زناشویی

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

رابطه جنسی یکی از مهم ترین بخش های زندگی مشترک اســـت کــه در آن زوجین باید به زیبایی و جذابیت بدنشان برای همدیگر و داشتن آرایش مناسب برای خانم ها توجه کنند. بدنتان را به زیباترین شکل ممکن برای همسرتان آماده کنید تا او با دیدن شما احساس عشق و لذت و نزدیکی کند.

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

اهميت آرایش و آراســـتگی قبل از رابطه

به گزارش نیک شو، خانم های مي گویند :در دوران قبل از ازدواج هر موقع قرار داشتیم از بوی عطرش گیج ميشدم ، لباس های مرتب و شیکی به تن داشت و موهای مرتب موقعی کــه باهم تنها بودیم هميشه صورتش رو اصلاح ميکرد و بدنش تميز بود اما بعد از ازدواج کم کم عوض شد مثل قبل به خودش نميرسه و….

 

آقایان مي گویند : اوایل حتی ازم مي پرسید از چه مدل لباس زیر یا چه رنگی خوشت مياد چه نوع آرایشی دوست داری برات انجام بدم تو خونه قبل از رابطه آرایش مي کرد و هميشه بدنش برای نزدیکی آماده بود لباس های تميز تن مي کرد و به خودش عطر ميزد اما الان دیگه به خودش نميرسه وقتی ازش مي خوام آرایش کنه ميگه حوصله ندارم

 

شاید موارد فوق برای شما هم پیش آمده باشد و شما را ناراحت کند ، بی دلیل نیست کــه بعد از مدتی کیفیت رابطه جنسی با همسرتان کاهش یافته و مثل قبل نیست ، رابطه جنسی یک رابطه پر از ملزومات اســـت کــه حتی اگر یکی از ملزومات آن رعایت نشود ميتواند بر کیفیت کلی رابطه جنسی موثر باشد ، یکی از این ملزومات نظافت ، آراســـتگی و آرایش اســـت

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

زیبایی هنگام رابطه جنسی واقعا مهم است

 

آقایان توجه کنند :

خیلی از آقایان از آنجایی کــه بعد از رابطه جنسی بعلت اعمال غسل قرار اســـت اســـتحمام کنند ، قبل از رابطه جنسی اســـتحمام نميکنند و این عمل آنها ميتواند بر خواســـته و تمایلات جنسی همسرشان موثر باشد شما زمانی ميتوانید به عدم آراســـتگی همسرتان اعتراض کنید کــه خودتان آنرا رعایت کرده باشید یک حمام 5 دقیقه ای قبل از رابطه جنسی ، اســـتفاده از عطر با بوی ملایم ، بر تن کردن لباسهای تميز خصوصا لباس زیر تميز ، اصلاح صورت و البته نیاز به توضیح نميباشد کــه قبلا موهای زائد بدن شیو شده اســـت ، شاید همه این موارد تنها 2 دقیقه زمان برده باشد اما تاثیر بسزائی بر کیفیت رابطه جنسی دارد چرا کــه زمانی کــه همسر شما متوجه آن باشند کــه شما برای این رابطه و برای همسرتان ارزش قائل شدید و زمان صرف کرده اید مطمئن ميشوند کــه این رابطه برای شما پر اهميت اســـت فلذا نسبت به تامين نیازها و جلب رضایت بیشتر شما تلاش خواهد نمود

 

مسواک زدن قبل از رابطه : خصوصا مردانی کــه مصرف دخانیات دارند ، شاید خود متوجه آن نباشند کــه دهان آنها بوی سیگار به خود گرفته و ممکن اســـت همسر شما برای اینکــه شما را ناراحت نکنند این موضوع را با شما مطرح نکنند ، شما برای ناراحت نکردن ایشان چکار ميکنید ؟

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

خانم ها باید زیبایی بدن و آرایش هنگام رابطه را فراموش نکنند

 

خانم ها توجه کنند :

متاسفانه اکثر خانم ها خصوصا بعد از زایمان در منزل کمتر به وضع آراســـتگی خود رسیدگی ميکنند و شاید به جز چند ماه آغاز زندگی برای شوهرشان آرایش در منزل نداشته باشند ، تنوع در نوع لباس های زیر ، اســـتحمام قبل از رابطه جنسی ، شیو کردن موهای زائد و موهای بدن ، اســـتفاده از عطر ، آرایش قبل از رابطه جنسی ميتواند شعله های آتش جنسی همسرتان را دو چندان افروخته کند حتی اگر سالها از ازدواج شما گذشته باشد با ترفندهای ظاهری زنانه ميتوانید مجددا کیفیت رابطه جنسی خود و همسرتان را ارتقاء دهید ، چشم همسرتان را اسیر زیبائی ها و اندام زنانه خود کنید ، با توجه به آنکــه بدن زنان ترشحات بیشتری از خود دارد لازم اســـت نسبت به اســـتحمام بیشتر فعال باشند

 

هستند خانم هایی کــه قبل از بیرون رفتن از منزل دقایق و حتی ساعاتی را مشغول آرایش کردن و عوض کردن لباسهایشان هستند تا لباس مناسب برای بیرون انتخاب کنند اما همين خانمها حاضر نیستند برای همسرشان 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی آرایش یا لباسی متفاوت انتخاب کنند ، این خانم ها چطور انتظار دارند همسرشان جذب آنها شود ؟در دستورات دینی نیز بارها و صراحتا به پاکیزگی و آراســـتگی خصوصا زوجین برای یکدیگر توصیه اکید شده اســـت لذا توصیه ميشود به این مهم بیشتر توجه شود

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

نکاتی برای داشتن رابطه بهتر

در این جا چهار نکته اساسی را یاد خواهید گرفت کــه هر زنی باید آن ها را بداند . نکاتی کــه مطمئنا اگر یاد بگیرید شوهر شما نمي تواند در برابرتان مقاومت کند . مطمئن باشید از نتایج بکار بردن این نکات شگفت زده خواهید شد و همچنین شوهرتان !با چاره کار همراه شوید.

 

مرحله اول : چگونه شوهرتان را تحریک کنید ؟!

در این مرحله خواهید دانست کــه چگونه او را برای هیجانی بی پایان آماده کنید .

مرحله دوم : تکنیک هایی برای دستان شما

یاد ميگیرید کــه چگونه قسمت های تحریک پذیر بدن او را نوازش کنید یا ماساژ دهید .

مرحله سوم : نکات ارضای زبانی

فراگیری سه تکنیک زبانی کــه لذت بردن او را تضمين خواهد کرد .

مرحله چهارم : وقتی کــه او نمي تواند درست عمل کند ، چه کار باید کرد ؟

توصیه هایی برا احیای آميزش جنسی ، وقتی کــه همه چیز در حال خراب شدن اســـت .

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

همسران باید به خوبی بتوانند یکدیگر را تحریک کنند

 

مرحله اول : چگونه مردتان را تحریک کنید

در این قسمت یاد خواهید گرفت کــه چگونه شوهرتان را به طرز باور نکردنی از سر تا پا غرق شادی و هیجان کنید . هدف از این آموزش بدست آوردن مهارت و دانش احیای زندگی زناشویی جنسی و تقویت تحریک کنندگی شما مي باشد . این مرحله به چگونگی تحریک نمودن مردتان اختصاص دارد . بله ، مي دانم . شاید بگویید این وظیفه ی خود اوست ! خب ، بله ، اگر شما فکر مي کنید کــه در یک رابطه جنسی ، هر شخص مسئول تحریک شدن خودش مي باشد ، حق با شماســـت . امام من فکر مي کنم طرفین چنین رابطه ای موظفند برای تحریک یکدیگر نیز تلاش کنند . به نظر کار ساده ای مي رسد ، اما حقیت این اســـت کــه در عمل هر کسی متفاوت از دیگران تحریک مي شود . وقتی شما واقعا اميال منحصر به فرد یکدیگر را بشناسید ، حقیقتاً از با هم بودن در تختخواب لذت خواهید برد . به من اعتماد کنید !

 

کشف اميال جنسی مرد

یکی از اولین مراحل در ارضای یک مرد ، مرحله “برانگیختگی” مي باشد . اسم این مرحله را مي گذاریم “شروع تحریک شوهر ” . برای این کــه همان زن دلربایی باشید کــه شوهرتان نتواند در برابرش مقاومت کند ، من پیشنهاد مي کنم کــه در مورد آن چه باعث تحریکش مي گردد با وی صحبت کنید . تنها راه این اســـت کــه مي توانید بفهميد چه چیزی هر دوی شما را برای آميزش آماده مي کند .

 

برای مثال ، زوجی برای مشاوره نزد من آمدند کــه طرز معاشقه مورد نظر آن ها با یکدیگر فرق داشت – مرد هميشه از زنش مي خواســـت کــه از حرف های تحریک کننده و زشت در رابطه شان اســـتفاده کند ، در حالی کــه زن هميشه از شوهرش مي خواســـت پشتش را ماساژ دهد . تا وقتی کــه ایت دو توانستند یاد بگیرند کــه چگونه با شیوه های متفاوت تحریک یکدیگر کنار بیایند ،‌روزهای سختی را پشت سر گذاشتند . امام همين کــه آن ها این حقیقت را پذیرفتند کــه هر یک نوع متفاوتی از معاشقه را دوست دارند ، یاد گرفتند کــه چگونه از ترکیب هر دو تکنیک در مورد همسرشان اســـتفاده کنند . حالا دیگر آن ها معمولا با ماساژ پشت شروع مي کنند و سپس وقتی کــه به اتاق خواب مي روند ،‌زن شروع مي کند به گفتن کلمات زشت و در عین حال خوشایندی کــه مورد تقاضای شوهرش اســـت .

 

آماده اید کــه بفهميد چگونه شوهرتان را سر حال کنید ؟ ابتدا در فرم معاشقه کــه در زیر آمده اســـت ، جاهای خالی را پر کنید و سپس چک لیست تحریک را تکميل کنید . چک لیست نام روشی اســـت کــه من به عنوان یک سکسولوژیست به کار مي برم تا اعمالی کــه برای بهبود ارضای جنسی یک زوج لازم اســـت ، تعیین گردد .

 

از شوهرتان بخواهید کــه پنج دقیقه وقت بگذارد و چک لیست زیر را پر کند یا این کــه مي توانید از آن به عنوان یک تمرین سرگرم کننده کــه با هم انجامش مي دهید اســـتفاده کنید . مثلا در هنگام صرف چای بعد از شام ، امام نه در تخت خواب .
هدف ما این اســـت کــه دیدگاه روشنی از آن چه کــه برای تحریک کردن او باید انجام دهید و آن چه نباید انجام دهید ، بدست آوریم . بدین ترتیب شانس این را خواهید داشت کــه چیزهایی کــه شوهرتان دوست دارد و آن چه کــه باعث تحریک وی مي گردد را بفهميد .

 

فرم معاشقه :

آماده اید آن چه را کــه شوهرتان در معاشقه و قبل از آن دوست دارد بدانید ؟ از او بخواهید جاهای خالی را پر کند یا این کــه هر جمله را با صدای بلند بخوانید و از او بخواهید آن را تکميل کن . ممکن اســـت از پاسخ های او شگفت زده شوید ، اما قطعا تفریح خوبی برایتان خواهد بود !

۱ – جایی از بدنم کــه دوست دارم زنم آن جا را ببوسد : ………*

۲ – آواز یا موسیقی کــه واقعا مرا سرحال مي کند : ……

۳ – وقتی همسرم ………………. مي پوشد نمي توانم چشم از او بردارم .

۴ – تحریک کننده ترین قسمت بدن زنم : …………*

۵ – شاید مسخره به نظر برسد ، اما وقتی زنم ……………* مي شود یا مي کند ، من از شدت تحریک دیوانه مي شوم .

 

چک لیست تحریک :

حالا کــه تصميم دارید اولویت های آميزش جنسی خود را با یکدیگر در ميان بگذارید،‌از شوهرتان بخواهید قسمت های مربوط به خود را علامت بزند.

 

گزینه هایی زیر ميل مرا برای نزدیکی جنسی افزایش مي دهد :

* در آغوش گرفتن همسرم

* رقصیدن با همسرم

* گذراندن یک غروب عاشقانه با همسرم

* ارتباط با همسرم به روش غیر جنسی مانند آشپزی با هم ، گفتگو با هم ، با هم قدم زدن و غیره

* این کــه بدانم همسرم حال و حوصله ی معاشقه دارد .

* وقتی همسرم بدن مرا مي بوسد ( شانه ها ، گردن ،‌شکم و غیره )

* فقط فکر این کــه با همسرم در تخت خواب باشم .

* دیدن این کــه همسرم یک زیر پوش زنانه پوشیده اســـت

* ماساژ دادن بدن همسرم

* این کــه همسرم پشت مرا ماساژ دهد .

* لخت دیدن همسرم

* حمام کردن با همسرم

* گفتن اميال جنسی ام به او

* شیطنت های جنسی همسرم

* گفتگوی تلفنی تحریک آميز

* این کــه ببینم همسرم تحریک شده ، هیجان زده یا هوسی اســـت .

* احساس کردن بدن همسرم در کنار خود

* بوسیدن همسرم

* لمس کردن سینه های همسرم

* لمس کردن آلت تناسلی همسرم

* لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دست همسرم

* لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم

 

شما با توجه به شناختی کــه از او دارید هر گزینه ی دیگری را مي توانید به لیست اضافه کنید .

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

آزمایش ایده های جدید

همان طور کــه مي بینید ، این لیست مي تواند بی پایان باشد ، زیرا ظرفیت انسان برای تحریک به گستردگی تخیل شماســـت و تارهای عصبی شما ! تعجبی ندارد کــه اغلب مشکل اســـت اميال شوهرتان را حدس بزنید . اما وقتی چک لیستی داشته باشید کــه موارد تحریک شدن او را بیان مي کند ، مي توانید تصميم بگیرید کــه به عنوان یک همسر چونه رفتار کنید . شما حتی ممکن اســـت بخواهید برخی از موارد چک لیست را کــه او علامت نزده اســـت و شما نیز تا به حال انجامش نداده اید امتحان کنید . برای مثال ، ‌اگر گزینه ی ” لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم ” را علامت نزده ممکن اســـت رعایت حال شما را کرده باشد و یا فکر کرده کــه شما راضی به این کار نیستید .

 

مرحله دوم : تکنیک هایی برای دستان شما

این درس را نیز مانند درس قبلی ، قصد دارد شما را به جاهای جدید و قلل مرتفع تر لذت ببرید ، کــه راز آن در سر انگستان شماســـت . بله ، دست ها یکی از مهم ترین راه های گفتن ” من دوستت دارم یا حشری هستم ” مي باشد . بعلاوه ، دانستن این کــه چه کارهایی باید با دستانتان در تخت خواب انجام دهید ، نه تنها مي تواند لذت شوهرتان را صد چندان کند ، بلکــه معاشقه را برای شما آسان تر و لذت بخش تر خواهد نمود .

 

بیائید نگاهی بیاندازیم به سه نوع لمس کردن با دست : نوازش ، ماساژ و مشکل تر از همه تحریک و ماساژ آلت تناسلی شوهر . هر چند این تکنیک ها معمولا هر دوی شما را برای آميزش سر حال مي کند , اما هیچ یک در رسیدن به ارگاسم هدف اصلی نیستند . بلکــه این ها روش هایی حسی هستند برای ایجاد احساسی خوب و تبدیل معاشقه به یک تجربه دل انگیز و پر حرارت برای هردوی شما . در حقیقت , وقتی مراجعین بنده مي گویند کــه توانایی شان را برای ارتباطی واقعی با یکدیگر از دست داده اد , من تمریناتی را توصیه مي کنم کــه به آن ها اجازه مي دهد آرام تر باشند , نفس بکشند و فقط پوست یکدیگر را در تمام قسمت ها لمس کنند . این روشی اســـت شگفت انگیز برای برقراری ارتباط با اعماق وجود یکدیگر ، بدن این کــه تحت فشار اعمال جنسی قرار بگیریم . من متوجه شدم کــه زوج ها معمولا با ماساژ احساسات عاشقانه ،‌یا عشق واقعی شان را نسبت به یکدیگر بر مي انگیزند و پس از آن مي توانند شهوت یکدیگر را تحریک کنند ، حتی گاهی تا ده دقیقه بعد از آن .

 

دستانتان را به کار بیندازید

در این قسمت سه تا از بهترین توصیه های من برای خلق یک شامگاه واقعا پر احساس با همسرتان را مي خوانید . هر سه این درس ها را با یکدیگر تمرین کنید تا روحی تازه در کالبد زندگی جنسی تان دميده شود .

 

تمرین ۱ : مالش پشت

به شوهر عزیزتان قول بدهید کــه در این هفته یک شب برایش این کار را انجام مي دهید . این تکنیک را مي توانید با حرکات ساده ای انجام دهید ، مثلا لغزاندن دستتان روی پوست ، فشردن شانه ها ( برای رفع خستگی ) و قلقلک دادن ملایم . روش خوب دیگر این اســـت کــه بازی دوران بچگی خود را تکرار کنید کــه در آن عباراتی را با انگشتتان روی پشت او مي نویسید ، مثلا ” دوستت دارم ” ، و از او بخواهید کــه بگوید چه نوشوته اید . و بالاخره ، مطمئن شوید کــه به ملایمت و مهربانی همسرتان را نوازش کرده اید ؛ قبل از این کــه به رخت خواب بروید ، صورتش را نوازش کنید ، در حالی کــه با هم تلویزیون تماشا مي کنید ، بازویش را مالش دهید . چنین نوازش هایی ، روشی عالی اســـت کــه به شوهرتان بفهمانید کــه چه قدر به وی علاقمند هستید . همچنین تفکر او را نسبت به دستان شما و آن چه کــه مي توانید با آن ها انجام دهید ، عوض خواهد کرد .

 

تمرین ۲ : ماساژ احساسی

این هفته مي توانید شبی بیاد ماندنی را به همراه شوهرتان با تماس غیر جنسی بگذرانید . در حقیقت ، بعضی وقت ها تحریک کننده نبودن ، آن قر اميال ارتویکی ایجاد مي کند کــه بعدا وقتی برای آميزش آماده شدید ، مي تواند آتش آن را شعله ور کند . از این تکنیک اســـتفاده کنید :

 

ابتدا یک جو آرامش بخش ایجاد کنید ، اســـتفاده از شمع در اطراف اتاق ، یک موزیک ملایم و کمي خوشبو کننده ی هوا ، مي تواند تاثیر فوق العاده ای داشته باشد . همچنین مي توانید روغن ماساژ با عطر وانیل یا اسطو خودوس بخرید . البته اهميت چندانی ندارد کــه چه چیزهایی را انتخاب مي کنید ، فراموش نکنید کــه اصل قضیه خود شما هستید .وقتی کــه صحنه آرایی فریبنده ی شما کامل شد ،‌از او بخواهید یک دوش بگیرد تا ریلکس شود و سپس رو ی تخت بخوابد . کف زمين هم خوب اســـت ، به طوری کــه یک حوله نرم زیرش قرار داشته باشد و چند بالش زیر پاها و سرش قرار داشته باشد . کمي روغن کف دست خود بریزید و با ملایمت به تمام بدنش بمالید . در این حالت احساس مي کنید انرژی شما به او نفوذ مي کند ، کمکش کنید عميق نفس بکشد و بگذارید نوازش آرامش بخش و عاشقانه شما را ذره ذره تجربه کند .

 

تمرین ۳ : ماساژ و لمس آلت تناسلی شوهر

اگر چیزی وجود داشته باشد کــه مردان عاشق آن باشند اما زن ها اغلب از آن خجالت مي کشند ،‌همين کار اســـت . دوست دارید کــه یک بار و برای هميشه یک تکنیک مطمئن در این زمينه را یاد بگیرید ؟ راز موفقیت در لمس و ماساژ آلت تناسلی او با دست بسیار ساده اســـت :

 

از مردتان بخواهید کــه روی یک صندلی بنشیند و شما روی زمين و در بین پاهای او قرار بگیرید . سپس با کمي روغن یا کِرِم آلت او را به اندازه ی کافی چرب کنید . سعی کنید به روش های مختلف آلت او را ماساژ دهید و در عین حال عکس العمل های او را زیر نظر بگیرید و یا مستقیما از او بپرسید کــه این طوری ماساژ بدهم بهتر اســـت یا آن طوری ؟ همه جور بلا سر آلت او بیاورید مثلا ، انگشتان خود را دور آلت او حلقه بزنید و در حالی کــه کمي آلت او را فشار مي دهید دستتان را جلو و عقب کنید یا مثل گاز موتور سیکلت آن را بپیچانید سپس جای خود را تغییر دهید مثلا کنار او قرار بگیرید یا در حالی کــه آرنج شما روی سینه او قرار گرفته و ساعد دست شما روی شکمش اســـت همان کار ها را تکرار کنید .

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

مطمئن باشید از نتایج به دست آمده هیجان زده خواهید شد . دقت داشته باشید کــه نباید آلت او را طوری محکم بگیرید کــه همراه حرکات دست شما آلت او نیز حرکت داشته باشد در واقع دست شما نقش مهبل شما را بازی مي کند . اگر هنوز متوجه نشدید با زبان دیگری مي گویم ؛ ببینید آلت او را یک ميله ی محکم تصور کنید کــه تکان نمي خورد اگر شما بخواهید دور آن ميله بچرخید در حالی کــه با دست آن را گرفته اید چه حالتی دارد ؟ به همين ترتیب شما نباید آلت او را زیاد محکم بگیرید کــه نتوانید دستانتان را حرکت دهید در واقع شما باید در حالی کــه انگشتان خود را دور آلت او حلقه زده اید آن را ماساژ دهید نه این کــه آن را بپیچانید !

 

این تکنیک را اگر خوب یاد بگیرید فرشته نجات شما در دوران عادت ماهیانه تان خواهد بود .در نهایت همه چیز به سلیقه منحصر به فرد او و آن چه کــه او را به واکنش نسبت به نوازش شما وا مي دارد بستگی خواهد داشت . خیلی رک و پوسک کنده بگویم ، اغلب مرده ها این روش تحریک جنسی را بهترین روش مي دانند البته نه تا جایی کــه ارگاسم شوند .

 

این حرکت برای زن هانیز دارای مزایایی اســـت ، به سه دلیل :

اول این کــه نسبت به دیگر تکنیک های مرسوم کــه به کار مي برید انژی کمتری از شما مي گیرد . همچنین بر خلاف آن چه کــه ممکن اســـت فکر کنید ، تحریک دستی شوهر و این کــه او فقط دریافت کننده لذت باشد ، عنان اختیار را کاملا در دست زن قرار مي دهد و شوهر مي تواند ریلکس باشد . این حرکتی اســـت کــه تمام مسئولیت آن به عهده ی شماســـت و زن های زیادی واقعا از انجان چنین کاری تحریک مي شوند ، کــه دلیل خوبی برای انجام دادن آن نیز محسوب مي گردد .

 

آخزین نکته ای کــه باید در نظر داشته باشید این اســـت کــه ، مانند تمامي دیگر فعالیت های جنسی ، تمرین کردن مي تواند به شما کمک شایانی بکند . یادتان باشد کلید موفقیت این تکنیک این اســـت کــه از شوهرتان بپرسید چه کاری را دوست دارد ، همان کار را بکنید و منتظر نتایج رضایت بخش آن باشید .

 

مرحله سوم : رابطه دهانی

در اولین مراحل از این کارگاه آموزش ، ما از مرحله ی تحریک احساسی به مرحله ی ارضای دستی شوهرتان رفتیم . اما اگر چیزی وجود داشته باشد کــه مردها مصرانه خواهان آن باشند ، آن چیزی جز تحریک زبانی نیست . و امروز شما سه تکنیک ساده یاد مي گیرید کــه لذت را برای همسرتان به ارمغان خواهد آورد و اعتماد به نفس شما را در تخت خواب بالا خواهد برد .

 

دهان به دهان

لذت زبانی به دو روش کاملا متمایز ایجاد مي شود :بدیهی اســـت کــه اولین آن بوسیدن اســـت . ای کاش مدرسه ای غیر از مدارس ما وجود داشت کــه به همسران یاد مي داد چگونه خوب یکدیگر را ببوسند !!!!!! ، زیرا این عمل شروع فرایند آميزش جنسی اســـت . بوسیدن سبب نزدیکی بیشتر زوج شده ، و تماس چشمي مستقیم و اشتراک نفس ها را امکان پذیر مي سازد ، ارتباطی کاملا طبیعی کــه برای معاشقه ضروری اســـت .

 

اگر چه ، مراجعین خانم من هميشه گزارش مي کنند کــه بوسیدن چیزی اســـت کــه در معاشقه آن ها گم شده اســـت . بهتر اســـت شما این کار را شروه کنید تا آتش احساس او و خودتان را شعله ور سازید . اگر شوهرتان از بوسیدن صميمي طفره مي رود ، این شاید دال بر آن باشد کــه او نسبت به نزدیک شده شما مردد اســـت یا این کــه به اندازه ی کافی صميميت بین خودش و شما احساس نمي کند . به او اطمينان دهید کــه شما مي توانید آن چه را در بوسیدن دوسوت دارید یا دوست ندارید را با هم مطرح کنید . مخصوصا اگر تمریناتی برای انجام دادن دارید . برای مثال شما مي توانید اطراف دهان شوهرتان را ریس بزنید یا زبانتان را داخل دهانش کنید تا با زبان او تماس پیدا کند . هر دوی این حرکات مي تواند شدیداً تحریک کننده باشد .

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

تحریک زبانی به سادگی انجام مي گیرد

دومين روش انجام ارضای زبانی برای همسرتان نیز کاملا روشن اســـت اما اغلب ساده نیست : تحریک آلت شوهر با زبان و دهان !
خیلی از زن ها حتی از عبارت س . ک . س زبانی وحشت دارند . چرا ؟ مراجعین من اغلب به من مي گویند کــه مي ترسند در هنگام انجام این عمل احساس خفگی به آن ها دست دهد ، یا مي ترسند کــه اشتباه آن را انجام دهد یا این کــه نمي دانند او واقعا از کاری کــه مي کنند خوشش مي آید یا نه . بنابراین یکی از متداول ترین سوال ها در این زمينه این اســـت کــه ” آیا حتما باید آن را داخل دهانم بکنم ؟” . حتی اگر شما از دست این نگرانی ها خلاص نشوید ، مي توانید از امروز در س . ک . س زبانی با مهارت کامل عمل کنید . چگونه ؟ با تکنیک هایی مثل این :

 

همانند درس قبلی در مورد کارهایی کــه با دستتان انجام مي دهید ، راز س . ک . س زبانی هم این اســـت کــه به سادگی از شوهرتان بپرسید کــه چه چیزی را دوست دارد . اگر با انجام س. زبانی برای همسرتان احساس راحتی نمي کنید ،‌ وقت آن اســـت کــه از او بپرسید چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد . اگر بیرون از اتاق خواب احساس راحتی بیشتری مي کنید این گفتگو را در خارج از آن ترتیب دهید .

 

مشکل بد مزه بودن

اگر فرو بردن آلت شوهرتان در دهان ، برایتان خوشایند نیست ، چرا در ابتدا از تميز بودن آن اطمينان حاصل نمي کنید ؟ مي توانید با هم به حمام بروید و یا یک دوش با هم بگیرید کــه هم خیلی رمانتیک اســـت و هم شما را از تميز بودن آلت وی مطمئن مي کند . بعد اگر واقعا ً‌مي خواهید آن چه در دهانتان مي برید خوشمزه باشد ، او را به پشت بخوابانید و از شربت های شیرین یا عسل یا خامه های زده شده روی قسمت هایی کــه با دهانتان در تماس اســـت اســـتفاده کنید . اســـتفاده از هریک از این موارد ، روشی عالی برای مزه دار کردن معاشقه و رسیدن به نتایج خوشمزه تر مي باشد .

 

تکنیک های خود را تغییر دهید

وقتی کــه با انجام س. زبانی راحت شدید ، ممکن اســـت بخواهید کــه روش های جدید و مهیجی را به کار بگیرید تاواقعا به همسرتان لذت بدهید . خانم ” لو پگت ” در یکی از کتاب هایش روش های مختلف زیادی را برای ارضای زبانی یک مرد توضیح داده اســـت . برخی از این روش ها عبارتند از :

 

” هام کردن ” کــه شما صدای ” هام ” در آورده و در حالی کــه مک مي زنید ایجاد لرزش نیز مي کنید ؛ ” چای کیسه ای ” کــه شما در آن برای تحریک بیشتر ، بیضه ها را مک مي زنید ؛ و تحریک همراه با لرزش قسمت پایینی زیر سر آلت ، کــه مکیدن سریع و مکرر آن خیلی خوب جواب مي دهد . باور کنید !

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

تکالیف داغ داغ برای امشب

برای تست مهارت های جدیدی کــه آموخته اید آماده هستید ؟ با اســـتفاده از تکنیک هایی کــه ذکر آن رفت ،‌شوهرتان را شگفت زده کنید و همين طور کــه این تکنیک ها را به کار مي برید حواســـتان باشد کــه کداميک از آن ها بهتر جواب مي دهد . دیدن پیشرفتتان به عنوان یک عاشق ، به شما کمک مي کند تا تحریک کننده تر باشید ، احترام جنسی شما نیز افزایش یابد و حتی تمایلات جنسی خودتان نیز آشکار گردد . از چاشنی شکلاتی تا تکنیک های لیسیدن ، انتخاب با شماســـت ، اما یک چیز را به خاطر داشته باشید : او به هر حال قطعاً عاشق این کارهای شما خواهد شد !

 

مرحله چهارم : وقتی کــه او نمي تواند درست عمل کند ، چه کار باید کرد ؟

برای مرحله پایانی آماده هستید ؟ تا این جا سه اصل مهم را در لذت دادن به همسرتان با هم مرور کردیم : تحریک کردن او ، ارضای او با دستانتان و با اســـتفاده از فوت و فن های س. زبانی . این درس در مورد اصلی ترین رویداد اســـت : آميزش مهبلی
قابل درک اســـت کــه برخی از مردان در این قسمت شدیداً مشکل دارند ، کــه یا انزال زودرس مي باشد یا عدم نعوذ آلت . این سه تکنیک ، بهترین روش های شما برای بازگشت به آميزش مهبلی اســـت وقتی کــه داخل اتاق خواب همه چیز در حال خراب شدن اســـت .

 

آیا این برای مردها هم اتفاق مي افتد ؟

طبق ژورنال جامعه پزشکی آمریکا ( سال ۱۹۹۹ ،‌شماره ۲۲۸ ) ، از هر ۱۰ مرد ، ۳ مرد از مشکلات جنسی رنج مي برند . برخی از متداول ترین معضلات جنسی مردان ( کــه من آن ها را از کار افتادگی جنسی مي نامم ) انزال سریع یا زودرس ، عدم نعوذ آلت یا عدم توانایی در راســـت کردن ،‌و کاهی ميل جنسی مي باشد . اگر همسرتان در گروه سوم جای دارد به مرحله ی ۱ باز گردید تا برای تقویت شهوت جنسی او راهی پیدا کنید . بقیه ی شما به خواندن ادامه مقاله بپردازید .

 

بیانتان را تغییر دهید

سوالی کــه به کرات از مردان دریافت مي کنم این اســـت کــه چگونه کنترلشان را در حین عملیات جنسی با همسرشان بهبود ببخشند . عبارت ” انزال زود رس ” کم کم دارد منسوخ مي شود کــه من از این ببابت بسیار خوشحالم . در مشاوره با مردانی کــه با این مشکل دست به گریبان هستند ، من عموماً متوجه این موضوع شدم کــه اگر آن ها یاد بگیرند کــه چگونه در مورد ازکارافتادگی های جنسی شان مانند یک امر قابل کنترل و موقتی صحبت کنند ، مي تئانند یاد بگیرند کــه چگونه بر آن غلبه کنند . برای مثال وقتی کــه یک مرد ۴۰ ساله مي گوید کــه ” انزال زودرس ” دارد من پاسخ مي دهم ، ” زودرس برای چی یا کی ؟ منظورتان این اســـت کــه برای خانمتان خیلی سریع تخلیه مي شوید ، یا این کــه دوست دارید بیشتر طولش دهید ؟ ” نیاز به گفتن نیست کــه موقع صحبت کردن درباره چنین موضوعی با شوهرتان ، خیلی مهم اســـت کــه با بیانی اســـتفاده کنید کــه به او قدرت مي دهد .

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

رژلب قرمز یا صورتی پررنگ بزنید تا همسرتان برای دیدن شما لحظه شماری کند

 

انزال سریع

تمرینی وجود دارد کــه بایستی به تمام کسانی کــه از مشکل متداول به ارگاسم رسیدن شوهر در حالی کــه آن ها تازه گرم شده اند رنج مي برند ، کمک کند . گام اول این اســـت کــه اطمينان حاصل کنید به اندازه ی کافی در ناحیه کلیتوریس ( چوچوله ) تحریک و لمس شده باشید . خوشبختانه بدین ترتیب شما به یک حالت ارگاسمي خواهید رسید قبل از این کــه او ارگاسم شود . مي دانم کــه ممکن اســـت کمي عجیب باشد ، اما چون برای زن ها رسیدن به چند بار ارگاسم امکان پذیر اســـت ،‌ من هميشه به مراجعینم مي گویم کــه اگر شما به اولین ارگاسم دستی یا زبانی خود برسید ، این امر مشکل بالقوه همسرتان را در این کــهنمي تواند شما را در دخول آلت به ارگاسم برساند ، به حداقل خواهد رساند .

 

مرحله دوم وقتی شروع مي شود کــه او احساسی مانند آن دارد کــه مي خواهد بیاید و هنوز هیچ یک از شما آمادگی خاتمه معاشقه را ندارید . اگر این اتفاق افتاد ، از او بخواهید دیگر داخل واژن شما هیچ حرکتی نکند . سپس با دست یا یکی دو انگشت خود حلقه ای دور آلتش در قسمت انتهایی پایه ی آن تشکیل دهید و برای ده ثانیه آنرا نگه دارید . وقتی آب ها از آسیاب افتاد ، مي توانید به آميزش خود ادامه دهید . این کار در اکثر موارد از انزال سریع او جلوگیری مي کند ، امام گاهاً‌لازم اســـت کــه یک مرد این کار را تمرین کند تا نتیجه بگیرد.

 

راســـت نگه داشتن آلت

اگر شما و همسرتان با راســـت نگه داشتن آلت مشکل دارید ، مي توانید از تکنیک فشار دادن در قسمت انهایی پایه ی آلت اســـتفاده کنید ( مانند روشی کــه برای جلوگیری از انزال سریع در بالا تشریح شد )‌. با اســـتفاده از این روش جریان خون در جایی کــه مي خواهید یعنی آلت حفظ خواهد شد . کار دیگری کــه مي توانید بکنید این اســـت کــه یک حلقه دور پایه آلت شق شده ی وی قرار دهید . این حلقه باید دارای چفت یا گره ای باشد تا بتوان آن را به راحتی در محل خود قرار داد و یا آزاد کرد . وقتی هر دوی شما آماده به ارگاسم رسیدن وی هستید ، چفت حلقه را آزاد یا گره آن را باز کنید . روش های دیگری نیز وجود دارد کــه مي تواند موثر واقع شود ، امام نیاز به تجویز پزشک دارد ، مانند : داروهای تزریقی کــه خودتات آن را به آلت شل تزریق مي کنید تا سف شود ،‌یا اســـتفاده از پمپ های مخصوص آلت . مکمل های طبیعی نیز مي تواند در افزایش قدرت نعوظ موثر واقع شود . vigorex و top gun دو نمونه از آن ها هستند کــه من آن ها را مورد تحقیق قرار دادم و تاییدشان مي کنم.

 

در نهایت نگرش مثبت ذهنی نیز به بهبود این قضیه کمک مي کند . اگر هر دوی شما به هنگام نزدیکی راحت و بدون اســـترس باشید ، ممکن اســـت متوجه شوید کــه صرفا لذت بردن از احساسات لذت بخش – شامل بوسیدن ، نوازش و شکل های دیگر معاشقه – و تمرکز روی لحظاتی کــه با هم دارید ، شاید همان درمانی باشد کــه به آن نیاز داشتید .

 

ارایش واژن عروس

موهای زائد هر دو طرف باید کاملا تمیز و صاف شده باشد ، البته برخی از مردها دوست دارن که موهای واژن عروس آرایش زیبایی داشته باشد که مدل های مختلفی وجود دارد که ما از گذاشتن عکس آن معذور هستیم! ولی می توانید با صحبت و مشورت قبلی تعیین کنید که آیا موهای واژن را کاملا بزنید یا برای موهای بالای ناحیه واژن آرایش خاصی را انجام بدهید.

 

یک تمرین داغ برای دو نفر

در این جا تمرین ساده ای وجود دارد کــه عشق شما را عميق و سرزنده نگه خواهد داشت و مهارت هایی را کــه آموخته اید نهادینه خواهد کرد . این تمرین را به صورت هفتگی انجام دهید ؛ ترجیحا در زمانی کــه از تمام تنش ها و فشارها راخت هستید ( مثل آخر شب های جمعه یا بعد از صرف یک شام دلپذیر با موسیقی متن ؛ پس از این کــه بچه ها خوابیدند یا در شبی کــه خانه فقط به شما اختصاص دارد .)

 

در یک چنین لحظاتی ، ” حرارت ” روابط جنسی خود را یادآوری کنید . مثلا از همسرتان بپرسید ” خب ، در مورد رابطه ای کــه اخیراً در اتاق خواب با هم داشتیم چه احساسی دارد ؟ “

 

یادتان باشد ،الآن وقت انتقاد کردن نیست . اگر رابطه ی گرمي داشتید ، پس به خاطرش از او تشکر کنید . اگر ولرم بود ، در مورد روش هایی صحبت کنید کــه گرم ترش کند و اگر رابطه ی سردی داشتید ، روش های خاصی را برای بهبود این وضعیت اتخاذ کنید یا به یک مشاور حرفه ای در این زمينه مراجعه کنید . هر چیزی از انتخاب یک کتاب جدید گرفته تا ثبت در دفتر یادداشت روزانه ، مي تواند کمک موثری باشد ، مخصوصاً اگر شما چیزهایی کــه هر ماه در دفتر خود مي نویسید را مرور کنید و پیشرفت خود را تحت نظر قرار دهید . همچنین مي توانید اهداف خاصی را در نزدیکی به صورت سالانه و یا حتی ماهانه برای خود در نظر بگیرید ؛ این کار باعث خواهد شد وضعیت مورد نظر خود را تعیین کنید و ببینید آیا به آن دست پیدا کرده اید یا نه . چه چیزی بهتر از این مي تواند باشد ؟

 

مطالب بیشتر:

دلایل صدای لذت زنان هنگام رابطه جنسی و ارضا شدن

 

 

 

2.6/5 - (14 امتیاز)

ali

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا