آرایش و زیبایی

مدل موهای مردانه + نکات حالت دادن مو

مدل موهای مردانه + نکات حالت دادن مو

مدل موهای مردانه + نکات حالت دادن مو

یکی از عناصر زیبایی در ظاهر آدم ها موی سر است، هر چقدر مرتب تر باشد انسان را زیباتر جلوه می دهد البته به شرطی که مدل مو طوری باشد که به صورت بنشیند و متناسب با فرم سر و صورت و همچنین فرم خود مو باشد.

 

امروز و در این مطلب چند نکته درباره حالت دادن به موها را به شما می گوییم و سپس با هم مدل هایی زیبا از جدیدترین مدل موهای مردانه را تماشا می کنیم، با نیک شو همراه باشید.

مدل موهای مردانه + نکات حالت دادن مو

شماره یک: اول از همه انتخاب شامپوی مناسب با مو است، با توجه به ماهیت موهایتان از داروخانه با فروشگاههای لوازم بهداشتی، شامپوی مناسب درخواست کنید، اگر موهایی خشک دارید هرگز از شامپوهای متناسب با موهای چرب استفاده نکنید. چرا که موهای شما را خشک، شکننده و باردار می کند.

 

همچنین اگر موهایی چرب دارید از شامپوی متناسب با موها خشک یا غیره استفاده نکنید. اگر هر روز موهایتان را می شوئید مقدار کمتری شامپو مصرف کنید هر روز مقدار متفاوتی را استفاده کنید تا بفهمید چقدر برای شست و شوی روزانه کافی است.

مدل موهای مردانه + نکات حالت دادن مو

نگذارید شامپو مدت زمان بیشتر از یک دقیقه روی موهای تان بماند و هرگز با آب داغ موها را نشوئید چرا که به مغز مو آسیب وارد می کند، پس از استفاده موهای خود را به خوبی با آب ولرم بشوئید تا مواد شیمیایی از موهای تان پاک شود.

 

شماره دو: بعد از خروج از حمام با یک حوله که خوب آب را جذب بکند، موهای خود را خشک کنید و بگذارید فقط حالت مرطوب داشته باشد، موهای خیس خوب حالت نمی گیرند.

مدل موهای مردانه + نکات حالت دادن مو

شماره سه: حالا موهای مرطوب خود را آغشته به کرم مرطوب کننده مو کنید، دقت داشته باشید اگر مقدار زیادی کرم به موها بمالید حالت دهی را بد می کند و موهایتان زیادی درخشنده می شوند، فقط مقداری استفاده کنید که موهایتان را مرطوب کند.

 

کرم مو هم به حالت دادن مو کمک می کند هم در مقابل باد گرم سشوار موها را محافظت می کند و هم اگر موهای تان خشک است و هر روز از شامپو استفاده می کنید به موها حالت چرب می دهد و نمی گذارد موهای شما خشک و باردار شوند.

مدل موهای مردانه + نکات حالت دادن مو

شماره چهارم: حالا سشوار را روشن کنید دقت کنید اگر موهایتان کوتاه است و در حد پنچ سانت است، می توانید با دست حالت دهید و نیازی زیادی به استفاده از شانه نیست، جهت باد سشوار تعیین می کند موهایتان به کدام جهت حالت بگیرد، سشوار را زیاد نزدیک به مو نگیرید.

 

با استفاده از یک شانه گرد از عقب سر به جلو موهای خود را حالت دهید اگر می خواهید موهایتان خیلی صاف و لخت شود، موها را اول در شانه قفل کنید سپس شانه را شل کنید تا موها از بین شانه سر بخورند موها را بکشید و باد سشوار را مقابلش قرار دهید تا صاف شوند و به هر حالتی که می خواهید در بیایند.

مدل موهای مردانه + نکات حالت دادن مو

شماره پنج: انتظار نداشته باشید که با سشوار کشیدن موهایتان آنطور که تصور می کنید در بیایند، حالا نوبت به مرحله آخر و حالت دهی با میکسرها (واکس، تافت، نیترو و…) می رسد، مقداری از واکس را بردارید و در کف دست خود به خوبی بمالید و سپس روی موها بمالید.

 

نترسید که مدل موها بهم بخورد، موها را به واکس یا نیترو آغشته کنید و حالتی را که می خواهید در بیاورید و اگر می خواهید پلو خوری یا عروسی بروید بعد از واکس و حالت دهی نهایی، از اسپری هم استفاده کنید تا طوفان تورنادو هم تکانشان ندهد.

مدل موهای مردانه + نکات حالت دادن مو

اگر از اسپری استفاده می کنید، از فاصله 15 سانتی متری اسپری کنید و بعد تا اسپری خشک نشده مو در در حالتی که می خواهید نگه دارید تا خشک شود و به همان حالت بماند.

 

نکته بعدی در استفاده از اسپری این است که به یکباره تمام موها را اسپری نکنید بلکه منطقه به منطقه پیش بروید چون اسپری زود خشک می شود و وقتی خشک بشود مو به همان حالت باقی می ماند. امیدواریم از مطالب وب سایت ما راضی بوده باشید، با نیک شو، نیک باشید.

 

 

2/5 - (304 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. با سلام
    من پسرم و گوشه سمت راست مو های من از جلو فر داره و این فر وقتی ب وجود امد ک فرق مو هام رو از راست ب چپ تغییر دادم الان هم این فر رو هر چقدر ک شونه میکنم از بین نمیره و کل حالت مو های من رو خراب کرده!
    شما نظری ندارید؟

  2. سلام ببخشید موهای من هیچ وقت حالت نمیگیره چیکار کنم که موهای من حالت بگیره

  3. سلام ، کاملا بستگی به جنس موهاتون داره ، اول تغذیه رو باید اصلاح کنید و بعد برید سراغ مواد حالت دهنده مو

  4. mr M موهای شما دلیلی نداره فر شه منم دقیقا حالت مو هامو از راست ب چپ درست کردم و هیش مشکلینداده

  5. سلام ببخشید موهایی من خیلی خشک استن و از هر شامپوی استفاده کردم جواب نداد و هیج رشدی ندارن میتونید کمکم کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا