اخبار گوناگون

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

مطلب دردناکی به نام ازدواج با حیوانات توسط زنان و دختران خارجی که به وفور اخبار آن را مي توان در رسانه ها مطالعه نمود. ازدواج با سگ و اسب و ميمون و . . . از قبیل اخبار متعددی هستند که مي شنویم، این دختران با این حیوانات رابطه جنسی هم دارند! اخیرا در برخی از کشورهای اروپایی و آفریقایی و آمریکایی زنان همجنس باز به ازدواج با حیوانات روی آورده و روز به روز از انسانیت دور مي شوند.

 

ازدواج با حیوانات که در قانون ملی آمریکا به آن اشاره ای کوتاه شده و بصورت آزاد این اتفاق رخ مي دهد و عنوان آزادی را برای خود گرفته اســت حتی شناسنانه ازدواج هم صادر مي کنند!این رویکرد فرهنگ کشوری اســت که مدعی حکومت بر دنیاســت و این افکار غلط و شیطانی و ضد بشری را بر دنیا حاکم کند.

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

به گزارش نیک شو، ازدواج با همجنس و یا غیر که در همه ادیان از آن به عنوان گناه و عنوان ضد انسانی یاد شده اســت اخیرا توسط برخی منحرفان و شیطان پرستان بشدت تبلیغ مي شود تا آنجا که در آمریکا و فرانسه این رویکرد به یک فرهنگ برای برخی افراد تبدیل شده اســت.

 

ازدواج با حیوانات آنقدر در آمریکا و فرانسه و برخی کشورهای اروپایی و آفریقایی آنقدر رو به افزایش اســت که باعث شده برخی همجنس بازان برای منتشر کردن انحطاط های اخلاقی شان به دنیا به ازدواج با حیوانات روی آورند! برخی از آنها در افکار پلید و ضد انسانی شان مي گویند که ازدواج با حیوانات امری طبیعی اســت و نباید آن را به یک مسئله ضد انسانی مرتبط کرد!

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

بطور معمول جوانان غربی دیر ازدواج مي کنند و در طول زندگی خود سه یا چهار بار ازدواج و طلاق دارند.وقتی هرزگی و روابط جنسی آزاد در یک جامعه شیوع پیدا کرد، دیگر کسی حاضر نیست تقیدات سخت یا هزینه های تشکیل خانواده را بپذیرد و از اینرو شاهد آمار رشد منفی جمعیت در کشورهای اروپایی همچون اسپانیا و فرانسه هستیم. با بررسي آسيب شناسي خانواده در جهان غرب، آشكار مي‌شود كه در دوران شكوفايي دانش، تكنولوژي و صنعت، كانون گرم خانواده كم‌تر مورد توجه قرار گرفته

 

و ضربات شكننده‌اي را به جامعه‎ي بشري وارد نموده اســت که این روزها کشورهای پایه گذار غرب با این مسائل دست و پنجه نرم مي کنند و این افکار شیطانی که مردمانشان درگیر آن هستند را به کشورهای زیر سلطه شان هم القا مي کنند و در صدد هستند تا مردم دیگر کشورها را نیز از فرهنگ های اصیل بخصوص اسلام دور کنند و به سمت پوچ گرایی و بیهودگی سوق دهند.

 

حفظ و گسترش نهاد خانواده به شدت با وجود حیا و عفاف در جامعه و رفتار افراد رابطه دارد. امروزه ساختار خانواده در جوامع غربی، نه تنها با مشكلات متعددي دست به گريبان اســت بلکه به شکل های جدیدی رو مي آورد؛ در سال های اخیر شاهد ازدواج همجنس گرایان و تشکیل خانواده های همجنس بودیم و یا خانواده های تک والدینی به شدت در جوامع غربی رواج یافت، اما هم اکنون شاهد پدیده های جدیدی در تشکیل خانواده هستیم.

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

بر اثر ازدواج های نا موفق در غرب بیشترین افراد بنابر گزارش های سازمان های حقوق بشری به سمت همجنس بازی و ازدواج با حیوانات روی مي آورند.یک موسسه مبلغ ازدواج با حیوانات در آمریکا که به صورت آزاد و مجوز رسمي فعالیت مي کند اقدامات ضد بشری اش را در راســتای ترویج فرهنگ ازدواج عنوان کرده اســت!

 

بر اساس خبرهای منتشر شده در چند وقته اخیر برخی زنان و مردانی که با حیوانات ازدواج های رسمي کرده اند حتی مراسم عروسی هم برگزار کرده و این انحطاط اخلاقی شان را به شدت تبلیغ مي کنند.گفتنی اســت سگ و ببر و الاغ از بیشترین حیواناتی هستند که در آمریکا زنان و مردان شیطان پرست و همجنس باز با آنها ازدواج کرده و آسایش و راحتی خود را این طریق طلب مي کنند!!

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

لازم به توضیح اســت که برخی سرکردگان دولت های غربی بشدت از این اقدامات دفاع مي کنند و قانون هایی را برای تسهیل این نوع اقدامات ضد بشری وضع کرده اند.این فساد های اخلاقی انقدر در جامعه بشری غرب رو به افزایش اســت که هر روز برخی از حاميان حقوق بشر در این رابطه انتقاداتی جدی را مطرح مي کنند اما مورد توجه سردمداران کشورهای غربی قرار نمي گیرد.

 

لازم به ذکر اســت که بیماری ایدز برای اولین برای از طریق رابطه جنسی یک زن با یک ميمون به انسان منتثل شده اســت که این سالها جان هزاران نفر را در سراسر جهان گرفته اســت و همچنان هم جان انسانها را مي گیرد.

 

رابطه جنسی با حیوانات از نظر قانون!

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مترو، مدافعان حقوق حیوانات چندی پیش در عین ناباوری متوجه شدند که هنوز هم در چند ایالت آمریکا، برقراری رابطه جنسی با حیوانات خلاف قانون نمي باشد. به عنوان مثال، قانون منع برقراری رابطه جنسی با حیوانات در ایالت اوهایو تنها چندی پیش در اواخر نوامبر سال جاری ميلادی به تصویب رسید.

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

تمامي 31 نماینده مجلس سنا ایالت اوهایو آمریکا به صورت واحد به تصویب قانون منع اجازه نزدیکی و برقراری رابطه جنسی با حیوانات رای مثبت دادند. از این به بعد تمام افرادی که با حیوانات، آميزش جنسی برقرار کنند و یا حیوانی را به سرقت ببرد، به صورت قانونی و از طریق دادگاه محکوم شناخته خواهد و همچنین مورد بررسی روانی قرار خواهد گرفت.

 

یکی از نماینگان مجلس سنا “جیم هیوز” در این رابطه گفت:”ما نمي خواهیم شاهد چنین رفتارهای زشت و فاسدی در این ایالت باشیم.”
با این حال، در ایالات تگزاس، هاوایی، کنتوکی، نوآدا، نیومکزیکو، ورمونت، ورجینیای غربی، وایومينگ و کلمبیا همچنان قانونی برای مجازات افرادی که با حیوانات رابطه جنسی برقرار مي کنند، وجود ندارد.

 

مخالفت جمهوری‌خواهان آمریکا با ممنوعیت رابطه جنسی با حیوانات

لایحه ممنوعیت رابطه جنسی با حیوانات با 25 رای موافق و 10 رای مخالف در سنای ایالت لوئیزیانا تصویب شد. براساس این لایحه که نیاز به تصویب مجلس نمایندگان ایالت هم دارد، فردی که سوء اســتفاده جنسی از حیوانات داشته باشد، در وهله اول مالکیت آن حیوان از وی سلب خواهد شد و در آینده هم نمي تواند حیوان خانگی داشته باشد.

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

به نقل از ایندیپندنت، این لایحه که «جرایم علیه طبیعت» را شامل مي شود، پیش از این هم به تصویب رسیده بود امابه خاطر بندهایی که درباره رابطه جنسی ميان انسان ها داشت در سال 2003 توسط دیوان عالی غیر قانونی تشخیص داده شد.

 

جی پی مورل، سناتور ایالتی که طراح این لایحه اســت هدف از پیشنهاد این لایحه را ارائه تعریفی جامع تر و دقیق تردرباره رابطه جنسی با حیوانات و سوء اســتفاده جنسی از آنها و غیرقانونی کردن این قبیل اقدامات ذکر مي کند.مورل مي گوید قانون فعلی بیش از حد مبهم اســت و رابطه جنسی با حیوانات را محدود به انجام عمل جنسی با آنها مي کند و دیگر اقسام آزار جنسی را در نظر نگرفته اســت.

 

براساس لایجه جدید که SB236 نام دارد، هر شخصی که «ارتباط جنسی با حیوان» داشته باشد یا آگاهانه در آزار جنسی یک حیوان مشارکت داشته باشد، مجرم خواهد بود.مورل قبل از رای گیری خطاب به همکارانش گفت: «خدا این اجازه را به شما نداده که با این لایحه مخالفت کنید.»

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

با این حال 10 سناتور که همگی جمهوری خواه هستند به این لایحه رای مخالف دادند. در ميان مخالفان رئیس سنای ایالتی؛ جان آلاریو هم قرار دارد که به همراه برت الین، دن کلیتور، جک داناهوی، جیم فنین، رایان گتی، جرالد لانگ، بث ميزل، جاناتان پری و نیل ریسر با این لایحه مخالفت کردند.

 

جنی ميلز، رئیس مجمع محافظه کار خانواده لوئیزیانا اشاره ای به دلیل مخالفت جمهوری خواهان با این لایحه داشته اســت. ميلز مي گوید: «ما معتقدیم قانون فعلی لوئیزیانا درست اســت و منعکس کننده ارزش های شهروندان ایالت اســت. آخرین چیزی که ما به آن نیاز داریم، اضافه شدن یک قانون دیگر در کتاب قوانین اســت.»

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

آقای ميلز به روزنامه تایمز پیکایون گفته بود اگر آقای مورل به دنبال این اســت که در نهایت به قوانین ضد انحراف جنسی (لواط) ایالت، خدشه ای وارد کند و آن را تغییر دهد، مجمع خانواده لوئیزیانا با آن مخالفت خواهد کرد.

ازدواج و رابطه جنسی دختران خارجی با حیوانات +عکس

مطالب بیشتر:

۱۲ نوع رابطه جنسی که انسان ها در زندگی انجام مي دهند

عجیب ترین قوانین درباره رابطه جنسی در کشورهای جهان

رابطه جنسی را برای هميشه داغ و لذت بخش کنید

 

 

2.6/5 - (42 امتیاز)

ali

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا