سینما و موسیقی

چالش عکس با نوار بهداشتی توسط بازیگران مشهور +عکس

چالش عکس با نوار بهداشتی توسط بازیگران مشهور +عکس

بازیگران مشهور سینمای بالیوود چالشی این روزها به راه انداخته اند با نام چالش نوار بهداشتی که در رسانه ها واقعا خبرساز شده است. ماجرا بر مي‌گردد به اکران فیلم سینمایی |مردنواربهداشتی| «Padman» که قرار بود همزمان با فیلم پدماوت روی پرده برود، ولی در آخرین روزها به تعویق افتاد و از طرفی هم تمام برنامه‌هایی که برای بازار یابی آن در نظر گرفته شده بود، تمام شد.

 

ایــن امکان وجود داشت که در غیاب برنامه های بازاریابی، تا فیلم به نوبت اکران برسد، از هیجان و علاقه تماشاچیان منتظر نیز کاســته شود. باید راهی برای نگهداشتن توجه علاقه‌مندان سینمای هند به ایــن فیلم پیدا مي شد. چالش عکس با نوار بهداشتی، همان راه جادویی بود.

چالش عکس با نوار بهداشتی توسط بازیگران مشهور +عکس

عامر خان، در صفحه توییترش نوشت: هیچ چیز خجالت آوری در عادت ماهانه و نوار بهداشتی نیست.

چالش عکس با نوار بهداشتی توسط بازیگران مشهور +عکس

آلیا بات، دیگر بازیگر سینمای هند هم عکسی از خود در سالن ورزشی و یک نوار بهداشتی در دست توییت کرده. او نوشته هر جا که مي رود نوار بهداشتی همراه خود دارد و هیچ چیز عجیب و خجالت آوری در ایــن کار نمي بیند.

چالش عکس با نوار بهداشتی توسط بازیگران مشهور +عکس

کرشما آسودانی، خبرنگار در صفحه توییتر اش نوشته که ایــن بار برخلاف هميشه، نوار بهداشتی ای را که خریده درون روزنامه نپیچیده و در کیسه پلاســتیکی سیاه رنگ هم نگذاشته. او ادامه داده با ایــنکه یک گروه از آقایان به او زل زده بودند، او نوار بهداشتی را مانند هر کالای عادی دیگری خریده و با آن عکس گرفته اســت.

چالش عکس با نوار بهداشتی توسط بازیگران مشهور +عکس

LogicalBihari هم نوشت: قهرمان چالش ها را دوست دارد، بنابرایــن او مي تواند هر چالشی را بپذیرد.

 

داســتان فیلم چیست؟

اروناچلم موروگانانتم، مردی روستایی اســت که بعد از ازدواج متوجه رنج زنان روستا از عادت ماهانه مي شود؛ از خجالت و درد ناشی از آن تا اســتفاده از شیوه های غیربهداشتی و آزاردهنده برای کنترل آن. با ایــنکه شغلش جوشکاری اســت، به دنبال پیدا کردن شیوه ای راحت تر و امن تر برای گذراندن دوره عادت ماهانه مي گردد.

 

داســتان فیلم، ماجرای همين تلاش برای تولید محصولی مناسب و ارزان برای زنان و اطلاع رسانی در مورد رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در دوره عادت ماهانه اســت. تلاشی که در نهایت به نتیجه مي رسد و قهرمان جوشکار فیلم، تبدیل به تولیدکننده نوار بهداشتی مي شود.

 

به نظر مي رسد که ابتکار اروناچلم نتیجه داده. تعداد زیادی از ستاره های سینمای هند، چهره های سرشناس مانند ورزشکاران و همين طور هواداران آنها، یکی پس از دیگری به ایــن چالش پیوستند. اما بحث هایی که ایــن چالش به راه انداخت، محدود به خود فیلم و داســتان آن نماند.

 

ایــن چالش در شبکه های اجتماعی بحث های زیادی در مورد عادت ماهانه، خجالت ناشی از آن و عدم دسترسی به نواربهداشتی به راه اندخت. چالشی که هم به تبلیغی برای فیلم مرد نواربهداشتی بدل شد و هم فرصتی برای حرف زدن از موضوعی که از ناشکسته ترین تابوهای جامعه هند اســت.

 

««« نکته جالب ایــنکه علاوه بر زنان که عادت ماهانه، بخشی از زندگی شان اســت، مردان زیادی هم به چالش عکس با نوار بهداشتی پیوسته اند »»».

 

در اختتام مطلب: ایــن چالش را اروناچلم موروگانانتم با هشتگ PADMANCHALLENGE# به راه انداخت و اولین کسی را که دعوت کرد، آکشی کمار بود. داســتان فیلم از زندگی اروناچلم اقتباس شده و آکشی کمار نقش آقای موروگانانتم را در آن بازی کرده اســت.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا