مطالب خواندنی و جالب

انواع کمربند پاکدامنی برای زنان و مردان +عکس

انواع کمربند پاکدامنی برای زنان و مردان +عکس

انواع کمربند پاکدامنی برای زنان و مردان +عکس

کمربند آهنی یا چرمی با نام کمربند پاکدامنی از قرون وسطی مورد اســتفاده قرار می گرفته اســت، این کمربند که آلت تناسلی را کاملا محافظت می کند باعث می شود که فرد نتواند رابطه جنسی داشته باشد چون جلوی ناحیه تناسلی زنانه را تیغ و جلوی آلت مردانه کاملا پوشانیده می شود. با گسترش اینترنت کم کم دسترسی به این نوع کمربند راحت تر شد و خرید کمربند پاکدامنی رونق پیدا کرد.

 

 

کمربند پاکدامنی Chastity belt نام نوعی از کمربند قفل‌دار بود که برای جلوگیری از آمیزش جنسی یا خودارضایی طراحی شده اســت. این وسیله که در ابتدا برای دختران و زنان طراحی شده بود،‌ علاوه بر دلواپسی از دست دادن، این وسیله همچنین باعث می‌گشت تا تجاوز جنسی صورت نگیرند. امروزه این کمربندها به صورت گسترده، در هنگام فعالیت های بی‌دی‌اس‌امی اســتفاده می‌شود و طراحی هایی نیز برای مردان نیز تولید شده اســت.

 

بنا بر افسانه محلی اســتفاده از کمربند پاکدامنی در زمان جنگ‌های صلیبی شایع شد، هنگامی که شوالیه برای جنگ عازم می شد همسرش کمربند پاکدامنی را می پوشید تا خود را برای همسرش نگه دارد. هر چند مدارک قطعی از رسم پوشیدن کمربند پاکدامنی در دوران قرون وسطی وجود ندارد، اما قدیمی‌ترین شواهد به اوایل قرن پانزدهم میلادی و رنسانس باز می‌گردند. اوج شیوع اســتفاده از کمربند پاکدامنی در قرن نوزدهم میلادی و به صورت وسیله ای پزشکی برای ممانعت از خودارضایی بود.

انواع کمربند پاکدامنی برای زنان و مردان +عکس

اســتفاده های عصر جدید

اســتفاده در بی دی اس ام

یک کمربند پاکدامنی مردانه با امنیت بالا که تمامی اندام های جنسی را می پوشاند.امروزه کمربند پاکدامنی در بازی های بی دی اس ام، و در رابطه های با رضایت طرفین اســتفاده می شود. معنای آن برای کسی که می پوشد به معنی تسلیم کنترل رفتارهای جنسی خود به طرف دیگر بازی اســت، یا به صورت بلند مدت برای جلوگیری از خودارضایی یا خیانت کاربرد دارد.

 

کمربندهای پاکدامنی از مدل های چرمی ساده تا مدل های پلاســتیکی به صورت عمده در فروشگاه لوازم جنسی در کشورهای غربی فروخته می‌شود و همچنین مدل های با اســتیل و فلزی با امنیت بالا و گرانتر نیز فروخته می شود. گسترش اینترنت تعداد افرادی که کمربند پاکدامنی اســتفاده می‌کنند را در سال های اخیر به صورت محسوسی افزایش داده اســت. اثر اینترنت در تسهیل خرید آنلاین کمربند پاکدامنی اســت در حالیکه راه مخصوصی برای خرده‌فرهنگها گشوده تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و رشد کنند.

انواع کمربند پاکدامنی برای زنان و مردان +عکس

با وجود پیوستگی تاریخی کمربند پاکدامنی با زنان، گزارش ها حکایت از آن دارند که امروزه در سطح جهانی تقاضای خرید کمربند پاکدامنی مردانه بسیار بیشتر از تقاضای خرید کمربند پاکدامنی زنانه اســت. به طبع آن، بازار کمربند پاکدامنی مردانه، دارای تنوع و ویژگی های بیشتری اســت نسبت به مدل های زنانه.

 

موارد دیگر

هم اکنون بر طبق قوانین کشورهای غربی، مجبور کردن افراد به بستن چنین وسیله‌ای به خود دارای مجازات‌های سنگین زندان به جرم نقض حقوق انسانی شهروندان شناخته می‌شود. اما کمربندهای پاکدامنی در طول تاریخ جای خود را در فرهنگ‌ها و قوم‌های مختلف جهان سومی باز کرد، بطوری که برخی از راهبه‌های هندو، با بستن کمربندهای مخصوص فلزی بر روی آلت تناسلی خود، امتناع خود از ازدواج را نشان می‌دهند.

 

در ۳ اوت ۲۰۰۷ میلادی، کمیسیون حقوق بشر آسیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که در ایالت راجستان هند، زنها بر طبق رسوم محلی مجبور به پوشیدن کمربندهای پاکدامنی می‌شوند.در سال ۲۰۰۸ در شهر «باتو» در اندونزی نصب کردن قفل بر زیپ شلوار یا دامن زنان در سالن‌های ماساژ به عنوان نمادی از کمربند پاکدامنی قانونی شد. مئوتیلا سواسوُ نوُ، وزیر زنان اندونزی در مقابل این اقدام مخالفت کرد: «این توهین به زنان و شیوه‌ای نادرست در برخورد با روابط جنسی آزاد اســت. چنین کاری این توهم را بوجود می‌آورد که انگار آن‌ها گناهکارند.»

انواع کمربند پاکدامنی برای زنان و مردان +عکس

در رمان ۱۹۸۴ اثر جرج اورول از کمربند پاکدامنی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی حزب یاد شده که شخصیت اصلی داســتان از آن متنفر اســت.در قسمتی از فیلم کمدی محلل، مرد که از فرستادن همسر سابقش به خانه مردی بیگانه پشیمان گشته با تغییرات سفارشی یک زره را به صورت کمربند پاکدامنی در می‌آورد.

انواع کمربند پاکدامنی برای زنان و مردان +عکس

کمربند پاکدامنی ونیزی به نمایش گذاشته شده در قصر دوک (ونیز).

 

از “کمربند عفت” تا کاندوم زنانه‌ی چنگک‌دار

گفتگوی زارا مجيدپور با سُونت اِلرز، مخترع کاندوم زنانه ی چنگک دار,”ای کاش آلت تناسلی‌ام دندون داشت”اين کلمات يک قربانی تجاوز اســت که الهام‌بخش اِلرز در اختراع کاندوم ضد تجاوز به نام “ريپ- اکس” برای زنان شد؛ زمانی که به عنوان محقق پزشکی در بيمارستان کيمبرلی در اســتان کيپ شمالی آفريقای جنوبی مشغول به کار بود.

 

آفريقای جنوبی يکی از کشورهایی اســت که بالاترين نرخ تجاوز در جهان را دارا می‌باشد. بنا به گفته‌ی دکتر سُونت اِلرز، در هر بيست و شش ثانيه يک نفر در اين کشور مورد تجاوز و تعدی قرار می‌گيرد. کودکان و نوزادان بخشی از اين آمار را شامل می‌شوند و به همين دليل، آفريقای جنوبی لقب ” پايتخت تجاوز” در دنيا را کسب نموده اســت.

 

“ای کاش آلت تناسلی‌ام دندون داشت” اين کلمات يک قربانی تجاوز اســت که الهام‌بخش اِلرز در اختراع کاندوم ضد تجاوز به نام “ريپ- اکس” برای زنان شد؛ زمانی که به عنوان محقق پزشکی در بيمارستان کيمبرلی در اســتان کيپ شمالی آفريقای جنوبی مشغول به کار بود.

 

کاندوم زنانه ريپ- اکس چيست و چگونه کار می‌کند؟

در وب‌سايت رسمی سُونت اِلرز چنين توضيح داده شده اســت: “سيستم ريپ- اکس، شامل غلاف لاتکس که حاوی خارهای چنگک‌دار تيز اســت. اين دستگاه مانند تامپون در واژن زن- بدون درد و ناراحتی- قرار می‌گيرد و هنگامی که مهاجم برای نفوذ به واژن تلاش می‌کند؛ چنگک‌های – کوچک به پوست آلت تناسلی مرد- فرو می‌رود که اين ناراحتی بسيار زيادی را موجب می‌شود. جراحی تنها راه حلی اســت برای خارج نمودن اين دستگاه از آلت تناسلی.

 

در مصاحبه‌ای با سونت الرز، سوالات زير را مطرح نمودم:

– ريپ- اکس، به زنان حق انتخاب می دهد اما انتقاداتی هم در زمينه عملی بودن آن مطرح اســت مثلا اگر فرد متجاوز در ابتدا واژن را کنترل نمايد و از زن بخواهد که کاندوم را از آن خارج نمايد و يا زن توسط باند تجاوز مورد تعدی قرار بگيرد. در چنين شرايطی کارکرد اين دستگاه به چه ميزان اســت؟

 

– اين موارد از بی اطلاعی افراد حکايت می کند. ما هيچ کسی را مجبور به اســتفاده از ريپ- اکس نمی کنيم. هنگامی که محصول به صورت آزاد در دسترس قرار گرفت و زنانی مورد تجاوز قرار بگيرند، غم‌انگيز خواهد بود وقتی آنان بگويند: “من می‌بايست ريپ- اکس اســتفاده می‌کردم.” من پژوهش‌هایی در زندان با تجاوزکننده‌ها صورت دادم. آنان زمان برای کنترل ريپ- اکس ندارند، يک حمله‌ی ناگهانی اســت و فرار. به ياد داشته باشيد که قربانی زمين‌گير و فلج نيست و می‌تواند حرکت نمايد و به اين وسيله وقت‌کشی نموده که اين برای مرد متجاوز مشکل عمده‌ای اســت.

 

در باند تجاوز، اول سرکرده‌ی باند اســت که تجاوز می‌کند تا به این طریق اعضای باند تحت تاثير قرار گيرند. به خاطر داشته باشيد که اين يک عمل عاشقانه نيست. آنان هيجان زده‌اند و می‌خواهند کار را انجام دهند و تمام کنند و به اين شیوه قدرت‌نمايی نمايند. تجاوزگرها به من گفتند: آنان به دنبال زنانی با موهای بلند می‌گردنند تا با شگرد و ترفند کاری کنند که زن به آسانی لباسهايش را دربياورد. -هم چنين- زنانی که ظاهری خجالتی و محجوب دارند و بدون هدف آهسته گام برمی‌دارند. آنها به من گفتند که مردان تجاوزگر آدم‌های بزدل و ترسويی می‌باشند و اگر زنان از نظر قد و قامت و نيرو و توان حريفشان باشند، آنان تعدی نخواهند کرد.

 

– برخی از مردم اســتفاده از ريپ-اکس را با کمربند پاکدامنی (عفت) مقايسه می کنند. آيا ممکن اســت از اين وسيله برای کنترل زنان اســتفاده گردد؟

 

– بله، کمربند پاکدامنی (عفت) از دوران قرون وسطی آمده اســت.(1) با وجود چنين کمربندی باز هم تجاوز صورت می‌گرفت. اولين بار اين مساله در کتاب پيدايش باب 34 به ثبت رسيد؛ زمانی که دينا مورد تجاوز قرار گرفت.(2) تجاوز جنسی، قدمت طولانی ميان ما دارد. در آن دوران بروز چنين مساله‌ای هيچ ربطی به پوشاک نداشت که از سر تا نوک انگشت پای زنان پوشيده بود.

 

اين انتقاد مثل اين می‌ماند که اســتفاده از ميله‌های دزدگير و آلارم‌های هشدار دهنده را زير سوال ببريم. مگرغير اين اســت که آن وسايل هم برای جلوگيری از نفوذ دزدها اســتفاده می‌شوند؟ من انتقاد سازنده را بسيار دوست می‌دارم، زيرا می‌توانم از آن بياموزم. اما منتقدان فعلی‌ام هرگز با من تماس نمی‌گيرند که به نحوه عملکرد ريپ- اکس پی ببرند. آيا تا به حال به سگی که در شبی که قرص ماه کامل اســت پارس می‌کند، نگاه کرده‌ايد. ماه چه کار می‌کند- بدون توجه به پارس سگ- به آسانی و نرمی حرکت می‌کند.

 

– آيا ممکن اســت اســتفاده از ريپ- اکس به جای کمک به زنان، موجبات آزار آنان را فراهم آورد و تجاوزگر به قربانی خود آسيب رساند به خصوص در کشور پر خشونتی چون آفريقای جنوبی؟

 

– خوشحالم که بگويم که تجاوزکننده‌ها عقل دارند و اتفاقا از آن اســتفاده می‌کنند. آنها می‌دانند که انگ خورده اند. در زندان با تجاوزکننده‌هایی که سر و کار داشتم به من می‌گفتند: “برای آنها بهتر اين اســت که تنها تجاوزکننده باشند تا تجاوزکننده و قاتل.” مرد تجاوزگری که به وسيله کاندوم برچسب می‌خورد نمی‌تواند کاندوم را بدون کمک‌های پزشکی- جراحی- از آلت جدا نمايد. قاتل زنجيره‌ای شما قبل از آن که تجاوز- مجدد- کند و تعداد زيادی از زنان را به قتل برساند دستگير می‌شود. تا به حال چه تعداد زن کشته شده اند و تجاوزکننده آنها هرگز پيدا نشده اســت؟

 

– ظاهرا طرحی وجود دارد که قبل از جام جهانی فوتبال 2010 تعداد سيصد هزار کاندوم مجانی در دسترس قرار بگيرد. آيا در حال حاضر اين کاندوم‌ها موجود می‌باشند؟

 

– من منتظر بخشش و کمک‌های مالی هستم تا آن را به واقعيت مبدل نمايم.

 

توضيح:

1- کمربند پاکدامنی (عفت)، کمربند قفل‌داری اســت که برای ممانعت از رابطه ی جنسی دختران و زنان بر روی آلت جنسی آنان بسته و قفل می‌شد. اين کمربند هم چنين سبب می شد که زنان مورد تعدی قرار نگيرند.(ويکی پديا)

 

2- در کتاب پيدايش باب 34 که نخستين بخش انجيل عهد عتيق اســت، چنين آمده: پس (دينا) دينه دختر ليه که او را برای يعقوب زائيده بود برای ديدن دختران آن مُلک بيرون رفت. و چون شکيم بن حموی که رييس آن زمين بود او را بديد او را بگرفت و با او هم خواب شده وي را بی عصمت ساخت.

 

مطالب بیشتر:

خیانت زن متاهل و ارتباط مجدد با دوست پسر سابق

چرا زوج ها به یکدیگر خیانت می کنند؟ +مصداق های خیانت

۲۵ نکته مم درباره خیانت جنسی که باید بدانید

 

کمربند عفت،خرید کمربند پاکدامنی،شورت آهنی مردانه،خرید کمربند پاکدامنی،کمربند پاکدامنی زنانه،شورت آهنی زنانه

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا