اخبار گوناگون

همراه با جذاب ترین زنان ثروتمند جهان +عکس

همراه با جذاب ترین زنان ثروتمند جهان +عکس

جذاب ترین زنان جهان در زمینه مدلینگ یا تجارت یا سیاست و  . . . فعالیت دارند. امروز نگاهی خواهیم داشت به زیباترین زنان و دختران جهان که توانسته اند ثروت زیادی کسب کنند. پولدار شدن آرزوی اکثر آدم هاست. برخی از افراد در سن بالا به ثروت می رسند، در حالی که برخی دیگر در همان جوانی به هر آنچه که می خواهند دست می یابند. نه تنها آقایان، بلکه خانم های بسیاری نیز نام خود را در اوج جوانی و زیبایی به عنوان ثروتمندترین زنان جهان، ثبت کرده اند. اگر دوست دارید که با جوان ترین و در عین حال ثروتمندترین زنان جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

 

تامارا اکلستون

همراه با جذاب ترین زنان ثروتمند جهان +عکس

به گزارش نیک شو، تامارا اکلستون، متولد ۱۹۸۵، مدل، شخصیت اجتماعی، مجری تلویزیون و دختر میلیاردر بریتانیایی است. او در سن ۳۳ سالگی، هر آنچه می خواسته را به دست آورده است: شهرت، ثروت و خانواده… او با جی روتلند ازدواج کرده و صاحب یک دختر است. او بخش اعظمی از سرمایه اش را از ارثی که به ارزش ۳.۴ بیلیون دلار به او و خواهرش رسیده، به دست آورده است.

 

آدریانا لیما

همراه با جذاب ترین زنان ثروتمند جهان +عکس

آدریانا لیما، مدل برزیلی زاده ۱۹۸۱، به عنوان یکی از زیباترین مانکن‌ های ویکتوریا سکرت و یکی از معروفترین مدل ‌های لوازم آرایش شناخته می ‌شود. آدریانا در سن ۱۵ سالگی در رقابت‌ های «سوپر مدل برزیل» مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌ های «سوپر مدل جهان» مقام دوم را کسب کرد. از او در حال حاضر به عنوان گران ترین مدل ویکتوریا سیکرت نام می برند. ارزش خالص او را چیزی حدود ۱۰.۵ میلیون دلار تخمین زده اند.

 

جی جی حدید

همراه با جذاب ترین زنان ثروتمند جهان +عکس

جی جی حدید در حال حاضر در دنیای مد و فشن حرف اول را می زند. حتما عکس او را روی صفحه اول مجلات معتبری چون « Vogue»، « Elle»، «Harper’s Bazaar» یا تبلیغات برندهای مختلف دیده اید. در سن ۲۳ سالگی، جی جی یکی از محبوب ترین مدل هاست که برندها برای همکاری با او سر و دست می شکانند. او از سن ۲ سالگی کار مادلینگ را آغاز کرد و با موفقیت هایی که به دست آورد، ارزش خالص دارایی خود را به ۱۳ میلیون دلار رساند.

 

کریسی تیگن

همراه با جذاب ترین زنان ثروتمند جهان +عکس

کریسی تیگن زاده ۱۹۸۵ مدل آمریکایی است که کار مادلینگ را از دوران نوجوانی آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۳ با جان لجند ازدواج کرد. آنها روی صحنه فیلمبرداری برای موزیک ویدئوی «استریو» که یکی از آهنگ‌های لجند در سال ۲۰۰۷ بود با هم آشنا شدند و پس از ۴ سال دوستی، با هم ازدواج کردند. آنها اکنون صاحب ۲ فرزند هستند. ارزش خالص دارایی تیگن حدود ۱۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

 

ژیزل بوندشن

همراه با جذاب ترین زنان ثروتمند جهان +عکس

ژیزل بوندشن، زاده ۱۹۸۰، مانکن برزیلی ست که طبق گزارش نشریه فوربز پردرآمدترین مانکن جهان و به شمار می رود. این ستاره ۳۸ ساله، برای به دست آوردن شهرت و ثروت، تلاش های زیادی کرد. گفته می شود که ارزش خالص دارایی او به حدود ۳۶۰ میلیون دلار می رسد.

 

کندال جنر

همراه با جذاب ترین زنان ثروتمند جهان +عکس

کندال ۲۲ ساله، یکی از اعضای خانواده مشهور کارداشیان/جنرهاست. او برای اولین بار در سریال تلویزیونی واقع نمای «پا به ‌پای خانواده کارداشیان» ظاهر شد و از آن پس کار مادلینگ را به طور حرفه ای آغاز کرد. او در حال حاضر یکی از پردرآمدترین مدل های صنعت مد و فشن به شما می رود. ارزش خالص او ۱۸ میلیون دلار تخمین زده شده است.

 

پرنا کی

همراه با جذاب ترین زنان ثروتمند جهان +عکس

پرنا کی در سال ۲۰۱۴ لقب جوان ترین بیلیونر سال را از آن خود کرد. برنا ۲۸ ساله اهل چین و یک تاجر است که حدود ۱.۳ بیلیون دلار از سرمایه پدری اش را به ارث برده. علاوه بر آن، ۸۵% از شرکت پدرش به او تعلق دارد. جدا از ثروتی که از پدرش برای او به ارث رسیده، او خودش دختر باهوشی ست که در رشته اقتصاد از دانشگاه لندن فارغ التحصیل شده است.

 

سرا سابانجی

همراه با جذاب ترین زنان ثروتمند جهان +عکس

خانواده سابانجی، خانواده اهل ترکیه فعال در تجارت و کار آفرینی می ‌باشند که در حال حاضر پس از خانواده کوچ، به ‌عنوان دومین خانواده ثروتمند ترک، شناخته می‌ شوند. با این حال، سرا سابانچی ۴۲ ساله، دست از تلاش برنداشت و خودش نیز برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد. او در رشته اقتصاد از دانشگاه بیلگی ترکیه فارغ التحصیل شد و پس از آن کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد. ارزش خالص دارایی او ۱.۳ میلیون دلار محاسبه شده است.

 

مطالب بیشتر:

زن زیبای ایرانی در میان جذاب ترین مهماندارهای دنیا

جذاب ترین و خواستنی ترین زنان دنیا بدون آرایش

زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن ترکیه در سال ۲۰۱۷

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

ali

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا