دنیای مد،نکات لباس،عطر،فشن

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی فردی کــه بسیاری از دختر خانم های ایرانی را به داشتن حجاب زیبا و استایل حجاب علاقمند کرده و خودش در این زمينه به بهترین و شیک ترین نحو ممکن لباسش را ست مي کند. شما با دیدن استایل این مــدل ایرانی مي توانید زیبایی حجاب را در مــد و پوشاک کاملا درک کنید. امروز همراه مي شویم با این مــدل ایرانی همراه با مصاحبه، بیوگرافی و عکس های اینستاگرامش.

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی و همسرش

 

به گزارش نیک شو ،آناشید حسینی متولد 4 بهمن 1370 در اهواز، طراح است ، او فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است اما به خاطر علاقه اش وارد حوزه طراحی لباس شد، بر خلاف تصور او مــدل نیست و صرفا مــدل های لباس طراحی مي کند. بعد از پایان تحصیلاتم به دنبال علایق کودکی ام رفتم، از کودکی به کار طراحی لباس علاقه داشتم و حتی برای عروسک هایم خودم لباس مي دوختم

 

با توجه به نوع حجابم دوست داشتم لباس های خوب و مــد روزی بپوشم اما طرح هایی کــه در بازار و مزون ها بود با معیارهای من همخوانی نداشت. به همين خاطر ابتدا برای خودم لباس طراحی مي کردم و مي دادم بیرون مي دوختند، بعدها به کلاس خیاطی رفتم سپس به طور آزاد در کلاس های طراحی شرکت کردم

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

حجاب استایل آناشید حسینی طراح لباس ایرانی

 

من مــدل نیستم

خیلی سعی مي کنم عنوان مــدل روی من نگذارند ، در صفحات مجازی از عکس های من سوء استفاده مي کنند و با عنوان مــدل محجبه پر سرو صدای ایران نام مي برند کــه واقعا ناراحت کننده است

 

مبلغ حجاب نیستم

از ابتدا قصدم تبلیغ نبوده و به هیچ عنوان خودم را مبلغ حجاب نمي دانم من فقط پوششم به این شکل است و حتی شاید خیلی خودم هم نتوانتم خیلی چیزها را رعایت کنم ، بدون اغراق از هر 50 پیامي کــه دارم، 30 پیام از زنان و دخترانی است کــه مي گویند ما با دیدن عکس های شما به حجاب علاقمند شدیم

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

اینستاگرام آناشید حسینی

در آبان 96 بود کــه بعد از ثبت برند خود بنام حجاب استایل با آنا وارد اینستاگرام شد، استقبال از نوع پوشش او باعث شدن در مــدت کوتاهی به بیش از صدها هزار فالور برسد

 

ازدواج با پسر سفیر

سیده آناشید حسینی با امير محسن مراديان ازدواج کرده است، آقای اميرمحسن مراديان فرزند مرتضی مرادیان سفیر فعلی ایران در کشور دانمارک مي باشد

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

لباس خارجی مي پوشم

لباس هایی کــه مي پوشم بیشتر شاید خارجی است ! چون ما تو ایران نه واقعا برند دارم، نه نمایندگی داریم نه حتی برندهای خود ایرانی فکر مي کنم اونقدر قوی کار نمي کنند کــه ما بتونیم ازشون انتخابی داشته باشیم

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

جلوگیری از حضور در تلویزیون

خانوم سیده آناشید حسینی و پسر آقای سفیر در اسفند 96 به عنوان مهمان در برنامه وقتشه با اجرای کامران تفتی دعوت شدند اما این برنامه هیچ وقت پخش نشد !

 

این روزها اینستاگرام به رسانه ای قدرتمند مبدل شده به گونه ای کــه مي‌تواند الگوهای مثبت و منفی زیادی را به مخاطبان خود، کــه اکثرا جوانان هستند، ارائه دهد. آمار افراد بی نام و نشان کــه با بدترین شکل ممکن از فرهنگ زندگی برخوردار هستند و اثرات مخربی روی فرهنگ و نوع رفتار خانوادگی و اجتماعی جوانان و نوجوانانی کــه به طور ناخود آگاه هر روزه در صفحات مجازی با آن ها رو به رو مي شوند، مي گذارند بسیار بالاست اما در این ميان افرادی هم هستند کــه توانستند موج اینستاگرام را تا حدی به سمت مثبت تری هدایت کنند.

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

یکی از این افراد آناشید حسینی، طراح لباس 25 ساله ای، است کــه نوع حجاب و پوشش شیک و به روز او تعداد زیای از افرادی کــه به حجاب علاقه و تمایل چندانی نداشته اند را به این مقوله علاقه مند کرده است.

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

در ابتدا بگویید چند سال دارید و در چه رشته ای تحصیل کردید؟

 

من 25 سال دارم و در رشته معماری تحصیل کرده ام. شاید این حرف کلیشه ای باشد اما از ابتدا به رشته تحصیلی ام علاقه نداشتم و زمانی کــه درسم تمام شد به دنبال علایق کودکی ام رفتم. در مورد من این مساله واقعا کلیشه نبود و من از کودکی به کار طراحی لباس علاقه داشتم و حتی برای عروسک‌هایم لباس مي‌دوختم.

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

چطور بعد از معماری سر از طراحی لباس در آوردید؟

 

پس از پایان دوره تحصیلم یک خلاء در خودم احساس کردم. شاید یک روزی معماری را ادامه دهم اما به این خاطر کــه شاید بخواهم ارشد بخوانم یا شاخه تحصیلی ام را به پژوهش هنر تغییر دهم. انتخاب طراحی لباس در ابتدا دغدغه‌ام بود و چون محجبه بودم هميشه دوست داشتم لباس‌های خوب و روی مــد بپوشم ولی لباس‌هایی کــه در بازار و مزون‌ها وجود مي دیدم با معیارهای من همخوانی نداشت و نمي‌توانستم آن‌ها را برای خودم انتخاب کنم.

 

در این ميان دو، سه خیاط شخصی داشتم کــه لباس‌ها و مانتوهای روز مره‌‌ام را کــه خودم طراحی مي‌کردم آن‌ها مي‌دوختند. بعدها به این رشته بیشتر علاقه مند شدم و کلاس خیاطی رفتم، سپس به طور آزاد در کلاس‌های طراحی شرکت کردم و به این فکر افتادم حتما خیلی از خانم‌ها مانند من چنین دغدغه‌ای دارند و دوست دارند شیک پوش و به روز باشند در عین حال حجاب شان هم حفظ شود برای همين تصميم گرفتم این کار را انجام دهم.

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

شما برای برند حجاب ترکیه کار مي‌کنید؟

 

نه هیچ برند خاصی در کار نیست، این برند متعلق به من و کاملا شخصی است. اتفاقا من دیروز این برند را ثبت کردم، ضمن اینکــه سفارش از هیچ جای دیگری نیست.

 

گفته بودید نمي خواهید شما را مــدل خطاب کنند و از این کار ناراحت مي‌شوید اما به هر حال شما کاری را تبلیغ مي‌کنید. اگر عنوان مــدل را به آن اطلاق نکنیم چه عنوانی برای این کار مي‌توان به کار برد؟

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

اینستاگرام آناشید حسینی

 

خیلی سعی کردم عنوان مــدل را روی من نگذارند اما گاهی در صفحات مختلف مي‌بینم از عکس‌های من سوء استفاده مي‌کنند و با عنوان مــدل محجبه پر سرو صدای ایران از آن نام مي‌برند. این اتفاقات واقعا ناراحت کننده است، به خاطر پوششی کــه دارم این اسم کمي برایم سنگین و غیر قابل هضم است. حتی همسرم هم دوست ندارد من با این اسم شناخته شوم، خودم هم تمایلی ندارم زیرا نه این کار را بلدم و نه چیزی در موردش مي‌دانم.

 

فضای اینستاگرام مملو از صفحات پورن است و بسیاری از نوجوانان و جوانان ما به آن مراجعه مي‌کنند و حتی آنها را الگوی خود قرار مي‌دهند. اما در ایران شما تا حدی تابوشکنی کرده و در مــدت کمي کــه صفحه خود را باز کردید تعداد زیادی از دختران جوان را به حجاب علاقه مند ساختید.

 

بله، دقیقا. اما از ابتدا قصدم تبلیغ نبوده و خودم را به هیچ عنوان مبلغ حجاب نمي‌دانم. من فقط پوششم به این شکل است و حتی شاید خودم هم نتوانم خیلی چیزها را رعایت کنم. دختران جوان زیادی به من پیام مي‌دهند و بدون اغراق باید بگویم از هر 50 پیامي کــه دارم 30 پیام از زنان و دخترانی است کــه پوش شان با من فرق دارد و اصلا حجاب ندارند ولی مي‌گویند ما به حجاب علاقه‌مند شده‌ایم و چقدر خوب است کــه شما حجاب را به این شکل نشان مي‌دهید و بعد عکس‌های محجبه‌شان را برای من مي‌فرستم. این برای من حس خوبی است، حتی یک دختر خانم مسیحی هم به من پیام داد و گفت تصميم دارم از این به بعد با حجاب باشم و گفته بود من اعتقادی به حجاب نداشتم اما انگار حجاب ارزش من را در جامعه بالا مي‌برد.

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

افرادی هم بوده اند کــه شما را متهم به جلوه اشتباه از حجاب کردند؟

 

بله، در این ميان افرادی هم هستند کــه گارد مي‌گیرند و به من مي‌گویند تو داری اشتباه تبلیغ مي‌کنی و حجاب این نیست. باز هم تکرار مي‌کنم من مبلغ حجاب نیستم چون آدم کاملی در این زمينه نیستم، فقط شاید نسبت به بقیه پوششم بیشتر باشد نه اینکــه کامل است. خیلی‌ها به من مي‌گویند تو در این زمينه تبلیغ مي‌کنی در حالی کــه پوشش خودت مشکل دارد. یک عده هستند کــه حجاب را فقط در چادر مي‌بینند و نظرشان هم قابل احترام است ولی من فقط سعی مي‌کنم لباس‌هایی را برای افرادی طراحی کنم کــه پوششی مانند من دارند تا راحت‌تر بتوانند انتخاب کنند.

 

فکر مي‌کردید زمانی به طور ناگزیر در مسیری قرار بگیرید و افرادی را با خودتان همگام کنید کــه انتقاد منفی نسبت به حجاب دارند؟

 

نه اصلا چنین فکری نمي‌کردم، البته اطرافیانم به ویژه همسرم به من مي‌گفتند تو اگر روزی در زمينه پوشش و لباس اسلامي کاری انجام دهی و دیگران این لباس‌ها را تن تو ببینند شاید خیلی خوش شان بیاید ولی من باور نمي‌کردم. اما از ساعت‌های اولی کــه در صفحه شخصی‌ام شروع به فعالیت کردم دیدم کــه خیلی از افراد استقبال مي‌کنند.

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

برخی از لباس‌ها واقعا زیبا و مناسب نیستند اما صرفا به خاطر اینکــه برند هستند مردم آن‌ها را تهیه مي‌کنند. به نظر شما مرز بین شیک پوشی و برند بازی کجاست؟

 

شاید ما یک کیف را ببینیم کــه از یک برند معروف است کــه البته چندان زیبا هم نیست اما مي‌گوییم چه کیف خوبی! این یک تصور غلط است کــه بین ما جا افتاده و من هم خیلی مواقع دچار این اشتباه مي‌شوم. اگر بخواهیم منطقی به آن فکر کنیم، مي‌توان گفت شیک پوشی هیچ ربطی به برند پوشی ندارد. من اخیرا سعی مي‌کنم به برندها توجه نکنم چون پیش از این خیلی اعتقاد داشتم کیف و کفشی کــه مي‌پوشم باید برند باشند اما جدیدا به این نتیجه رسیده ام حداقل ما طراحان سعی کنیم

 

این دیدگاه و نگرش غلط را از جامعه پاک کنیم. خوش پوش باشیم ولی لباس‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر استفاده کنیم. خیلی ها به من مي‌گویند تو الگو شده ای اما چرا باید کیف چند ميلیون تومانی دستت بگیری؟ به نظر من هم آنها راست مي‌گویند، اگر قرار است من الگوی کسی باشم نباید از لباس‌های خیلی گران استفاده کنم.

 

شما واقع یک کیف چند ميلیون تومانی استفاده مي‌کنید؟

 

تا قبل از این‌ها شاید بیشتر اما تقریبا چهار و پنج ماهی است کــه سعی مي‌کنم این کار را نکنم چون واقعا لزومي ندارد. به نظرم آن کیف را هر کسی کــه دستش بگیرد خوش تیپ مي‌شود، هنر واقعی این است کــه ميلیون‌ها تومان خرج نکرد ولی بتوان خوش تیپ بود.
شاید خیلی از دختران و زنان جوان مي‌خواهند شیک پوش باشند اما هزینه‌ها به قدری بالاست کــه نمي‌توانند. چقدر برای شیک بودن باید هزینه صرف کرد؟

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

واقعا اینطور نیست همين کــه یک دختر خانم بتواند نظافت و آراستگی خودرا حفظ کند کافی است. حتی اگر یک مانتو دارد آن را به خوبی و تميز نگهداری کند. من در دوران دانشگاهم فقط دو مانتو داشتم و همان دو مانتور را یک سال خیلی مرتب و تميز نگهداری مي‌کردم. وقتی ظاهر فرد تميز باشد و از رنگ های متنوع استفاده کند مي‌تواند خوش تیپ باشد. به نظر من مهمترین نکته خوش تیپی برای یک خانم این است کــه تميز باشد.

 

حرف آخر.

 

چیزی کــه من را ناراحت مي‌کند تفکر برخی افراد و اعمال عقیده شان است کــه به من مي‌گویند تو مبلغ حجابی چرا مانتو قرمز مي پوشی؟ قرمز جلب توجه مي کند و یا چرا یک جاهایی مچ دستت مشخص شده. من باز هم تاکید مي کنم اصلا خودم را مبلغ حجاب نمي‌دانم. من فقط کسی هستم کــه پوششم به این شکل است. اميدوارم روزی به این درجه برسم کــه بتوانم اسم خودم را مبلغ بگذارم یعنی این جسارت را داشته باشم ولی در حال حاضر خودم را در این حد نمي‌دانم و دلم مي‌خواهد همه این را بدانند. کــه من فقط یک طراح لباسم آن هم از نوع تازه کار.

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی و همسرش

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی در کنار برادرش کــه 10 سال از او کوچکتر است

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

حضور آناشید حسینی در برنامه وقتشه کــه کنسل شد

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

برادر آناشید حسینی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

ترکیب رنگ ها و مــدل ها در لباس آناشید حسینی واقعا زیباست

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی

قد آناشید حسینی،همسر آناشید حسینی،آناشید حسینی و همسرش،آناشید حسینی بیوگرافی،آناشید حسینی کیست،آناشید حسینی در وقتشه،بیوگرافی سیده آناشید حسینی،پدر آناشید حسینی

 

مطالب بیشتر:

عکس های الهام عرب مــدل ایرانی در اینستاگرام

مائده محمــدی مــدل زیبای ایرانی و همسرش +عکس

مائده محمــدی زیباترین مــدلینگ ایرانی و همسرش در اینستاگرام

 

 

4.3/5 - (28 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا