوم اکسیژن می گوید:

 

سی سال پیش عده کمی از مردم به کره زمین فکر می کردند، اما من همواره به این موضوع علاق‌مند بوده ام، نه اینکه فقط به جنبه سیاسی اش فکر کنم، بلکه افکارم بیشتر یک شکل شاعرانه و سورئالیستی داشت

 

ژان میشل ژار ، آهنگ اکسیژن

ژان میشل آندره ژار متولد 24 اوت 1948 (72 ساله) موسیقی‌دان، آهنگساز و تهیه‌کننده موسیقی فرانسوی است. او یکی از پیشتازان موسیقی الکترونیک، عصر نو، امبینت و سینث‌پاپ محسوب می شود. همچنین کنسرت‌های وی به دلیل نورپردازی‌های حرفه‌ای، آتش‌بازی و نمایش‌های لیزری معروف هستند. او تاکنون بیش از 80 میلیون آلبوم و تک‌آهنگ در سرتاسر دنیا فروخته‌است.

 

حالا که آهنگ های اکسیژن رو دانلود کردید ، مطلب فوق العاده آهنگ های مخصوص باشگاه بدنسازی رو هم به شما پیشنهاد می کنیم که می تونید گوش کنید و از ورزش کردن لذت ببرید:

 

مطالب بیشتر:

دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی 2020

 

 

2.5/5 - (207 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا